Kreefje je doet het heel goed zo als mama van je kids hoor en jammer dat het nog steeds niet helemaal lekker met je gaat... Xxx komt er nog eens een keer een meeting richting hier? Ja en dat is omgeving Rotterdam/ Breda (zuid midden Holland?) xxx Es'
goedenmorgen, jemig wat een sneeuw hier!! miep wat een knappe mannetjes heb je toch Kreeftje dikke knuff meid, vervelend dat je je niet beter voelt. zouden visite krijgen vanmiddag maar denk dat die het af gaan laten weten ivm sneeuw.
hier weinig sneeuw gevallen... het is nog wel mooi wit maar nog goed te doen met de auto. Moet eerlijk zeggen dat ik de sneeuw nu wel beu ben hihi. Sam was hier vandaag om half 9 wakker, maar vannacht weer 3x eruit geweest. Dacht even dat het over was maar nee hoor... we zijn weer terug bij af. Hopelijk kan hij vanaf volgend weekend in zijn nieuwe bed slapen en gaat het wel goed. Vandaag niet veel plannen. Paar wasjes draaien en wat opruimen... verder heel veel rusten!! Sam vraagt wanneer we gaan eten, even de croissantjes uit de oven halen
Miep.. thanx voor de code. Ga het zeker gebruiken! En wat een mooie kereltjes. Jari "kijkt" anders dan Mika.. Maar beiden poepies hoor!8) *** Wij gaan naar het zwembad.. lekker badderen!!
Hey hey! Even langswippen hier.. Miep, wat heb je toch twee mooie knulletjes! Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen anders hadden we onze kids misschien wel even kunnen voorstellen aan elkaar haha! Britt, balen dat sam weer aan het rommelen is met slapen, Liv heeft het deze week goed gedaan *blij*! Paar weekjes geleden hadden we er elke keer twee s'nachts....Sam heeft nog n paar weekjes om heel goed te oefenen hoe dat doorslapen nou moet, maar hopelijk heeft het het eerder door! ben benieuwd hoe z;n bedje gaat bevallen.. Lindy, hele dikke knuffel meis, pfff vervelend...En kan Jan n beetje thuis blijven om je te helpen? Hope so! Dianne, het schiet bij jou ook echt nog niet op met de pijn lees ik, Knuffie! Ik hoop dat het 11Jan wel wat beter gaat hoor. Ookal heb je geen "grote"plannen is het toch een hele speciale dag! Mve, grappig die tekst op het shirtje! Volgen mij had je er toen ook een laten maken met "trutje"? Vond ik ook zo leuk! Kreeftje, leuk te horen dat je nog meeleest, ben je er toch nog n beetje bij! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen meis,, ook een knuffie voor jou! Salapio, al een poosje niet gehoord? How are ya? Amber, nog gefeliciteerd met Thomas! Leuke foto's. Juffie, hoe gaat het met jou meis? Sanneke, lekker aan de duplo thuis? Ja...mag Jan ook meespelen? Hihi! Momhairy, meeting lijkt me ook erg leuk! Goed idee! Frederike, die Ruben joh! wat een bijdehandje dat hij dat allemaal al weet, grappig! Er is hier op het forum n mama die heeft 3 kindjes maar iig ze heeft ook een Ruben & n Bente...grappig he?!
Zo hier even 5 min voor mijzelf, Jan is even met Liv naar buiten ze is op de driewieler. Hier geen sneeuw trouwens, gister wel. Zit n beetje op internet te zoeken naar een leuke vakantie in Nederland. De sprookjescamping lijkt me wel wat.. Jullie al vakantieplannen? Donderdag gaat Liv naar de PSZ, ik denk dat ze het te gek gaat vinden. Donderdag ga ik ook naar het ziekenhuis, de plastisch chirurg gaat naar mijn navel kijken, joepie!!! Sinds de zwangerschap van Liv is die niet meer terug gegaan op z'n oude plek..:x... Ik hoop dat de verzekering het betaald, anders moeten we nog even verder sparen...1000,- om het te laten doen, veeeeel geld... Verder gaat alles hier super, Jenna doet het ook echt goed, makkelijk & geduldig meisje! Lijkt op mij...8) Jan heeft deze week ook nog vrij, we hebben heeeeeel veeeel plannen, kijken wat er allemaal van komt haha!
De sprookjescamping is erg leuk voor kinderen Maar vanaf 8 uur is er niets meer te doen voor ouderen, je kunt dan nog geen patatje meer halen of lekker een biertje drinken... Maar liv heeft de tijd van haar leven er is heel veel animatie voor de kids Ga je dan in een stacaravan of huisje?
Wat een leuke foto van Jari! Die van Mika kan ik me nog herinneren. Ze lijken niet sprekend, maar het is wel duidelijk dat ze broertjes zijn hoor! Ess, sprookjescamping moet erg leuk zijn volgens een collega van mij! Willen jullie dan echt in de zomer of in het voo/naseizoen? Lekker dat Liv weer goed slaapt en dat Jenna een geduldig meiske is! Heeft ze minder last van haar darmen inmiddels? Jan nog een weekje vrij, leuk! Ben je zelf weer wat bijgetankt inmiddels? Hoop dat je de operatie aan je navel vergoed krijgt. Het blijft dus best erg opvallen met strakke shirtjes/bikini. Kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk/mooi vindt hoor... Britteke, joehoe Sam zijn nieuwe bed ophalen! Gaat hij er vanacht dan ook gelijk in slapen?
Judith, wij zijn al sinds we samen zijn gek op reizen! Dus met kindjes wilden we dat zeker niet opgeven. Het is zeker wel anders, maar de afgelopen twee jaar hebben we ook echt mooie vakanties gehad. Veel natuur gezien en gewandeld en met Senna ging het prima. Af en toe zwembad of speeltuin tussendoor voor hem. Straks met twee kids zal het weer anders worden, maar dan kan Senna al een stuk beter meelopen. Ik zie hem al gaan met een eigen rugzakje met drinken en een koekje erin! Verder gaan de buik-en rugdrager mee voor langere wandelingen. Zwembaden en speeltuintjes zijn overal wel te vinden.
Vanmorgen werd Senna pas om half 9 wakker, joehoe! Gisterenavond na Theo Maassen ben ik op de bank in slaap geknikkerd. Goed geslapen, maar toch nu alweer moe.... Vanmorgen rustig aan gedaan maar al wel wat wasjes gedraaid en opgevouwen. Senna werd net weer huilend wakker, maar nu lijkt het stil te zijn. Toch wel vaak de laatste tijd dat het middagslaapje erg onrustig is. Hij wordt dan ook boos en roept "senna wil niet slapen' terwijl overduidelijk is dat hij best wel moe is. Vanmiddag even naar de nieuwjaarsreceptie van de muziekvereniging. (waar ik al een half jaar niet geweest ben....oeps)
@Britteke: leuk, het nieuwe bed voor Sam ophalen. Hopelijk slaapt hij er lekker op door. @Miep: ik vind je jongens ook best verschillend maar je kan idd goed zien dat het broertjes zijn. Mooie mannetjes. @MvE:licht ontvlambaar. Hahahaha, zou hier ook niet ongepast zijn. @Olga: ben benieuwd naar je schilderijtjes. Leuk hoor, zelfgemaakt. @Slapen: Hannah heeft na de geboorte van Sarah een aantal nachten niet goed geslapen, maar heeft de smaak inmiddels weer goed te pakken. Ze kruipt wel vaak ergens in de nacht bij mij in bed. Sarah slaapt sinds een nacht of 4 door!!! Vannacht zelfs van 23.00 tot 08.00. Het kan natuurlijk nog alle kanten op, maar het is wel heerlijk hoor! Hmmm, hoor Hannah. Ga haar even van de overloop plukken.
@vakantie: ik hink nog op 2 gedachten. Of in zo'n kant en klare tent in frankrijk of duitsland (alleen een tent opzetten is nl. niet zo handig en vindkamperen zo leuk) of met mijn 2 meisjes naar Thailand/Maleisie.
hoi meiden hoe is het met jullie das lang geleden zeg ik zie dat er al een aantal meiden een kindje bij hebben gekregen en een aantal weer zwanger zijn leuk hoor! en onze loopy natuurlijk en jufffie niet te vergeten echt super meiden ik ben dan wel geen december 2007 mama maar een december 2009 mama geworden
Kreeftje.. leuk even wat van je te horen! Fijn dat je meiden het zo goed doen.. en een dikke knuf voor jou! Sanneke.. Jan dus weinig last van de sneeuw gehad? Overijssel heeft i.d. het meeste last.. Er ligt hier zo'n 20 cm.. Miep.. hoe is het nu met Mika? Gaan jullie al weer zwemmen op zondag? Johanna.. bij jullie ook zo veel sneeuw gevallen?! Britteke.. jammer dat de nachten zo goed gingen en dat het nu dus weer anders is.. Leuk het bed van Sam op halen.. Wat voor soort bed? Essebes.. Ja klopt..had een shirtje met TRUTJE en daaronder een afdruk van een kus.8). En 1tje met Miss Wiebelkont. Wat is er precies aan de hand met je navel dan?! Wat leuk dat Liv al naar de PSZ mag.. Ik kan niet wachten tot Esmee mag.. Niet voor mezelf maar voor haar. Merk aan haar dat ze soms echt om uitdagingen vraagt.. Fijn te lezen dat je meiden het zo goed doen!! Olga.. super toch dat je op deze manier toch avontuurlijk blijft! Lekker dat Senna zo lang heeft geslapen,niet verkeerd he? Wat voor instrument bespeel je? Misskeita.. wat een wereld van verschil qua vakantie.. Wat lief dat Hannah s'nachts bij je in bed kruipt.. **** Vanmorgen dus lekker wezen zwemmen.. Esmee is echt een waterratje aan het worden.. In het begin was ze zo onwennig en nu dobberd ze met haar bandjes in het diepe water. stoer om te zien!! Kwam een oude schoolvriendin tegen.. Hoogzwanger van de eerste en een kennisje, we drinken zo af en toe koffie.. Is zwanger van de 2e.. Wat een babyboom! Net de kerstspulletjes allemaal opgeruimd, gesopt en gezogen dus alles weer normaal! Heerlijk.. Morgen Erwin weer aan het werk en ik zelf begin ook weer met een slaapdienst. Drukke week voor de boeg.. Werken, visite , kraamvisite bij een collega en het weekend ook nog weer werken.