HAHA, hij was heeeeeeeerlijk!! (lust geen kaas, alleen op tosti's en pizza maar ene boek over kaas is niet te versmaden! ff verder lezen
juffie, wat een mutsen zeg! hopelijk zijn ze in den haag wel lief. en 10 wk 5 d, dan lopen we steeds minder op elkaar achter, ik ben nu 11,2 en volgens eigen berekening al 12,1. Hoegroot was je beebje? Niels was met 10.5 wk 3,6 cm en deze beeb was ook 3,6 cm maar dat hoorde opeens bij 10.2 wk. vond ik beetje raar
Dank jullie wel meiden.. Ik zou naar bed gaan.. maar kon het niet laten om nog even te kijken of er gepost was Mamavesmee strijkse meid ZO hier gedoucht en in pyama ga nu echt mijn bedje in hihi HUP (geeft zich zelf een schop onder de kont )
fijn dat je je wat beter voelt. En bij de gastouder valt het mee op maandag, maar dan is hij 4 dagen thuisgeweest en moet weer ff in het ritme komen denk ik. vanmiddag terug in de auto ging ik al helemaal ana hem vertellen wat we straks zouden gaan doen, we moeten namelijk in de flat nog omhoog en dat kost vaak veel strijd. Niels knikte braaf ja en amen. Ik had een afleidingstruc verzonnen, ging hij echt voor de voordeur toch op zn plaat. Tand enorm door de lip, dus toen was het alsnog huilen geblazen, maar was wel sneller weer blij dan gister.
Gefeliciflapstaart voor de jarige jopjes en jojannekes Johana, heerlijk dat het zo goed gaat met Roel en Danielle ... en met jou ook dus ... lekker genieten met zn 4tjes! Juffie, knuffie voor jou. En sterkte met het gesprek morgen ... Judith e.a. beterschap! *** Heb wel alles bijgelezen, maar niet echt puf om na te denken over reactie. Erg hè?! Vandaag laatste dagje werk. Kerstvakantie en daarna gaat mn verlof in . Best wel niet zo erg , maar ook raar: voel me nog kiplekker!
Ik heb daar van alles over gelezen maar bij mij wordt het niet wit en gaan ook niet branden als ze weer warm worden, dus bij mij is het gewoon hormoongerelateerd denk ik.
salapio, lekker genieten van je vakantie en dan je verlof. Als ik mn eigen berekening als bevaldatum heb, zou mijn verlof ingaan op de eerste dag na de meivakantie, dus dan kon ik er met 32 weken al uit, maar nu wordt dat dus net wat later. helaas.
Salapio.. Wat lekker dat je al verlof hebt! En fijn toch dat je je nog zo lekker voelt.. Nu druk bezig met de baby kamer?! Sanneke.. Arme Niels.. Esmee had laatst de tand er door en de lip bleef hangen.. Oh.. was echt naar en moest erg mijn best doen om het weer terug te krijgen.. Bloede dan ook als een rund.. .. Wel jammer dat je er net niet voor de meivakantie uit kan met verlof.. Lindy.. nu echt trusten! *** Strijk is weg.. alvast pastaschotel voor morgen gemaakt. Hoeft het alleen nog maar in de oven.. Nu op de bank onder een dekentje..Erwin zo maar in de benen sturen voor een pcm en een glaasje water.. Wat is hoofdpijn iritant zeg.. heb er gelukkig bijna nooit last van!
mve ga es gauw naar bed als je nog ziek bent!! en laat erwin maar lekker voor je lopen! ik ga lekker naar bed. t is hier reuzekoud
Sanneke.. heb gisteren bijna 14 uur achtereen geslapen.. dus kan geen bed zien nu.. Voel me al weer een stuk beter.. geen koorts meer dus dat scheelt.. Jij trusten!
Ik moet nog maar 56 dagen volgens mn banner ... ARGH! We hebben nog geen naam ... en nog maar 56 dagen ... ARGH ARGH ARGH (of we geven m gewoon een meisjesnaam )
Wat is het koud he buiten brrrrr Zo alles wel bijgelezen kijken of ik nog wat weet. Mve , dikke knuffel voor jou hopelijk voel je je snel beter. En Esmee vind Bumba dus nog steeds leuk , jij inmiddels ook. Hier wordt ook wel eens gezegd waarom zijn jullie niet geent of Nick niet we hebben we bewust voor gekozen klaar. Olga,,mm boerenkool gehad lekker hoor hoe is het nu met Senne leuk foto's trouwens van Senna zijn verjaardag. Knappe bink. Juffie knuffel. Miep hoe gaat het met jou en de jongens . Alle kleintjes nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Johanna gefeliciteerd met je zoon , mooie naam en filnke jongen fijn dat alles goed gaat met jullie. Nannaf, hopelijk gaat het snel beter met je borst voeding geven maar als het te moeilijk wordt gewoon overstappen. Salopio nog even en je hebt ook verlof , is het afgelopen weekend geod gegaan zoveel zonder Jan. Lindy, lekker roeg na bed, geniet nog lekker even van je rust je zult het binnen kort erg druk krijgen, slaap lekker. Ninien , wat schrikken van van Nina met de prik gisteren. Sanneke arme Niels zo gevallen dikke knuffel voor hem. Dat was het voor nu. Vandaag is Nick zijn juf langs geweest , was wel leuk ,Nick vond alle aandacht super leuk. Nu mag hij vanaf 4 januari 3 ochtenden per week. Hij gaat het vast mooi vinden ,lijkt me trouwens erg moeilijk die eerste keren. Fijne avond allemaal
vanmorgen een hele goeie oud collega gesproken en die is papa geworden van een zoon een kereltje van 3700 gram en zijn naam DIAZ DIJARO Vond het zo,n aparte naam en ook helemaal leuk!
Ja we gaan richting Parijs! Maar ik heb he-le-maal géén zin dit keer! Ben zo moe en Jay heeft net dr ritme weer te pakken! We zien wel!
Wow Parijs met kerstlichtjes klinkt wel erg romantisch jufffie ik ga een dag naar capelle aan den ijssel. verschil moet er wezen woehahahahahaha @salapio moeten we je een handje helpen met namen bedenken? als je het echt niet weet kun je hem altijd nog Johan-Willem-Frits noemen. Of gewoon Kees. of Geovanny.
Rustig hier vanmorgen.. We zitten achter een broodje.. Erwin heeft vanmorgen de honden al uitgelaten dus geen gehaast.. Heerlijk! Ga me zo denk ik beter melden op het werk.. Heb geen koorts meer.. voel me nog niet top maar ik loop hier thuis ook wel.. Juffie.. Parijs klinkt i.d. WOW! Loopy.. Capelle? WOW 8) Dianne.. zwaai! *** Heerlijk geslapen vannacht.. Alleen is het gruwelijk koud buiten!
Twijfel, twijfel... Ik weet niet of ik nu al een bedankje geplaatst had hier maar iig; Amber, Juffie, Miep & Miep, & Nelly... onwijs bedankt voor de lieve verjaardagskaart aan Liv, gister lagen er n hele hoop op de deurmat, erg leuk! We hebben ze al uitvoerig bekeken & besproken..! Hier WEER n ziekenboegje, Liv heeft nu ooronsteking, vandaag gaat het wat beter gelukkig maar ze heeft dag en nacht liggen huilen vd pijn..zo zielig.. Jenna ook weer ontzettend in de snottebellen.. (ik ga d'r even uit bed halen, ze ligt te huilen..) Xx