December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bakfiets is combi kado van Jan zn ouders en mijn ouders ... eigenlijk wel een te groot kado ... aan de andere kant, bij Mirre kregen we van Jans ouders de babykamer en van de mijne de kinderwagen ... ook al zo'n 'belachelijk' lief en groot kado ...

En het lijkt me wel fijn dat ik ook in het begin al wat mobieler ben zonder die prutauto te pakken (is eigenlijk ook geen doen met het psz) :D. Ben sowieso gek op fietsen, al zal het wel 'wat' zwaarder zijn ...

Half januari hebben we trouwens een afspraak op de jenaplan basisschool hier in de buurt. Ik hoop echt dat het een leuke school is, lekker dichtbij :D

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Update:
    Ik heb een bericht terug gekregen van de vk. Ze verteld mij dat er best een kans op zwangerschap is alleen omdat ik erg onregelmatig ben, nog niet op 8 weken zou zitten en daarom de test negatief aan kan geven. Ze raadde mij aan om volgende week een test te doen. Mocht hij weer negatief zijn en als ik zwangerschapsverschijnselen blijf houden, maar een echo moet laten maken.

Ondertussen zit ik met behooooorlijke tiet-pijn, ze zitten ondertussen strak in het mandje! Enne, ik ga geen week wachten hoor! Morgen doe ik weer een test no matter what..

Salapio; Waaaauwww wat leuk een bakfiets!! Vind het echt leuke dingen. Agh, als het bij mij op een zwangerschap gaat duiden, moet ik ook een bakfiets aan gaan schaffen! :D

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Alieke! Ik kom morgen nog wel even spieken ;)

Ik ga naar bed. Echt verrassend ... heb niet eens alle oreo's opgegeten :D ;) ... vind het maar saai die avonden zonder Janneman ... hierna nog maar 3 (waarvan 1 niet meetelt, want dan ga ik zelf weer kijken :)). En vind tegelijkertijd dat ik niet moet zaniken ... Jan is echt vrijwel altijd thuis ...

Oef. Buurmeisje staat weer te zingen ... we noemen haar de Sirene :D (niet vals hoor, maar wel erg uit volle borst ;))

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En voor ik het vergeet ... iedereen krijgt de groetjes van Nelly, het gaat redelijk met haar. Ik mag haar ontwerp voor de verjaardagstaart gebruiken... ben helemaal happy want dat geknoei met bestandjes en afbeeldingen is niets voor mij (zeker niet zwangere staat :D). Ik denk dat Mirre wildenthousiast gaat worden van de Sesamstraatfiguren op dr taart!

Ze mailde ook nog dat als er mensen zijn die een gepimpte taart willen met eigen wensen, je haar kunt pb-en ... lief hè?!

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nick en Bas....Van Harte Gefeliciteerd!!!!!:):)
    Een hele fijne dag!!!! Geniet er maar lekker van!!

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Nick gefeliciteerd met je verjaardag!

7. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Zo hier al een poosje benenden, mij mannetje kwam om half zeven weer het huis in strommelen. Hij kan niet werken te veel sneeuw. Hij heeft wel oproepdienst maar dat zal wel niet veel van komen.

Wel een super mooie verjaardag voor Bas natuurlijk met de sneeuw. Al betwijfel ik of er veel visite komt want we zijn flink ingesneeuwd hier in friesland. We gaan lekker sleetje rijden ;) Hij slaapt nu nog lekker.

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Goedenmorgen!!

Nicke n Bas gefeliciteerd en een fijne dag gewenst samen met jullie mama's en papa's natuurlijk!!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    nick & bas, gefeliciteerd!! Wat hebben jullie een mooie verjaardag met al dat sneeuw!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bas en Nick gefeliciteerd!

11. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Bas en Nick gefeliciteerd!*kus*

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Vandaag ga ik in de middag shoppen met mams en Jay blijft bij papa!
    Daarna ga ik naar de gyn hier in DH en 's avond skerstdiner op mn werk!
    Ik overweeg om na de kerstvakantie volledig te stoppen met werken!

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ namen;

Jan en ik zijn nu al bezig met namen aangezien het ook een vroeggeboorte wordt.
    We hebben 6 jongensnamen en 6 meisjesnamen.
    Dit keer kiezen wij voor Arabische namen. Er zitten ook wersterse namen in hoor!
    Ik wil ze geheim houden maar tegelijkertijd wil ik eigenlijk ook jullie mening hahahahha. Daar moet ik maar over nadenken!
    Stuur mij een Pm als je nieuwsgierig bent!

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Bas & Nick: gefeliciteerd!

Ik twijfel. Moet eigenlijk zo naar Ahoy voor de tweede enting voor Hannah en mij. Maar durf niet zo goed het huis uit met dit weer. Althans, vind fietsen en autorijden met sneeuw eng. En lopen is echt te ver en te koud (plu een heel gedoe: Sarah in draagzak en wandelwagen weer ombouwen). Kortom: denk erover om niet te gaan. Lastig hoor...

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Jufffie: ik dacht dat jullie al uit de meisjesnaam waren. Althans, jij. Je had er toch over gedroomd? Ik houd wel van Arabische namen. Ga je nu even PB'en :D

16. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dat wordt een 2e naam.:D
    Ik hou van exclusieve namen die je nauwelijks hoort. En daar ga ik dit keer voor kiezen! daarom kies ik ook voor Arabische namen!

17. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Vanmiddag komt mijn teamleider op visite. Ze zei: ik moet je ergens over spreken. En ik kom natuurlijk Sarah even bekijken. Hmmmmm ;) Als het maar goed is...

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: en? Al getest? Of moet je 'm eerst nog halen in de winkel?

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd nick en bas!!

hopelijk maken jullie allemaal sneeuwfoto's met jullie kids vandaag :) hier is niet overdreven veel sneeuw maar het is erg mooi wit!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Missk, pfff lastig hoor. Is er niemand die even een uurtje op Sarah kan passen? Ik zou zelf gaan fietsen en dan in ouwedamesmodus ... sterker nog, dat ga ik vanmiddag ook doen. Maar dan met maar 1 eigenwijze dochter ;). Persoonlijk zou ik wel gaan of even bellen met de GGD en je probleem uitleggen. Misschien kan je wel na de kerst nog komen?

Juffie, jullie hebben iig wel wat te kiezen. Ben heel nieuwsgierig maar weinig kaas gegeten van Arabische namen. Hoewel ik in mn werk behoorlijk wat zie langskomen. Hmm volgens mij zijn dat vooral Turkse namen trouwens. Yasmin vind ik erg mooi, maar komt wel vaak voor denk ik ...

Deel Deze Pagina