December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Deeeeeeeee, waar ben je?

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Joehoe....waar is iedereen?

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Johana, mooie cijfertjes!

Nannaf, Naomie doethet ook prima dus ;)

Amber, he bah wat een rotnieuws. Hopelijk snel zekerheid!

Olga, idd hier was het meestal comaslapen, nu al twee nachten beroerd. Hopelijk vannacht weer lekker KO ;)

Mirre wil weer eens niet slapen. Wel lekker naar kinderboerderij gewandeld. Nu zit ik te bunkeren: twee broodjes uit de oven met oude kaas, komkommer, mosterd en majo :D

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee is erg gezellig.. not..;) Ik had het al door toen ik haar wakker maakte vanmiddag. Ze lag nog te slapen.. Dan is het 10 van de 10 keer mis..:D

Alles is nee en huilen.. Ga zo maar een flink stuk fietsen denk ik..;)

Salapio.. die broodjes klinken jummie!!!

Olga.. een gezellige dag gehad vandaag.. Wat knutsel je zoal met Senna.. misschien maar eens gekleurde blaadjes halen..;) FIjn dat alles goed was bij de VK.

Amber.. jeetje wat vervelend.. En nu is er zeker ook geen geld om de werknemers uit te kopen. Mijn vader maakt nu het zelfde mee.. Heeft 4 maanden voor Jan LUL gewerkt maar ze ontslaan hem niet, krijgt geen loon.. Maar hij kan ook geen ontslag nemen, krijgt hij geen ww en werk in zijn sector is er ook weinig.. Hopenlijk heeft je man meer geluk!!

Johanna.. jeetje wat een flinke vent!:D

Miep.. jij dus druk met de duplo!:D

Ik ga zo even met Esmee op de fiets langs de groenteboer en een een grote bak rauwkost salade halen! Jummie!

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Nelly...veel sterkte meid!
    moeilijk hoor,....dikke knuf!

Sanneke...nog gefeliciteerd!!
    leuke dag gehad?!

heb effe gauw bijgelezen...maar nu niet echt tijd om te reageren!
    wil iedereen bedanken die mij een kaartje heeft gestuurd!
    en bedankt voor de lieve reactie's op de foto's op mijn hyves!

Hier gaat het wel prima!
    ik voel me nog steeds erg fit, alleen merk dat mijn bekken wat zeer beginnen te doen!
    dus misschien toch iets meer liggen tussen de dingen door!
    Ruben heeft zijn ritme nog een beetje verkeerd....heb gisteren van 22 tot 1 uur 's nachts met hem opgezeten!
    hij wou niet slapen....en als ik hem in de box legde kmet de muziekmobiel aan was het goed en lag hij tevreden met zijn oogjes open....
    naja...hopen dat het gauw anders wordt...hihi

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    weer niet mee kunnen kletsen vanmiddag :(

7. MamavEsmee

Britt.. gaat het nog wel meid?

Loessie.. Heb hier de kaart nog steeds liggen * schaam :)* morgen maar even posten..;) Fijn dat alles zo goed gaat.. Esmee had ook een tijd nodig om een andere bioklok te krijgen.

De rauwkost is al op.. De enigste groente ( op courgette na) wat ze momenteel eet.. Nou ja, ze Vreet er van!:D

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, heen en weer naar de kinderboederij zal ondertussen ook al een aardige onderneming voor je zijn...Lekkere broodjes had je gemaakt! Was dat je lunch of een lekker tussendoortje?

Judith, oei Esmee niet zo gezellig wakker geworden. Inmiddels weer goed te spreken? Wat ik zoal met Senna knutsel....
    Verven, stickers plakken, kleuren met krijtjes/potloden/stiften, papiertjes scheuren en opplakken. Ik gebruik steeds verschillend papier. Heb stevig wit papier, gekleurd papier, kleurplaten, vouwblaadjes om te scheuren enz....

Loesie, o jee...Ruben nog geen dag/nacht ritme zo te horen. Nou ja, hij is nog maar een paar daagjes oud. Maar voor jezelf niet zo fijn om de halve nacht op te zitten. Is Nicky nog steeds zo vroeg wakker?

Britteke, heb je naast je halve dagje thuiswerk ook nog een beetje kunnen rusten/relaxen?

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hier zijn alle verfspullen weer opgeruimd! Ik zie alleen bij Senna nog een gele veeg in zijn nek zitten....
    Senna leest een boek van Bumba en we luisteren naar de cd van Dikkie Dik.
    Als Senna een '2' ziet zegt hij 'kijk mama, de twee van Senna'.
    Bij een 's' zegt hij ook een twee want die lijkt natuurlijk (omgekeerde 2) En als hij de 'p' ziet vertelt hij dat het de 'p' van papa is. Dat heeft hij van oma geleerd nadat hij steeds vroeg wat er op het verkeersbord stond. (blauw met P)

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Moet zeggen dat ik me een stuk beter als gisteren voel. Heb het duidelijk rustiger aan gedaan vandaag en meer verdeeld. Misschien dat ik vanavond nog wel even wakker blijf in plaatst van op de bank in slaap val, is wel gezellig voor Jan!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wil je eigenlijk thuis gaan bevallen? Hoe heb je het geregeld voor Mirre?

Ik bedacht me opeens dat ik zo ook weer een ziekenhuis tas moet gaan klaarmaken en voor de zekerheid een logeertasje voor Senna. Heb nu de drang om opeens alles klaar te willen hebben. Ga volgende week beginnen met babywasjes draaien. Heb er speciaal Ariel sensitive voor gekocht. Had ik bij Senna ook en die geur doet me gelijk weer aan baby denken!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga wat aan het eten doen. Maak een brocoli ovenschotel.

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Judith,Ja hier alles ok! :)
    Lekker aan het rommelen geweest in huis. Beetje in bad gelegen en goed voor mezelf gezorgd :).

Olga, hier ook Sensitive wasmiddel maar dan van Persil. Doet me ook aan de babydagen van Sam denken... snik...
    Ik kan alleen nog lang niet gaan wassen... Moet nog te veel halen haha. Ga zaterdag weer shoppen hoop ik!
    Wij eten ook brocolli maar dan gestoofd met gehaktballetjes en aardappeltjes!

Jufffie Zwaaai!

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hoi meiden,

ff ego: ik was vanmorgen op controle bij de gyn. alles was goed en ook ff gekeken met de echo. Kindje loopt bijna 2,5 week voor op schema kwa lengte! ligt wel al ingedaald en met de billetjes in mijn ribben. ben benieuwd hoe groot het kindje zal zijn!

Kom later ff kletsen hoor!

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Hier weer een oma-upje.
    't Is alleen meer een down-tje...

Ze is vanochtend om 10.00u overleden.
    Maandag hebben we allemaal afscheid genomen en na het bedienen heeft ze slaapmiddel gekregen. Maar dat pakte maar niet. Ze werd iedere keer wakker. Gisterenavond heeft ze zwaardere medicatie gekregen. En vanochtend is ze dus van ons heengegaan.
    Voor mijn gevoel wilde ze niet op haar zoons verjaardag (gisteren) sterven.
    Nu is ze eindelijk bij mijn tante, waar ze zo naar verlangde.
    Dag lieve oma.

Straks nog even mijn schoonfamilie bellen.
    Maar eerst een berichtje op dit forum. Jullie zijn veel belangrijker!

Groetjes,
    Nelly

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nelly, gecondoleerd meid.
    Knuffie

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    meiden, bedankt voor de felicitaties!!!

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    nelly gecondoleerd meid, sterkte!

Dianne..ook al een groot kind.

judith is esmee gedurende de middag een beetje gezelliger geworden? ;)

Salapio lekker broodjes!! jammie

Amber wat rot zeg voor je man (en voor jullie!) zeker als hij er al zo lang werkt. hopelijk krijgt hij wel zijn geld.

miep aan de dublo :)

loesie wat fijn dat je je zo fit voelt en dat alles goed gaat.

olga lekker aan het verven geweest en fijn dat je je beter voelt vandaag. Wij gaan ook broccoli ovenschotel eten..jummie.

Hier lekker gerommeld met dani vanmiddag lekker met k3 meegezongen samen. Roel ligt weer in zijn bedje maar hij ligt al een half uur te rommelen dus die pluk ik er zo maar weer uit denk ik..dit heeft ook weinig nut...verder weinig roddels ;)

20. MamavEsmee

@ Esmee..nee die is niet gezelliger geworden.. Haar maar laten mopperen en het zoveel mogelijk genegeerd.. Niets was goed dus dan ben ik er ook klaar mee.

Olga.. Jummie.. Brocollie ovenschotel, hoe maak je dat?

Britt.. goed voor jezelf gezorgd. Verstandig meid!

Johanna.. Af en toe is dat leuk he? Meeblèhren op K3 :D . Al begonnen in je nieuwe boek?

Dianne.. fijn dat alles er goed uit zag! En ook al weer 30 weken.. jeetje wat gaat dat snel... Zie dat de bruiloft na de bevalling is gepland.

Nelly.. gecondoleerd met het verlies van je oma.:(

Sanneke... gefeliciteerd met je verjaardag! Goed verwend??

Ik ga zo maar met Esmee naar boven want het wordt niet meer wat vandaag! Ze gaat er vroeg in. Het is al 3 dagen vroeg geweest voor haar ivm afspraken dus morgenvroeg mag ze lekker uitslapen, en ik ook!:D

Misschien tot vanavond..

Deel Deze Pagina