En weetje wat zo grappig is.. Ik had een voorgeval en dacht nog.. Laat ik maar alvast een kaartje kopen voor Johanna..
Hier gegeten en heel even bij de buren geweest.. Heb nog steeds flink hoofdpijn .. ga zo douchen en mijn bedje in ben dood op.. hopelijk slaap ik vannacht wel lekker en kan in een beetje bij tanken .. en kunnen we er morgen weer wat tegen aan .. Fijn weekend meiden tot mrgn slaap lekker
esmee gefeliciteerd met je 2e verjaardag! johana - jan en danielle gefelicitterd met jullie zoon en broertje! stoere naam!
WOEHOEOEOEOE JOHANA GEFELICITEERD MET ROEL! Lieve naam! DEE, ik denk dat Mirre 10 kilo weegt en tussen de 85-88 cm is ... dus nog kleiner '. Spannend voor J ... en alleen maar 40 uur ... belachelijk! Wel de baan ,,, jeeeej! DIANE, drukke dag en lekker geshopt! PRATEN, Mirre heeft niets met verkleinen of -e. Wel met woorden in stukjes hakken. Peper-noot, appel-boom, etc. Groot/klein, open/dicht, aan/uit gaat prima en vooral eerste en laatste vindt ze interessant. Ze maakt zichzelf groot en klein + benoemen. En als de buitenlampen aangaan dan wordt ze wildenthousiast: plampe aan! En als ze niet aangaan teleurgesteld: plampe uit. Wel heeft Mirre moeite met de letter K (wordt meestal T), R, S ... dus voor ongeoefend oor soms lastig ontcijferen wat ze precies bedoeld ... NELLY, mijn advies komt te laat en ik zou denk ik voor de Sesamstraat variant gaan. Erg leuk! En Mirre heeft ook een periode met drama's in de avond. Ik denk dat het de leeftijd wel weer zal zijn JUDITH, arme Esmee. Veel kiwi eten? Pruimen (eventueel gedroogd)? En nog gefeliciteerd met Esmee (net op tijd)! MISSK, jip en janneke ook een idee. En leuk naar de Ikea ... en dapper . Mirre vindt de Ikea (kinderland) echt een feest = peel-tuin . He getsiebakkiederrie ... hopelijk geen ziekenhuisopname voor jou. Hele dikke knuf en veel beterschap (vriendin van me heeft ook lang last gehad van hoge bloeddruk ed ivm net geen zw-vergiftiging) ALIEKE, vooral dat 'Oke, doei' is hilarisch . Herkenbaar scenario trouwens LINDY, fijn dat je APK weer goed was en strippen schijnt idd behoorlijk pijnlijk te zijn. En knuffie en beterschap! SAM, leuke spam! OLGA, knappe Senna wordt al twee! En gekkie, na spugen toch naar werk gaan. Lekker rustig aan doen hoor! SANNEKE, ooooooooooooooo jaloers! Lekker maccen! En je bent op dezelfde dag uitgerekend als mn schoonzusje . Fijn contractverlenging voor Jan ... lekker janken hoor! LOOPY, zal wel moeilijke tijd voor je zijn ... knuffie. JUFFIE, voor jou natuurlijk ook moeilijke tijd, gek idee. Hopelijk wordt de verjaardag van je tweede ook een zomerverjaardag! ES, fijn dat het weer beter gaat. Ik vind je een kanjer! GERDA, wat leuk dat zn juffie langskomt om te spelen MIEP, nieuwe kerstboom en lekker geknipt. AMBER, wat schattig die kleine Sven Kramer *** Hier alles prima. APK bij de verlos was weer goed. Goed gegroeid, 100/60 dus prima en idd het jochie ligt met zn koppie al flink laag (al zei ze ook dat dit nog kon veranderen). Mirre was weer wisselend superlief en superpeuterpuber en is als een zoet schaapje gaan slapen! Heerlijk . Hopelijk mag ik morgen iets langer slapen (ik heb dienst ) dan vandaag: 5.50 ... wel nog een klein uurtje in bed gelegen met Mirre maar daar was geen slapen meer bij. En aangezien Jan druk is met de voorstellingen, neem ik iets meer op me (normaal is het andersom dus mag wel). Gisteren naar de voorstelling geweest en het was echt supergoed!
Salapio, gezellige verhalen! Leuk dat de voorstelling van Jan zo goed was en zelfs de scholieren er helemaal stil van waren. Judith, het eerste gefeest dus overleefd. Zelf ben je er ook helemaal gaar van denk ik. Morgen krijgen jullie ook nog visite toch? Benieuwd naar de foto's! Hier is het huis versierd en de treinbaan staat helemaal klaar beneden. 's morgen boven op bed krijgt hij nog een boek en ander klein kadootje. Hoe zal hij reageren als hij beneden komt en de trein ziet staan? Volgens mij komt er morgenochtend helemaal geen visite. Had gehoopt het over de hele dag te kunnen spreiden, maar hoor van veel dat ze in de middag komen. Dan zit het huis zo propvol. Voel me weer ietsiepietsie beter. heb weer wat vocht en een sultana binnen gehouden in ieder geval. Ga nu lekker mijn bedje opzoeken!
Olga.. hoe is het na een lekker warm bad? En bikkel dat je toch nog in de keuken bent gaan staan zodat er lekkers is morgen! Sanneke. wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat er een last van je schouders afvalt.. Dianne.. mazzeltje dus! Misskeita..wat een naar bericht.. Hopenlijk niets ernstigs en is een ziekenhuisopname niet nodig.. Dikke knuf! Amber.. nee, niet te veel gesnoept van de taart.. Esmee vond het zo lekker dat ze zowat mijn halve taartje heeft opgegeten.. Hoe is het nu met je? Waren de cakjes lekker? Lindy.. een beetje een offfday vandaag? Gelukkig geen proefkoken vanavond en het weekend.. Hopenlijk slaap je goed vannacht! Dee.. goede week voor jullie! Veel plezier in Lille.. Loopy.. veel plezier vanavond! Salapio.. kiwi lust ze niet.. Misschien i.d. gedroogde pruimen.. Ze krijgt nu 1x per dag roosvicee laxo om het op gang te houden.. Fijn dat alles goed was bij de vk.. En lief dat je nu Jan ontlast ( leuke woordkeuze) in de ochtend.. En Jan een goed stuk gespeeld.. Wat zul je trots zijn!!8) **** Esmee dus erg verwend.. o.a. een slee, dora pop die kan dansen ( vind ze dood eng), kniekousen, tekenspulletjes, haarspulletjes, een pop , regenlaarsjes van nijntje een vestje en een leuke aanvulling in de spaarpot,.. Echt te lief allemaal! Huis is weer een beetje aan kant.. Morgen vroeg maar even stofzuigen.. Even spammen!
Esmee gefeliciteerd !!! en er was nog iemand jarig geweest maar ik weet niet meer wie maar ook diegene gefeliciteerd ! Johana en fam geliciteerd met de geboorte van Roel en Nelly en Sam nog bedankt voor de kaartjes echt superlief
Judith, wat een leuke kado's heeft Esmee gehad en wat ziet ze er TE schattig uit! Die rode wangetjes erbij....
leuke foto's judith! en esmee dus lekekr verwend. olga, fijn dat je wat binnenhoudt weer. lekker slapen en een superfijn feest gewenst morgne! er zijn steeds meelezers aan het kijken zie ik. * meldplicht * wij hadden lasagne met stroopwafelpudding; jans lievelingseten en niels heeft er ook meer van op dat hij soms in 3 dagen bij elkaar eet (avondeten). Heerlijk! trustealvast
Olga.. fijn dat je je weer iets beter voelt.. Hopenlijk doet een nacht slapen je goed! Veel plezier morgen met HET FEEST! Sanneke.. Oh.. lasagne en stroopwafelpudding zou ik ook eten als ik Niels was..
He joh Sanneke hou eens op met dat lekker klinkende eten rondstrooien ... hmmm ... al hou ik helemaal niet van pudding ... (maar wel van stroopwafels) ...
Ga maar weer mandarijntjes eten Mirre zat na het eten eerst in mn been te bijten (auwie) ... even streng uitgelegd dat dat pijn doet ... en vervolgens in de bank. Dus ik zei voor de gein: wil je niet liever in een appel bijten. Jaaaaaaa! zegt ze ... en ze eet een halve appel op terwijl ze heel dicht tegen me aan zit op de bank. Vervolgens zeg ik tegen dr: zal ik je naar bed brengen? Weer: jaaaaaaaaaa! En ze is zo lief gaan slapen. Boehoeohoehoe (ben helemaal een emotionele hormonale muts hoor )
Nog iets liefs (en dan stop ik hoor ). Jan zei iets vrij onschuldigs wat ik verkeerd opvatte: tranen dus *grinnik*. Mirre zag dat en kwam meteen heel lief knuffelen en kusjes geven. En met een vies gezicht mn tranen wegvegen .