Idd die komt best wel vaak voor! We hebben ook wel voor een bloem gekozen nl. Lily oftwel Suzanne! Alleen wel in het Arabisch en dat klinkt veel mooier! Verder hebben we weer een naam van ene bloem alleen weet ik niet hoe ze het noemen in het Nederlands. ff googlen!
En dank je wel Loopy voor de herinnering aan mn fototoestel . Heb een prachtig ding (spiegelreflex), maar vergeet m al-tijd *schaam*. Nu is het ook lastig foto's maken van Mirre. Tegen de tijd dat ik goed ben ingesteld heeft Mirre al ontdekt dat ik bezig ben met foto's maken en is het schattige tafereeltje al lang voorbij. Naam nummer drie staat inmiddels ook op het lijstje van Jan . Had de betekenis opgezocht en die sprak ons allebei erg aan Is trouwens wel een leuke tip: Meertens Instituut heeft een voornamendatabank (ze hebben heel veel databanken ). Met een hele goede betekenisverklaring. Niet alle namen staan er in trouwens: Mirre niet bijvoorbeeld ... *gaat nu echt naar buiten*
BAS & NICK HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!! Maak r een leuke dag van! en wat hebben jullie veel sneeuw gekregen
Neee inderdaad... Zijn jullie al naar buiten geweest? Rosalie stond alleen maar te roepen WOW wow WOw OOOH Te schattig!
Ik zit nu in een vrolijke bui. Maar straks als ik naar ge gyn ga dan ben ik weer depri. Ik probeer echt het positieve eruit te halen. Uiteindelijk kan het mij gene moer schelen hoe het kind heet als het maar op tijd geboren wordt en kerngezond is. Ik ben het ZH helemaal zat! En de IC's heb ik helaas al te vaak van binnen gezien!
Hier ook veel sneeuw, prachtig hoor. Niels zag het en zei: WOW, WOW!! Neefje is hier nu ff. Niels heeft veel aandacht voor de tv en R voor de muziekauto. Niels heeft wel last van de prik van gisteravond. Heeft 38.8 (voor de zetpil en was om kwart voor 6 al wakker. Daarna nog ff gedommeld, maar om kwart voor 7 was hij het zat. En hij was alleen maar hangerig, dus hangt nu nog lekker op de bank met zn speen.
Nee Jay is helemaal dik anagekleed en agat zo met papa naar buiten. Die zegt continu OOOOOHHHH met dr handje voor dr mond. mama kiek mama kiek OOOOOOOOOOOH! (Hahhaha ik weet echt niet hoe ze aan een belgische accent komt met dr kiek).
Hier ligt helaas nog niets. Het is nu net pas begonnen met sneeuwen!! Hopelijk blijft het nog even sneeuwen en kan ik straks met lynn ook nog even de sneeuw in.
hier ligt wel een aardige laag, maar heb echt geen zin om naar buiten te gaan Misschien dat ik om 12 uur Nienke met de slee uit school ga halen, maar tot dan blijf ik lekker warm binnen
jufffie, ik ben ook heel erg benieuwd naar je namen! ik zelf hou van korte namen die je uitspreekt zoals je ze schrijft. dus mijn lijstje is vast heeeel anders dan die van jou Op mijn meisjeslijstje staat bijv. selma. en ik hoorde van mijn zus dat het in de arabische wereld ook wel voorkomt, alleen dan geschreven als salma... er is hier nog geen sneeuw bij gevallen. ben benieuwd hoe de dag verder zal lopen
Hoi meiden, Kom net terug van de winkels en heb de test meteen uitgevoerd. Hij is negatief.. Pfff wanneer komen die duivels dan!!
Nou dat is het zeker! Vooral omdat mijn lichaam anders zegt.. :x Wij zijn trouwens niet voor de prik geweest. Ik heb lang getwijfeld en toch maar de knoop doorgehakt. Mocht ik het echt nog willen, komt er in januari nog een 3de ronde.
Alieke ik ben nu net voor het eerst echt ongi geworden na de bevalling. Het heeft bij mij dus erg lang geduurd. Hopelijk komt de ongi dan bij jou ook snel....
Sam; Dat heeft bij jou inderdaad een tijdje geduurt dan! Wel fijn dat het weer is begonnen. Is dat de allereerst keer na de bevalling? Ik ben sinds de bevalling 2x ongesteld geweest.