Meiden wat zouden jullie doen? Senna is echt mega verkouden en had net 37.8. Hij heeft amper geslapen vanmiddag en is erg hangerig/mopperig. Ik denk zelf dat ik hem de 2e prik niet laat halen. Bij 38 koorts mag dat trouwens niet eens. Hij heeft toch de eerste dosering in ieder geval binnen en zeer waarschijnlijk heeft hij de Mex. griep al gehad. Genoeg antistoffen lijkt me?
O ja, vanmiddag nog drie leuke verjaardagskaarten voor Senna binnen gekregen! Zo leuk, bedankt lieverds!
Ninien.. oud je meisje maar goed in de gaten! Olga.. ik zou niet gaan voor de prik.. Maar ik ga zowiezo al niet. *** Erwin kreeg gisteren een rot opmerking van een collega dat hij een 1 van de idioten was die zijn kind niet liet enten.. Laat iedereen toch in zijn waarde.. Esmee is lekker aan het kleuren in haar nieuwe kleurboek ( 1 van de 5 ) En alles is blauw.. aldus Esmee.. Net even een wasje gevouwen.. Is dat in iedergeval weer weg.. Ben wel blij als Erwin zo thuis is.. pfff... Mijn hoofd bonkt.. EN volgens mij krijg ik er ook een blaasontsteking bij..
Alsof ik niet een rot dag achter de rug had, belt de klote directuer van mijn werk dat ie mij morgen wil spreken want ik blijf te lang weg en daar wil hij een oplossing voor vinden. Hij klonk zo nors aan de tel. Ik ga morgen erheen en ga ook daarzo mijn hart storten. En als het hem niet bevalt mag hij mn ontslag ondertekenen. Wil geen gezeik aan mijn hoofd hebben. Ik heb al zoveel zorgen aan mijn hoofd! Wat een dag zeg!
Zo heeej, Senna had net toch een vieze broek vol, niet normaal zeg! Denk dat die ook behoorlijk dwars heeft gezeten, aangezien hij af en toe over buikpijn klaagde. (gisterenavond en vanmorgen) Ik ben niet voor de 2e prik gegaan. Senna heeft nog steeds verhoging (37.9). Judith, leuk dat kleuren he...Senna benoemd ook alleen blauw goed. Lekker Esmee en het eten koken aan Erwin over laten als hij thusi komt. Kan jij misschien nog even gaan liggen? Juffie, ach meissie toch....je kan het er allemaal ook niet bijhebben he. Lijkt wel of iederen verwacht dat het direct weer goed met je gaat als het beter gaat met je kindje. Maar het is niet zomaar even verwerkt wat er allemaal gebeurt in jullie leven. Hoop dat je directeur verder wel begrip voor je toont morgen.
Olga.. Eten had ik al klaar.. Kon zo de magnetron in.. Hoefde alleen nog maar vis te bakken voor Erwin en Esmee.. Arme Senna.. hopenlijk heeft de poepbroek hem goed gedaan.. Esmee kan er ook zo'n last van hebben.. zielig is dat! Boerenkool is i.d. erg lekker.. Had ik gisteravond ( wel zonder spek en met een rundervink) maar helaas niet gegeten.. Na 2 happen naar bed gegaan.. Juffie.. Gewoon eerlijk zijn naar je baas.. Als hij het niet snapt is dat zijn probleem. Esmee ligt er gewassen en gestreken in.. Ga eerst even een uurtje proberen te slapen.. Ik heb een knallende koppijn.. Er staat nog een mand strijk.. Kiijk wel of ik er de energie voor heb.
Ach het kan mij een worst wezen! Als hij echt mij wil weg hebben zal ik heel makkelijk zijn hoor. Ik teken wel maar zal hem wel flink de waarheid vertellen. Zijn dochter is notabene een arts. Dus die weet hoe of wat! Maar het kan hem niks schelen.
Genoeg geklaagd! Ik ga lekker mijn deugnietje in bad stoppen en daarna met tijdschriften op de bak liggen met een glas melk erbij! Ik heb zo'n last van maagzuur door het spugen!
Ik kom even iedereen bedanken voor de felicitaties, krabbels, kaartjes, smsjes etc etc. Vind jullie echt schatten! Ik verwaarsloos jullie gruwelijk en nog denken jullie aan Rosalie haar verjaardag..
Olga ik vind zowiesow boerenkool niet zo lekker.. hoop dat het wel gesmaakt heeft Mamavesmee hoofdpijn vervelend meid .. Juffie fijne avond meid.. vervelend dat je last hebt van maagzuur door het spugen. Hier demy ook in bed .. ik ga manlief even helpen met afdrogen en daarna onder de douche en mijn bedje in ben dood op.. tot mrgen
Judith, ik doe ook nooit spekjes door de boerenkool heen, maar eet het met rookworst erbij. Juffie, lekker een relax avondje voor jezelf! Gaan jullie nog weg rond de kerstdagen?
Lindy.. hopenlijk een goed nachtje voor je! Olga.. wij doen dus normaal er wel spekjes door en een stukje rookworst er bij.. Niet echt goed voor de lijn.. maar wel erg lekker! *** Ik ga mezelf van de bank hijssen.. Kopje thee maken en strijkje weg werken.. Van dat bank gehang wordt ik ook alleen maar lamlendig.... ga er wel lekker vroeg in!
Ik had het Syndroom van Raynaud (op www.borstvoeding.com info over te vinden). Volgens de verlos van de praktijk die ook lactatiekundige en ervaringsdeskundige (BV en Raynaud) is, is de kans groot dat ik daar nu weer last van ga krijgen. Na een maand of 2-3 BV was het weg. Goed warm houden na het voeden (bijvoorbeeld dmv wollen borstcompressen) wil nog wel eens helpen. Had er tijdens deze zwangerschap weer last van soms, nu al een tijdje (klopklopklop) niet meer
BV geven is in het begin idd heel erg zwaar. Je kunt eventueel een uurtje na de eerste ochtendvoeding kolven en je man dat snachts of savonds laten geven. Dan kun jij een of twee nachtjes even goed slapen of er een keertje vroeg in . Verder vind ik het moeilijk om raad te geven, behalve: het wordt echt minder zwaar ... Sterkte!