Amber ik ben er verder ook niet mee bezig hoor. Ik heb zoiets van het komt vanzelf wel. Ik ga niets opdringen dat helpt toch niet. Ik moet overigens met Lynn naar een dietiste toe. Niet omdat ze te dik is, maar Lynn heeft heel veel moeite met poepen. Ze heeft er erg veel last van. Ze drinkt erg veel, maar haar poep is echt heel erg hard. Het lijken soms wel stenen. (sorry voor mijn verhaal)Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat het poepen dan erg pijnlijk is. Ze gaat dan echt in een hoekje staan en dan wordt ze helemaal rood van het persen. Vaak zegt ze ook auw, auw!! Ik heb zo met haar te doen en ik heb alles al geprobeerd met eten, maar niets werkt. Ik geef haar nu 2 keer op een dag laxo roosvice en daardoor poept ze nu wel om de dag, maar het is nooit veel en het is nog steeds kei hard. hopelijk kan de dietiste mij advies geven en anders moeten we lactose gaan gebruiken zodat het beter zal gaan. Zo zal het zindelijk worden van poep ook lastiger zijn.
even gauw een cadeautje uit pakken , want moet gauw weer na buiten in de sneeuw. Bekijk bijlage 37322
@Sam Wat naar voor Lynn zeg !! Ze zla het wel eng vinden om te poepen dan. Toch knap dat ze zomaar aangeeft dat ze moet plassen ik zie dat jesse voorlopig nog niet doen. Die is veel te druk bezig met andere dingen. Ieder kindje heeft zijn eigen ontwikkeling toch ? @Gerda Echt een coole taart. Waar heb je die laten maken. Echt heel origineel.
en de laatste. Nick is weer heel erg verwend , maar hij kan er weer een jaar tegen . Bekijk bijlage 37327
doei amber niels heeft het geloof ik al gehad in bed... hij ligt er wel een uur al in en is een half uur stil geweest maar dit was niet de bedoeling. komt dan vast toch van dat halve uurtje vanmorgen.
Hier de afgelopen dagen ook problemen gehad met het middag slaapje van Nick misschien de spanningen of zo.