December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    leuk dat we kunnen door kletsen in een nieuw topic maar dan over onze kindjes!
    hier gaat alles super!
    het is alleen druk - druk...dus weinig tijd om online te komen.
    angelina ligt nu nog te slaen dus ik doe mijn ogen ook ff dicht ;)

2. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Denk ik net tijd voor mijzelf te hebben, hoor ik de kleine alweer.

Hij heeft vandaag een regeldag.. Dat is goed te merken. Mijn borsten hebben haast geen rust zeg... :confused:

Oke, hoop later even terug te komen....

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden,

ik meld mij weer! Bas drink nu sinds gister een 180cc fles ik hoop dat het zo blijft. vorige week woensdag was hij bij het wegen 3440gr eindelijk over het geboorte gewicht. ik zie hem groeien, ik krijg nu meer "body" haha dat klinkt raar! ik hoop dat hij het drinken volhoudt, overigens weer de hele nacht geslapen (slapen is groeien! :D )

meiden hebben jullie nog iets van lindy gehoord? ben zo benieuwd hoe het met haar is!

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    hey dames...
    ik meld me weer effe snel...heb nog niet echt tijd om op iedereen te reageren....
    heb het hier erg druk, druk, druk.....maar dat hebben we allemaal denk ik he...

hier gaat het wel prima...
    ik kolf elke 3 uur, en nicky drinkt de bv uit het flesje....gaat erg goed...
    ik heb steeds hoge koorts....van de week 39,9...
    vk geweest, maar weet niet wat het is...
    nu ook nog steeds verhoging rond de 38,5....kennen jullie dit ook?

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Wowie, salapio, wat heb jij een mooi meidje! En leuk dat je er weer bent, ik miste je al (alsof ik zelf zoveel aanwezig ben :) Maar ik heb nu wel meer tijd merk ik (of zou dat door de week vakantie van mn man komen? ;) )

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    loesie, wat balen van je koorts. Geen last van. Misschien je urine even wegbrengen? misschien heb je een blaasontsteking. (ik roep ook maar wat).

Ik heb net Niels aan mn zere borst gehad. Die heb ik 2 dagen gekolfd en merk dat het nu beter ging. Kreeg met kolven ook niet zoveel meer uit die borst, misschien ben ik in mn hoofd teveel bezig met bv waardoor de productie terugloopt.

de poepluiers zijn trouwens weer behoorlijk geel. Vaag. Ik zal de site es bestuderen waterlelie, bedankt voor de tip.

Vanmorgen had meneer een meeeeeeeeeeeegaspuitpoep. :)
    Er zat hem iets dwars, dus met verschonen drukte ik de thermometer in z'n poepertje. En ja hoor, daar kwam me toch een straal! Zeker een halve meter verder en ook in mn haar, ik hing er een beetje voor... echt ranzig, poep in je haar. 8) Maar ik moest er zo om lachen dat ik het niet erg vond.

Het is weer voedertijd dus deze Clara gaat weer stoppen. Erg rustig trouwens vandaag...

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    he hallo...

ik ga ook proberen om tussendoor weer een beetje mee te kletsen. met danielle gaat het goed..ze drinkt echt waanzinnig goed en veel aan de borst we zijn hartstikke trots op haar. ze heeft nog wel een zuurstof slangetje inhaar neus maar de rest is er nu af. omdat ze zo groot is en zo volgroeid is ze ontzettend wijs...ik zal even een foto in het album zetten van vandaag...ze mocht ongeveer 70cc drinken maar dronk uit één borst 90cc gevolg was dat ze helemaal *burp* in de weegschaal hing...kijk maar straks.

8. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Hallo,

Ik meld me ook weer even... Jeetje wat is het druk zeg. Kom niet eens aan mijzelf toe en daar baal ik wel eens van. Zie eruit als een slons... :oops:

Noah is bezig met zijn regeldag. Vannacht begon hij daar al mee. Hij huilde vaker en was veel 'driftiger' als hij gevoed moest worden. Die armen maaien dan alle kanten op. Iemand nog een idee om die in bedwang te houden als ik hem probeer aan te leggen... Ben nog wel eens aan het worstelen!
    Het melk 'spuit' nog steeds in het begin, maar nu ik hem om de 10 teugen (ongeveer hoor) even loskoppel om adem te halen dan spuugt hij niet zo veel meer...
    Ik verbaas me erover dat ik steeds vaardiger word in dit soort dingen. Een week geleden stond ik nog doodsangsten uit als ik hem op moest pakken.

Loessie:
    Misschien wel zo goed om de huisarts of zo te raadplegen? Ikzelf heb nog geen koorts gehad.

Salapio:
    Wat een prachtig meissie zeg! Ze kijkt al zo wijs uit haar ogen....

Visolie:
    Ga het eens proberen. Wie weet dat het helpt. Ik merk dat ik er zenuwachtig van wordt als ik iets vergeten ben.

9. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Johana:
    Wat een lekker ding is Danielle!
    In vergelijking met haar is onze Noah echt een krielkipje! :)
    Fijn dat het goed met haar gaat.
    Hoe gaat het met jou?

Ik zal trouwens ook eens foto's plaatsen...
    Even geduld.

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    met mij gaat het nu wel goed eigenlijk....we houden de moed erin hier samen. ben inmiddels wel weer redelijk op de been moet echt zorgen dat ik juist mijn rust neem anders ben ik straks helemaal stuk als danielle thuis komt.

alleen mijn darmen zijn nog een beetje te rustig.

11. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik hoop dat ze echt snel thuis komt!
    Rust inderdaad goed uit en laat voor zover lekker voor je zorgen...

Ik heb foto's geplaatst...

*trotse mama* O:)

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    wat een mooi mannetje waterlelie...daar kun je idd trots op zijn!

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..ik heb al veel grotere kleertjes gekregen..zelfs maatje 86.. :rolleyes: daar kan ie over 2 jaar wel in.. :)
    Hoop dat je niet zoveel last van je rug hebt met de combicotti..dat zou jammer zijn..
    En poep in je haren…oh jakkie…maar wel fijn dat ie lekker gepoept heeft! ;)

Waterlelie..fijn dat het kolven vooraf een succes is!
    En wat een schatje! :D

Minimuisje…wat fijn dat de operatie goed is gegaan!
    Dikke knuffel voor ze!

Moon..ik heb de kinderen nog niet gezien..zal eens kijken..
    Jammer dat er niet een mooie foto bij staat..
    Van jullie mooie kindje!

Essebes..we krijgen de auto vrijdag al..
    En erg hè die kleertjes….t is zo leuk.. :oops:

Ingepinge..hier slaapt mika ook niet door hoor..komt om de 4 uur.
    En bevalt de shelter?
    Heerlijk hè om uren naar je beebje te kijken! :D

Iloon…hier nog niet gehad de eigen bijdrage..zal wel gauw komen.. :rolleyes:

Salapio…mooi popje! :D

Loessie..vervelend zeg zo’n koorts..goed in de gaten houden hoor! ;)

Johanna fijn dat het goed gaat met Danielle.. leuke foto..en idd ze ziet er lekker volgedronken uit!en zelf goed rustig aandoen! ;)

14. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Miep:
    Welke auto is het nu geworden? Ik heb dat gemist denk ik... :oops:

Shelter:
    Hebben wij ook, maar Noah verzuipt er echt nog in... Hoe oud moeten ze daar eigenlijk voor zijn?

Vandaag kwam voor de laatste keer de vk langs. Eigenlijk heel raar om dat tijdperk af te sluiten. Over 6 weken is de allerlaatste controle.. Dan denk ik dat ik nog een attentie meeneem...

Ik heb alleen het idee dat het geld echt de portomonnee uit vliegt. Nog even dit halen, nog dat aanschaffen....
    Het bezoek komt nu ook op gang. Merk dat ik er niet altijd behoefte aan heb. Vooral omdat ik steeds maar zit en gewoon met Noah de deur even uit wil. Heb dat al sinds de bevalling niet meer gevoeld; frisse lucht.

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Waterlelie..het is de ford focus stationwagen geworden uit 2007.. ;)
    enne hier ook bijna geen visite gehad...we hebben volgende week een kraamfeest..ben ik wel blij mee..alles in 1 keer!
    En lekker een keertje naar buiten gaan joh..even met de wagen..al loop je maar een klein rondje..de 1e keer hier was net aan 10minuten..

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oja en wat betreft t geld...ja dat is best erg hè...
    t gaat echt hard...heb bijv al pampers ingeslagen in de aanbieding..en doekjes..dacht dat scheelt echt zoveel..das wel de moeite.. :rolleyes:

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier even de stad in geweest met mams...
    paps is thuis gebleven..die deed mee met online pokertoernooi.. ;)
    heb maar bretels gekocht..mijn zwangerschapsbroeken zakken af.. :)
    Maar andere broeken pas ik niet..ook niet in de winkel...veel te dikke buik...vreselijk..

18. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Miep; HIer ook! zakken ze ook af! :)

@Waterlelie:
    De shelter is toppie! Heb Roosmarijn er even ingehad vandaag, alleen kon haar daarna niet meer zien! :( Dus toch maar weer eruit!
    Ik denk dat ze eerst nog even wat moet groeien! Alhoewel.. er staat in de gebruiksaanwijzing; vanaf 0 maand... :rolleyes:

Vandaag een baal dag! Roosmarijn heeft veel gehuild, en ik weet gewoon niet goed wat er dan is. Waarschijnlijk teveel prikkels, te lang wakker en honger bij elkaar. Dus vanavond in de tummy en toen was het goed! Maar ik dacht; leg haar nog even aan. Dan drinkt ze een paar teugen (en omdat ze dan nog een beetje overstuur is drinkt ze heel hard en dan slikt ze weer moeilijk. Gevolg: nog harder huilen!
    Dus dan maar weer troosten en proberen in bedje. Maar ze bleef huilen.
    Al met al dik twee uur bezig geweest. Ze bleef een beetje jammeren, dus ik wilde haar toch nog even aanleggen, misschien had ze honger?
    Toen heeft ze gedronken, echt veel!
    Echt zielig, ze had de hele tijd al honger, maar omdat ze dan overstuur is wil ze helemaal niet aan de borst.
    Soms voel ik me echt een slechte mama omdat ik haar dan niet goed kan troosten zodat ze weer kan drinken :cry:
    Ga me even zielig zitten voelen...

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    ppff...nicky is al vanaf 4 uur jengelig...nu eindelijk effe stil....

ik heb het idee dat de bv productie minder wordt....
    haar net een flesje bijvoeding gegeven, en ze drinkt zo effe 60 cc tussendoor....
    en nu slaapt ze eindelijk....

wel erg raar, want van de week was nicky 130 gram in 24 uur aangekomen, en kolfte ik ook zo 80 cc...nu met moeite kolf ik 50 cc....

iemand misschien tips?

20. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    paar mooie foto's voorbij zien komen....
    leuk hoor!

Johanna...fijn dat het goed gaat met daniëlle en met jou natuurlijk...

miep...lekker wezen stadten? leuk!

ingepinge...vervelend meid, zo'n baaldag....
    enuh....je bent GEEN slechte mama hoor!

Deel Deze Pagina