LIEVE MEIDEN ALLEMAAL EEN MOOI GEZOND EN GELUKKIG 2010!! Angelina nog van harte gefeliciteerd!! LINDY HARTELIJK GEFELICITEERD MET ROBIN!! Niels ook nog van harte gefeliciteerd!! Dianne Meid, heel veel sterkte met je klachten...weet er alles van Verder heb ik niet veel bij gelezen ben vanmiddag om 16.00 terug gekomen van een weekje vakantie, en het was geweldig!! Dit jaar weer winterkamperen Morgen een langere reactie en lees ik even verder bij
Goedemorgen!! Essebes..Liv helemaal gek van vuurwerk!! Ninien veel plezier gehad op de vakantie!leuk!! Hier dus een kort nachtje...maar goed..Jari is alweer schoon en gevuld..en Mika is aan t wakker worden met gehoest... fijne nieuwjaarsdag!!
Hi Girls, Happy newyear!!! Rosalie heeft vannacht ook zo genoten van het vuurwerk. Die bleef maar roepen als het stil was MEER, MEER! Ze heeft tot 8.45 uur uitgeslapen, dat was ook wel prettig na de nodige champagne
mogge! alweer mn 2e reactie in 2010! Lekker geslapen, wel beetje kort, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Niels was 20 over 7 wakker. Heeft verder heerlijk door al het geknal heengeslapen, maar hier was het ook vrij rustig. Ik ben niet eens buiten geweest. Hier waren vrienden en we gingen lekker klaverjassen. Gruwelijk verloren, dus slechte start van 2010... Gisteravond was hij best bang van het geknal: Boemboemboem eng. Gelukkig met het inslaapvallen geen last van gehad. vanmorgen de duplo maar eens tevoorschijn gehaald. Eerst deed hij daar niks mee, maar inmiddels heeft hij eindelijk door hoe het werkt Nu zit ie al knagend aan een appel achter de tv muis te kijken (nuissie)
goedenmorgen, kids zijn er hier ook heerlijk doorheen gepit...buurtjes kwamen we tegen op de stoep en die zijn blijven hangen tot kwart over 2..daarna nog eff voeden..ben nu dus brak. vanmiddag komt mijn schone zuster. Roel ligt lekker in de box om zich heen te kijken en dani is enigzins vervelend maar is met papa k3 aan het luisteren nu
Britteke.. leuke avond gehad met zijn tweetjes? Ninien.. Leuke dagen met de carvan gehad meid! Miep.. gezellige boel geweest bij jullie?! Sanneke.. een leuke avond gehad met vrienden.. Oef.. verloren met kaarten! Esmee vind Muis ook leuk.. Johanna.. Papa de lul! haha.. @ gelukkig nieuwjaar.. Wat een latertjes nog op het forum.. Hier een gezellige avond gehad.. Na 12en kwamen nog wat mensen langs.Tegen 2.00 lagen we in bed.. Vanmorgen de " zooi" opgeruimd.. Ook ik hoop op nog heel veel gezellige kletsuurtjes op dit forum!!
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!! Gisteravond lekker met Jan thuis geweest en Nicky gewoon naar bed gedaan.... had het idee dat ze wel wakker zou worden, maar heeft door al het geknal heengeslapen! met dan wel de consequentie dat ze vanmorgen "gewoon "om 6.30 wakker was.... hier dus een beetje brak! vandaag alle 4 de oma's bezoeken en nog een tante waar we altijd een soort van feestje hebben.... erg gezellig allemaal, maar ook vreselijk druk! Miep....Mika ook misschien valse kroep?! eng is dat he?! hoe is het nu met hem?! Ninien...lekker weekje weggeweest?! leuk gehad?! Judith...vervelend dat je schoonouders zo laat de afspraak af hebben gezegd! maar nog wel leuk gehad zo te lezen... Sanneke...verloren met klaverjassen?! slecht begin idd van 2010...hihi Lindy....de laatste dag van de kraamtijd alweer erop zitten... kan me voorstellen dat je dan effe in een dipje komt! dikke knuf meid! Olga....gezellig met vrienden op pad geweest! LEUK! uhm...voor zover effe mijn reactie's! en ik hoop idd ook weer op een gezellig kletsjaar met mijn lieve forumdinnetjes
Happy new year lieve meiden! Op een heel mooi jaar met veel kletsplezier, gezonde nieuwe baby's, nieuwe zwangerschappen en heel veel geluk met onze gezinnetjes! Gisteren was erg gezellig. Met een aantal wat spelletjes gedaan, heel even naar buiten na 12 uur en daarna weer gezellig verder kletsen! Wel geinig om als enige broodnuchtere tussen iedereen in te zitten. Hoewel de meesten niet meer compleet los gaan wat drank betreft hoor... We lagen om drie uur pas in bed met tot gevolg dat ik nu best moe ben! Senna heeft bij schoonouders overal doorheen geslapen. Hij ligt nu hier in zijn bedje....voorlopig geen logeerpartij meer hoor!
Een aantal kindjes zijn dus wakker geworden en hebben genoten van het vuurwerk, leuk! Senna heeft gisteren dus wel iets van vuurwerk vlakbij zijn oog gekregen. Jan moest overdag even met hem weg en achter op het pleintje waren alle buurjongens met vuurwerk in de weer. Jan sprak ze al gelijk aan dat ze niet zo dichtbij moesten gooien.Wel doen dus...waarschijnlijk is er iets tegen Senna zijn wang aan geketst. Jan was/is laaiend en zal ze er nog even hard op aanspreken. Ninien, winterkamperen is dus goed bevallen, leuk hoor! Judith, toch nog wat mensen over de vloer gehad, gezellig toch zo'n trefpunt! Miep, hoe is het met Mika zijn gehoest? Hier was een van de jongens ook met karbiet (schrijf je dat zo?) in een melkbus aan de gang. Wat een kabaal zeg! Sanneke, gezellig avondje bij jullie thuis gehad! Britteke, wat een gezellig avondje met het gezin! Leuk om zo met zijn drietjes 'thuis uit eten' te gaan he! Nu weet ik het niet meer...
Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuw jaar . En dat al jullie wensen uit mogen komen. Hoop ook dat we hier lekker kunnen blijven kletsen met elkaar. Hier heeft Nick gisteren avond lekker doorgeslapen had het niet verwacht ,zoveel lawaai niet normaal. En vandaag druk geweest met allemaal familie bezoekjes, maar we hebben onze plicht weer gedaan , met plezier trouwens. Fijne weekend allemaal
Sanneke...Niels druk met de Duplo..leuk! Johanna..Roel nu aan de flesvoeding erbij? fijn dat t goed gaat! Judith..gezellige avond gehad! en de zooi al opgeruimd? Loesie vanmorgen ook een vroegertje..heb je vanmiddag een beetje bijgeslapen? Gerda..Nick lekker doorgeslapen!fijn!!en de familiebezoekjes weer achter de rug!! Olga..jeetje Senna vuurwerk bij z'n oog gehad..ik zou ze ook zeker nog even op aanspreken hoor!! en vandaag een beetje bijgetankt? enne het is trouwens carbid schieten.. Tja hier zijn we t wel gewend hè..ze beginnen al weken van tevoren af en toe te schieten.. en dan oudjaarsdag is t echt smorgens bijv 6 uur tot de volgende morgen 4 uur of zo.. En dan hier in de straat..zo'n 3 huizen naast ons staat dan t eerste klupje..daar achter staat dan meestal een grote groep.. en aan de andere kant van de straat staan ze ook...dus kaboem de hele dag door.. Hier vanmorgen de kerstspullen opgeruimd...en de zolder verder opgeruimd.. dus dat is zo goed als klaar.. Tja en dat met 4 uurtjes slaap vannacht.. Nu nog even boven de slaapkamers opruimen..maar dat kan in etappes hè.. Vanmiddag met de was bezig geweest..en Mika ligt er net in ..en Jari kan er zo uit voor een fles.. Mika hoest nog wel heel erg..maar de hoestdrank slaat wel aan..en de luuf enz.. Dus hopelijk gaat het de goeie kant uit!
miep, beterschap met de snotjes. Niels begon vanmiddag ook te snotteren en heeft nu wat verhoging en een loopneus. Gerda, lekker he, dat ze zo diep kunnen slapen! Heb totaal geen vrijdaggevoel, eerder zaterdag. Lekker dat het morgen nog zaterdag is (en dat deze mama mag uitslapen!!)
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! wij hebben een gezellige verjaardag gehad...angelina is weer goed verwend bedankt voor de kaartjes en de felicitaties! -X- vandaag alles opgeruimd...balonnen - slingers en de kerstspullen...wel gelijk een stuk leger in huis!
@French Gefeliciteerd nog met je grote meid !! @Miep Beterschap voor Mika @ sanneke Beterschap voor Niels Hier vandaag een jarige gehad in huis. Gelukkig liggen ze er nu lekker in. Vooral ons Jess was best irri vandaag. (niet luisteren overal aanzitten etc) Morgen kinderfeest van Thomas en Zondag vieren we de verjaardag van Thomas en Jesse samen. Dus een druk weekend. En dan mogen we maandag weer werken
sterretjes met Jesse @Gerda Lekker dat Nick heeft doorgeslapen !! Wij halen de kids er altijd uit omdat Thomas dan jarig is. Die is 8 jaar geleden om 01.07 geboren.