December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lieve meiden, even een zwaai van mij!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. haha wiebeleend!:) En het pavlof effect met girafje en duim! Hier dus als ze het hoeslaken vast pakt.. daar tut ze mee..;)

Loessie.. oef. een aambei, geen ervaring mee maar lijkt me niet prettig.. Genietze van je toastje brie! Mooie foto's op je hyves en wat is Nicky en knappe meid zeg!! 8)

Amber.. wat een gezellig geklets van jou!

Miep.. Mika met zijn tutje.. Moet ik hier eens kijken naar een oranje/ blauwe? En veel speeltjes in huis..:D

Net lekker lang gedouched.. Heb koppijn! En last van mijn baarmoeder.. heb ik de laatste tijd veel last van. Of het door de nuvaring komt..:(

Wij gaan nog even tv kijken..

Trusten!

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Oeps, wilde er nog wat achter typen maar drukte al op verenden...
    'T gaat hier matig. Zal jullie er verder niet mee vermoeien. Zit netjes op de meeleesbank ;)

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita..zwaaii

Judith..je mag altijd kijken als je wilt...wie weet vind je er nog eentje..
    er zijn nu hier allemaal alleen maar die nieuwe kleuren te krijgen...
    ik wou een plaatje plakken..maar dat lukt niet..;)
    Hè gets baarmoederpijn..als je er last van houdt wel naar de dokter gaan..of wie weet is er wat anders aan de hand...;)

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..deze bedoel ik.. Knuffeldoek
    kijken of een link wel werkt..;)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nou bij mij doet ie het ook niet..maar misschien bij jou wel...

ik ga ook afsluiten..ga effe de was sorteren wat er vannacht in kan!!;)

trusten allemaal...tot morgen maar weer!!!

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Grrrr...m'n reactie is verdwenen (i-net lag er uit toen ik m'n bericht wilde plaatsen..)

@Potje, Liv wilt echt nog niet, zitten op het potje vind ze al prut, inderdaad als het zomer gaat worden ga ik wat actiever oefenen. Ze is er nu nog niet aan toe. Ze komt wel altijd zeggen dat ze gepoept heeft of ze gaat zich ergens verstoppen om te poepen, onder de tafel, achter het gordijn..

@Speen, alleen s'nachts en als ze ziek is mag ze m, ze heeft er dan veel troost aan. Ik vind het voorlopig wel prima zo..

Juffie, hoe ging het bij de Gyn?

Olga, Grappig...hier hebben alle poppen ook pleisters...:D

Miep, volgens mij lag mika vroeger altijd op z'n sokken te sabbelen?? Uhm...iig ergens op te sabbelen stond me bij haha!

Judith...vervelend hoofdpijn! Hoop dat het snel over gaat, goed water drinken1

Missk, zwaai! How are ya?

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik Januari 1980

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Jenna...

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wat vinden jullie??? :D

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!!

Essebes...lijkt het echt sprekend!! Wat leuk!!:)
    alles goed bij jullie? met de kids samen en jezelf?
    enne Mika was geen sokkensabbelaar hoor..:D is altijd al gek geweest op z'n tutpopje...;)

Nou ik ga er gauw eentje in bad gooien....tot laters..;)

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Morgen,

Gister naar de gyn geweest! Uk was erg levendig en ik kon zn pikkie weer zien. De gyn keek naar mn placenta en ik keek weer tussen de beentjes. Wat ik wel gemerkt heb is dat ze mij nooit heeft gevraagd of ik het geslacht wilde weten. Dus heel zakelijk!

Daarna heeft ze mij gevraagd of ik niet alvast een afspraak met de gyn en neonatoloog in t LUMC wilde maken om te kijken of ik niet dan overgeplaatst word naar hen toe als de weeen beginnen rond de 24 weken.
    Het is landelijk bepald vanaf 1 maart 2010 wordt er vanaf 24 weken ingegrepen! Maar of dat daadwerkelijk wel doen is maar de vraag!
    Ik heb mijn vragen maar ff voor mij gehouden voor de volgende keer!

Ik kreeg ook de injectie door de verpleging. Wow wat deed dat pijn zeg. Hup in een spier in mn bips. En héél langzaam de stroperige vloeistof laten lopen. heel de avond pijn in mn bil!

Nou volgende week dinsdag een vervroegde 20-weken echo om te kijken of er alles geod is met Uk. Manlief gaat dan ook mee!
    Maandag weer naar mn gyn en dat die prik weer! *au*

Vandaag heb ik om 13u afspraak bij een opvoedkundige. Ben benieuwd!

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ess.. echt sprekend..:$

Miep.. nee, de link doet het niet.. En nee niet zwanger hiero :D ..Denk dat mijn lichaam het niet prettig vind dat er 3 weken per maand iets in mijn vagina zit.;) Als ik een tutje heb gevonden maak ik gewoon ff een foto..;)

Juffie.. succes bij de opoedkundige.

Krijg om 10 uur visite.. moet nog stofzuigen en de honden uitlaten. Moet rennen!!:)

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier even een trieste Nelly.

Heel kort door de bocht: Mijn oma is bijna dood.
    Ondanks de haar pijn heeft ze een heel mooi sterfbed.
    Ze was al een tijdje ziek en nadat buikvlieskanker was geconstateerd, ging het lichamelijk echt hard achteruit. Geestelijk is ze gewoon oma, net als anders. Alleen het lichaam is helemaal op.
    Afgelopen zaterdag heeft ze zelf haar goud verdeeld onder haar kinderen en wilde ze een kist uitzoeken.
    Gisteren heeft ze van iedereen in alle rust op haar manier afscheid genomen. Heftig hoor. Zo'n lief vergevingsgezind mensje.
    's Avonds is ze bediend en legde ze de pastoor het vuur nog aan de schenen. Nee, oma is echt niet mis hoor!
    Daarna is de huisarts geweest om slaapmiddel toe te dienen, zodat ze rust had en uiteindelijk in kon slapen. Maar dat heeft de huisarts tot vier keer toe moeten doen, want het middel pakte helemaal niet.
    Vanochtend ben ik even geweest en oma slaapt, maar niet zo diep als eigenlijk de bedoeling was.

Ik ga nu weer verder met foto's zoeken voor het bidprentje.

Wordt vervolgd...

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    LINDY, ik zou sowieso niet naar wat voor een training van werk gaan. Je zit in je verlof en je bent herstellende van een heftige bevalling+nasleep! Je bent ab-so-luut niet verplicht om te gaan. Sterker nog ... je werkgever is wettelijk verplicht om jou met rust te laten in je verlof! Stuitend van je werkgever! Je moet echt jezelf in acht nemen hoor meissie! Fijn dat Robin en Demi het zo goed doen :D. In principe kun je een uur na een voeding afkolven. Eerder lukt soms ook al.

NANNAF, hoe gaat het met jullie? En zie het al voor me: grote jongen met klein roze speentje :D

ALIEKE, mooie cijfertjes! En hoe komt het dat Lois zo'n last heeft van dr tandjes? Komen de laatste kiezen misschien door?

JUDITH, hier ook gek op emoties. Mirre kan al sinds de zomer heeeeeel goed boos kijken, nephuilen en neplachen :D. Ons huilen moet niet te echt zijn, dan gaat ze troosten en wordt ze een beetje bezorgd ...

POTJE, Mirre gaat tegenwoordig iedere ochtend en avond op de pot. Doet ze echt helemaal zelf: als ze in dr blote kontje loopt zegt ze dat ze een plas moet. Meestal doet ze dan ook een plas (maar niet altijd)

OLGA, ik zit nu in de 'zeekoe-fase' :D, als ik moe ben dan waggel ik verder loop ik denk ik wel hoogzwanger ;).

TOASTJE MET BRIE, de meeste kaas in de supermarkt (ook brie) is geen rauwemelkse kaas hoor. Dus kun je vrijwel altijd met gerust hart eten tijdens de zwangerschap. Ook de meeste restaurants (behalve de dure) hebben gepasturiseerde kazen: is goedkoper ;). Maar als je naar een beetje goeie kaasboer gaat dan kan hij/zij je zeker aan verantwoorde brie helpen :D (voor Loesie mosterd na de maaltijd natuurlijk ;))

LOESIE, he bah vervelend een aambei. Hopelijk snel over!

MISSK, zwaai terug. Hoe gaat het met je? En met je meiden? O je wil ons niet vermoeien. Mij mag je altijd 'vermoeien' hoor ... dus als je behoefte hebt: mailbox = open ;)

ESSEBES, Jenna lijkt echt sprekend op jou als baby!

JUFFIE, fijn dat alles goed was met je jochie. En die prik klinkt idd pijnlijk. Veel spannende afspraken de komende tijd. Vind je het prettig dat de gyn zo zakelijk is?

NELLY, he getsie wat een naar bericht. Hele dikke knuf meissie!

Mirre is weer op de PSZ en vanochtend was het afscheid zonder tranen. Heel erg knap! Ik ga dan toch met een prettiger gevoel daar weg :D. Vanmiddag breng ik Mirre naar opa en oma dus ik mag heerlijk languit op de bank of in bad of in bed of ... whatever! En ik voel me niet eens schuldig dat ik daar zo naar uitkijk :D ;)

16. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Salapio; Ja ik vind het fijn dat ze zo zakelijk is. Voor de rest kan ik echt op haar rekenen. Dus ze vertelt mij alles wat er te zien is op de echo. Bloed achter placenta etc.
    En voor de rest is ze heel eerlijk en direct. Soms komt het hard maar maar daar hou ik van!

Morgen heb ik een afspraak in het LUMC bij een gynaecoloog. We gaan praten over de termijn 24 weken! Spannend!

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Nelly,
    Heel veel serkte meid! Knuffel!

18. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ess melden!

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Ess nou het is wel duidelijk dat dat een dochter van je is!!!

Nelly gecondoleerd meid en sterkte...bah rotdingen zijn dat.

Juffie klinkt erg vervelend die prik, fijn dat alles goed was en dat je het goed kan vinden met de gyn.

Judith have fun met de visite :D

Danielle vanochtend voor het eerst (voor het echie) naar de psz gebracht, ze vond het wel prima..wel even raar toen we weggingen maar ze stond vrolijk te zwaaien...*zucht wat worden ze groot*

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik wil graag iets bestellen voor Uk!

Ik heb net dit besteld een knuffel speciaal voor de prematuurtjes. Die gestreepte rode heb ik besteld!
    Toddels Grijp-Touwtjes - Keptin-Jr - Keptin-Jr

Morgen f fkijken in het winkeltje in het LUMC of ze zo'n zachte knuffeldoek hebben. Om het straks als dekentje te gebruiken.
    Voor de rest koop ik niks pas als het geboren is! Ik vind het veels te eng!

Deel Deze Pagina