Sanneke, ja ik heb ook bij verschillende cursussen/opleidingen al verschillende gesprektechnieken behandeld. Tijdens de studiedag wordt er wel heel creatief mee omgegaan en in een leuk jasje gestoken. Verschillende teamleden hebben de dag met iemand van buitenaf voorbereid. Zij heeft twee eerdere teamdagen ook al meegeholpen en die zijn als erg leuk ervaren.
Sanneke.. gesprekstechnieken zijn ook niet mijn favorieten maar ik moet er nog wel veel over leren.. Geef me de 5 is helemaal hot binnen de gehandicaptenzorg en in het basis onderwijs.. Ben ik ook erg blij dat ik de training mag volgen.. Hij is behoorlijk aan de prijs ( 1194.00) maar wordt geheel betaald door mijn werkgever.. Leuk extraatje voor op mijn cv.. Olga.. Een vervolg studiedag dus.. Veel plezier! Lindy.. trusten! Miep.. alles goed?? *** Erwin is call of duty.. ranzig vecht spel aan het doen..
Ik geloof dat ik er ook maar vandoor ga. Even wat drinken, dan in bad en naar bed en hopenlijk heeeel goed slapen. Merk wel dat ik in bed snel last krijg van mijn heupen en als ik op mijn rug lig kan ik niet lekker slapen....Of ik word opeens wakker van een trappelend meisje. Hi hi, dan voel ik haar aan de ene kant tegen het matras aantrappelen en ook aan de andere kant van mijn buik.
en natuurlijk blijf je gewoo heel lekker slapen tot het eind deze site is best grappig Casper - live aircraft tracking vanmiddag zag ik een vliegtuig ook in het echie
Sanneke.. banner staat je trouwens goed!Grappige site zeg.. hoe kom je er aan? Olga.. hopenlijk slaap je goed.. Vond die lieve trapjes ook altijd geweldig.. Totdat ze zo groot was dat haar hoofd klem zat tegen mijn longen en mijn blaas gekneusd was..
de monchoutaart staat in de koelkast. t is echt buiten ook berekoud. Ben bang dat hij bevriest als ik hem buiten zet, maar t zou zo kunnen natuurlijk
salapio, jij had toch ook zulke zere tepels tijdens de zwangerschap van mirre in ieder geval? hoe lang is dat gebleven en heb je er nu weer last van? ik wel weer. bij mij was het over op het moment dat ik stopte met bv
Sanneke.. fijn dat de monchoutaart gelukt is.. Ben ook wel benieuwd wie Mirjam1970 is.. *** Ben nu via uitzendinggemist "rauw en puur" aan het kijken.. gaat over de straat cultuur.. Meisjes die worden geslagen, snel geld verdienen.. Erg bizar..
Alleen ERRUG jammer dat ik er niet zelf aan mag meeeten...:x ik mis hier trouwens wel een paar smileys. vind ze niet zo leuk als die van eht vorige forum
Sanneke.. Is manlief jarig? Of vanwege zijn contract verlenging? Ach snij je gewoon 1 puntje weg uit de taart.. Ja, mis ook de duiveltjes..
ik heb in de vakantie 'echte mannen eten geen kaas' gegeten, daar word je ook niet blij van en de taart is idd vanwege de contractverlenging en ik geloof dat hij ook gaat vertellen dat we een beeb krijgen
Judith weer glazen ballen..nog niet eentje gesneuveld? En een beetje gestress vandaag..maar gelukkig allemaal weer geregeld!! En zoveel uren in de plus..krijg je die uitbetaald of neem je er voor vrij? Lindy..gewoon de vlos bellen..misschien nog een keer om die medicatie vragen..zodat je uitgerust aan de bevalling kan beginnen.. Gossie en Demy koorts..beterschap! idd de prik kan je dan niet halen hè..als ze koorts heeft.. Dianne..gezellige verjaardag gehad vandaag? En is Bas verwend? Olga..jeetje meid..de kamer zo vol met visite weet ik gelijk weer waarom ik geen verjaardag vier Mika had maar 6 mensen op visite.. Senna dus wel ontzettend verwend..jammer dat je ouders een treinbaan hebben gegeven..wisten ze jullie cadeau niet? Britteke..ook een gezellige verjaardag gehad vandaaag? Sanneke..lekkere taart aan t maken!en wat een grappige site!! Essebes..hoe was de verjaardag van Liv?
Zo ben ik ook weer eventjes... Vanmorgen in huis gerommeld..en tussendoor de kids verzorgd.. Vanmiddag kraamvisite gehad..en vanavond nog mijn ouders.... dus dan is de dag zo weer voorbij!! Morgen nacontrole bij de vlos...moet even mijn bloeddruk laten checken..ben contstant duizelig en vaak hoofdpijn.. Ohja nog een leuk nieuwtje... Mika heeft een prijs gewonnen! Een rainbowbag mag ie uitkiezen!!! Leuk hè..hij had een kleurplaat ingekleurd en opgestuurd!!
Heb ook net Rauw en puur gekeken. HAd vorige keer al die aflevering gezien over die Antilliaanse jongens in Den Helder. Dacht dat ik alles wel had gezien hier in R'dam-Zuid, maar dit viel me toch even rauw op m'n dak... Hier vanmiddag kraamvisite gehad. Zus van dinnetje die hier was had 3 jaar geleden een tweeling gekregen. Is nu weer zwanger .... weer een tweeling HEavy hoor!