goedenmorgen, even een snel berichtje van mij. Ik ben gister thuisgekomen uit het zh....alles gaat echt super goed...ik voel me fantastisch en moet mezelf echt terugfluiten om rustig aan te doen. Roel is een ontzettend tevreden mannetje. foto's volgen snel! Deze start is zo anders dan met danielle...alleen het feit al dat je thuiskomt met je kindje en alles is versierd en overal kadotjes...heb echt ongegeneerd een uur zitten janken (van geluk) gisteren. Kortom niets anders dan genieten hier....omdat we het de vorige keer gemist hebben lijkt het of ik extra hard ervan kan genieten danielle doet het ook goed...de dagen dat ik in het zh was was ze wel van slag maar toen ik gister thuis was was het ook goed. Ze vind broertje spannend maar houd ook wat afstand...maar dat komt vast allemaal goed. voor degene die het vroegen..het is niet zelf begonnen de ks stond gepland afgelopen vrijdag sorry voor de ego maar hoop dat jullie het met even vergeven
Liv,Sam,Youri,Bjorn,Elisabeth en Sem Van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!! Hele fijne dag vandaag!!!!!
Goedemorgen Johanna..wow je bent alweer thuis meid..wat snel..maar wel lekker hè.. weer op je eigen stekkie!! en dan zo heerlijk versierd!! Fijn dat het goed gaat..en neem jezelf wel in acht hè...niet Dani tillen hè..en te gek doen in huis.. Meid geniet er lekker van hoor! show je snel even een fotootje? Hier ligt Jari alweer een tijdje schoon en met volle buik in bed..Mika slaapt nog..dus die ga ik zo maar eens wakker maken..
Mamavesmee Bahhh call of duty.. Ik vind het ook geen leuk spel, hier is manlief er ook gek op .. Olga vervelend dat je nu al last krijgt van je heupen in bed.. ik heb dit ook al een tijdje.. HIhi wel leuk als je wakker wordt van het trappelen .. ik vind dat altijd zo gezellig.. Maakt niet uit dat het dan zo vroeg is .. Sanneke lekkerr MOnchoutaart .. Miep druk dagje gehad dus gister.. vandaag naar de Verlos op na controle wat gaat het toch allemaal snel he .. duizelig en hoofdpijn is niet leker meid Leuk dat mika een prijs heeft gewonnen .. Misskeita WOW.. vriendinnetje weer zwanger van een tweeling :O.. zwaar hoor.. JOhana wat fijn dat je weer thuis bent wat fijn dat danielle het zo goed doet en even flink gehuild is ook wel eens lekker lekker laten komen .. LIV, Sam, Youri., Bjorn, Elisabeth en Sem van harte met jullie verjaardag .. ----------------------------------------------------------------- HIer een redelijke nacht gehad.. Ben er alleen 3a4 keer uit geweest voor demy ze lag zoo te kreunen en te steunen in bed van de koorts zo zielig dus haar maar even wakker gemaakt en getempt en een zetpil gegeven en wat te drinken.. Ze had niet zo veel zin om te slapen. Dus tussen ons in.. Niet veel ruimte meer voor mama natuurlijk haha maar mooi niet dat ze ging slapen.. Alleen maar aan mijn buik plukken en in me rug trappen.. Dus om 5 uur haar toch terug gelegd in haar bedje na wat protest is ze in slaap gevallen.. en ligt ze nu nog te slapen. Net even de GGD gebeld dat ze koorts heeft en dat we niet de prik kunnen komen halen.. Ik moet haar van de week goed in de gaten houden en zodra ze koorts vrij is moet ik naar een ander prik punt en mag ik haar daar laten prikken . en anders krijgt ze hem pas in januari. met de 2e prik ronde voor de mensen die toch nog geprikt willen worden.. toch wel een opluchting . ik ga man lief even uit bed plukken die moet zo werken maar er moeten ook nog boodschappen gehaald worden., Dus evn opschieten .. Het gerommel in mijn buik blijft.. maar niks doorzetten.. we wachten het gewoon af.. heb me er maar bij neer gelegd dat het nog wel even gaat duren.. misschien dat het helpt.. Ik zal wel te graag willen
zo ff lekker ego. Bas heeft vanacht super geslapen op zijn nieuwe bed, Vanmorgen zei hij: mama lekker slapen . Wat een kanjer. Ik ben vanacht er niet een keer uitgeweest. Ik ben zo trots! Zo hier is het huis weer schoon, nu ff de rekeningen betalen en de was doen! Fijne dag meiden!
Bij deze een buik foto van mij.. let niet op mijn hoofd hoor lijk wel een spook na al die nachten niet slapen en de laatste loodjes en vocht vast houden.. pfff Maarja we weten waar we het voor doen hihi Ik ben trouwens dikker dan bij demy
Liv gefeliciteerd !! Sam gefeliciteerd !! Youri gefeliciteerd !! Bjorn gefeliciteerd !! Elisabeth gefeliciteerd !! Sem gefeliciteerd !!
Mwah, zenuwachtig valt wel mee. Ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is.. De kans zou zo klein zijn. Ookal geef ik wel toe dat er allerlei "plannetjes" door me hoofd gaan mocht het wel zo zijn. Ik wacht deze week af.. Knap he! Jan is er wat onrustiger eronder.. hij bedenkt zich dan meteen dat hij moet verbouwen enz enz. Ookal vind hij stiekem een 3de wel leuk maar vind het nu wel erg snel (is het ook!) Agh.. ik wil wel zo snel mogelijk duidelijkheid!
Alieke thnx .. Ja het blijft spannend dat je ongi uitblijft.. lois beetje onrustig?,, Demy is best wel vrolijk ondanks ze koorts heeft zit lekker op der stoeltje met de lego te spelen .. Papa is gaan werken.. en ik heb net even een wasmand met was gewerkt en nu nog 1 was te gaan en is alles van het weekend weer weg .. zoo maar lekker even een gebakken eitje eten .. brrrr wat is het koud buiten trouwens..
Goedemiddag allemaal! alle kids die het weekend en vandaag jarig zijn/ waren...GEFELICITEERD!! Johanna, Jan en Daniëlle gefeliciteerd met jullie zoon en broertje ROEL!! Hier het hele weekend gewerkt....moet nu alleen dinsdag nog en dan heb ik verlof!!! JOEHOE!! ben er echt aan toe! heb een paar pagina's bijgelezen, maar het zijn er erg veel vanaf vrijdag....dus niet alles gelezen! vanmiddag met Nicky naar schoonzus....( kapper) gaat effe een stukkie af...en daarna door voor de 2e enting! iedereen een fijne dag!
@johana; gefeliciteerd met de geboorte van Roel! bedankt voor de kaartjes rondom Jonathan zijn verjaardag! echt heel leuk! ben daar zelf niet zo goed in de jarigen voro vandaag in elk geval gefeliciteerd! jonathan was enorm verwend op zijn verjaardag, van ons een duplo doos van de brandweerkazerne. en verder heeft hij een heel aantal auto's en trekkers gekregen. op Sinterklaas had hij van ons al een kraanwagen van bruder gekregen, hij wilde gewoon niet eten en slapen die dag! ik lees zo hier en daar bij maar zit verder op het meelees/leef bankje! met naomi gaat het goed, wel veel last van krampjes helaas. ik zit zelf te denken over stoppen met bv. het gaat wel redelijk hoor maar heb constant pijn in mijn rechterborst en het vreet energie. ben zo labiel als de pest bij tijden omdat ik gewoon zo moe ben. maar ik twijfel nog heel erg, bij J lukte het gewoon niet en nu lukt het en nu zou ik ook stoppen... ik wip weer op de meelees bank! zwaai!
Liv gefeliciteerd !! Sam gefeliciteerd !! Youri gefeliciteerd !! vandaag wel de goede dag Bjorn gefeliciteerd !! Elisabeth gefeliciteerd !! Sem gefeliciteerd !! __________________
Nannaf....Jonathan lekker verwend dus?! fijn dat Naomi het goed doet, alleen erg vervelend van die krampjes en dat de borstvoeding zoveel energie van je vergt.... moeilijke keuze die je dan zou moeten maken meid! succes!
Johanna: lekker genieten meid!!! Lindy: wauw wat een mooie buik! Loessie: Nog een dagje en dan lekker verlof! wat gaat het snel he? nannaf:jonathan lekker verwend dus! Zo ik doe niks meer vandaag. nouja straks bas ophalen en vanavond de commode halen. Mijn lijf wil niet vandaag. denk te veel gedaan. Nu lekker op de bank..