@Kelly: oh, wat moeilijk voor jullie! Veel sterkte. @Iloon: wat een naar gevoel dat er iemand in jullie huis is geweest. En helemaal vervelend dat er dingen zijn meegenomen. Ben je al klaar met het versjouwen van de stoelen? Succes vanaaf! @Alieke: beterschap! Doe je wel een beetje rustig aan? @Slaapzakje: hier slaapt Hannah sinds een paar weken ook in een slaapzak, omdat ze steeds wakker werd als ze haar dekens van zich had afgeschopt. Nu slaapt ze gegarandeerd de hele nacht door Wij hebben een slaapzak van de HEMA, die witte, beetje dikke met stipjes. Bevalt erg goed. Hannah heeft gewoon een pyama aan, en dan de slaapzak. Verder geen dekentje of lakentjes meer
@Miep: heb je al besteld? Nijntje-boekjes zijn ook zooooo leuk! Toen ik net zwanger was heb ik van mijn ouders Nijntje en Nina gekregen, over een witte en een zwarte nijn. Erg leuk! En ik heb mijn ouders met sinterklaas Opa en oma Pluis gegeven. Ik denk dat ik ook maar even naar de bruna ga morgen. Ik wil al een tijdje het boek 'Over engelen, goden en helden' kopen. Daar staan voorleesverhalen in uit alle wereldreligies. Lijkt me zo leuk voor als Hannah wat groter is. Ik hoop dat het boek ons een beetje kan helpen bij onze multi-cult-reli-opvoeding En ik wil ook van die mini-nijntjes!
Wow, een zusje uit '04! Die is lekker jong tante geworden Was net m'n lessen voor morgen aan het voorbereiden, zag ik dat de film van Wilders uit is gekomen. Heb 'm meteen bekeken. Geloof dat je er op dit forum verder niet op in mag gaan (hoeft ook niet). Maar ik ben in ieder geval meteen gestopt met mijn lesvoorbereidingen. Dat wordt morgen discussieren in mijn maatschappijleerlesjes!
Jaaa, hier nog steeds volledig aan de borst! Ik vind het erg makkelijk, maar op het werk kolven is niet ideaal! Ik sta voor de klas en dan is het altijd zoeken naar een ideaal moment om het even te doen...
JOHANA, gelukkig maar dat het beter gaat en dat ze lekker bijtankt KELLLY, oh meid ... wat een kl*tenieuws ... ... Hele dikke KNUF voor jou! ALIEKE, beterschap voor je meisje ... en overgrootouders van 69! MIEP, net klaar met eten (21u) ... Mirre heeft me lang bezig gehouden ... donderdag is mn man zn vaste kroegavondje ... dus ben alleen ... dan eet ik altijd simpel. Nu broodje vegaburger ... ILOON, wat een :c: ... en vannacht ook nog alleen ... knuffie! OLGA, helaas ... vanochtend prima ochtend ... vanmiddag begon het weer ... tot een uurtje geleden was het (af en aan) bal ... Ik ben nu een beetje bekaf ... hoop maar dat ze vannacht wel goed slaapt... moet morgen weer werken ... Hopelijk slapen Senna én Mirre vannacht lekker goed ... speciaal voor hun mama en papa LOESIE, jakkes kaakchirug ... sterkte! MAMABEER, ik geef ook nog volledig BV ... na een pittige start (kloven, Raynaudsyndroom, Mirre die het niet zo goed begreep, ed) vind ik het heerlijk! En ze groeit er goed op (al word ik van mindere dagen heeeeeeel onzeker) ... En ik sluit me aan bij Ingepinge ... kolven is :c: (ik ben ook docent ... sta gelukkig nog niet voor de klas, maar heb vanaf begin mei wel een potdicht rooster) MISSKEITA, ja dat is een superles natuurlijk! Ga m dit weekend denk ik maar eens bekijken met mn man ... *** Hier een behoorlijke k*tavond. Niet alleen omdat Mirre niet in dr hum was, maar heb ook maar even lekker flink ruzie gemaakt met mn man ...
Echt petje af hoor, voor al die meiden die nog borstvoeding geven! Vond het al heel knap van mezelf dat ik de 8 weken heb gehaald, maar jullie zijn wel echte diehards! Persoonlijk ben ik wel heel gelukkig met mijn overstap naar de fles. Voor mij voelt het gewoon beter. Mocht ik ooit nog een kind krijgen, dan weet ik ook niet of ik weer voor BV zou kiezen... Vind dat wel lastig, omdat ik er van overtuigd ben dat het wel het beste is wat je je kindjekan geven. Maar ben ook van mening dat het voor de mama te behappen moet blijven. Maar goed, waar heb ik het over, een volgend kind. Pfffff, moet er voorlopig niet aan denken om weer zwanger te zijn (kijk, een kind wil ik dan weer wel maar zonder die 9 maanden gedoe)
salapio...ook knuff voor jou meid Zo de deur is afgesloten en geblokkeerd..ga nu mijn bedje opzoeken en hopen dat het snel ochtend is.
Miep; Hier vanavond ook patatjes gegeten. Heerlijk ! Iloon; Hé bah, ingebroken. Nooit leuk. Kan me voorstellen dat je alles barricadeerd. Hoop dat het snel ochtend is en dat je enigzins geslapen hebt. Hier een middagje weggeweest naar Ikea en Prenatal. Heerlijk verwend is de kleine jongen weer. Heeft van oma een hele stoere outfit, inclusief pet en sokjes gekregen. Zelf een leuk zomerjasje gescoord. Trouwens oma hier is 52 jaar (zelf ben ik 32). Nog meer jonge oma's in het midden ? Sinds deze week heb ik het idee dat de borstvoeding hier terugloopt, Bram heeft per keer niet genoeg. Erg vervelend... Mijn voorraadje uit vriezer is inmiddels op. Het enigste voordeel is dat ik niet meer lek 's nachts Nou zat ik te denken langzamerhand toch maar af te bouwen en flesvoeding te gebruiken. Maar ik weet niet welke voeding het beste als eerste kan vervangen en wat voor soort flesvoeding ik het beste kan gebruiken. ( waarschijnlijk wel eentje voor allergieen). We hebben nu 8.00 11.30 15.00 18.30 en rond 23.00 uur voedingstijden. Iemand tips voor mij ?
@Lisette Ben je al ongesteld geweest? want dat had ik met de borstvoeding opeens dat ie terug liep en heel sterk zelfs 10 ml kwam er over de hele dag toen uit en toen heb ik hem de hele dag door dus eraan gehad en toen ik eenmaal ongesteld was ( 4 dagen later) was het weer normaal en kwam het met bakken eruit Ik kreeg toen echt een schuld gevoel tegen over Ryan maar kon er gewoon niks aan doen. Nu ben ik nog steeds aan het wachten op m´n ongesteldheid ben nu al ruim een week overtijd of het met borstvoedign normaal is ofzo?
Kelly..heel moeilijk meid dikke knuffel.. Olga..dat is wel een idee van alles eentje! En goed hoor dat je Senna op zn eigen kamertje hebt gelegd! En is ie vannacht nog wakker geworden? Iloon..wat balen zeg dat er is ingebroken! Heb je nog wel geslapen vannacht? Claartje..okè..we wachten nog een daggie.. Loessie..sterkte bij de kaakchirurg! Misskeita..ook even lekker shoppen bij bruna! Salapio alles alweer goed met je man? Lisette..wat leuk zeg..lekker verwend! Helaas geen tips qua voeding voor je Mijn ouders zijn 56 en 57 jaar.. En mijn zus is uit 1975
GOedemorgen.. Het is weer helemaal pet met de linkerpols.. ik mocht de braces iets meer af en moest wat oefeningen doen.. dus gister gedaan..en wat denk je...ik verga nu van de pijn.. vandaag geen plannen..dus doe maar weer eens niks..
Morgen, Ik heb een heerlijke avond gehad gister en Jayda heeft weer dr bordje leeggegeten. Verder heeft ze ookw eer doorgeslapen tot 7 uur sochtends! Wate en brave meid... Ik ga vandaag een halve dag werken en daarna ff naar de postkantoor ome en paar dingen op de post te zetten voor mn man. Daarna ga ik ff met Jayda wandelen richting de kinderboerderij! Weet iemand dit? Ik heb van de week van mn tante leuke dingen gehad van de Hema. Alleen ze heeft grote maat gehaald en ik wil het ruilen in kleine maat. Weet iemand of je kan ruilen bij hema zonder bom maar de kelding hebben wel nog steeds kaarten aanhangen zonder de prijs erop! Ik ga jullie zo ff Jayda showen en spiek dus ff in mn album! @ Salapio, Knuffel meid en ruzies zijn niet leuk! @ Kelly, Dikke knuffel! @ Ouders, Mijn vader worst in mei 50 en mn mam wordt in juli 44. Jonge oma en opa! Mn 2lingzusjes zijn van 87 en mn broertje is van 99!
Goedemorgen Jesse heeft vannacht eindelijk weer doorgeslapen. Ik ga zo even bijlezen en dan reageer ik. Eerst even ontbijten. Tot laters Stemmen jullie vandaag weer op Jesse De link staat onder mijn banner
Foto van Jayda van gister in mn album! Aaaaaaaaaaaaah mn schoonma flikte net weer iets en ik stond op het punt om het huis uit te gooien... Ik kan wel janken en ga nu racen naar mnw erk!
Goedemorgen meiden Heb enigzins geslapen...was wel eng hoor, maar ja. Verder geen plannen hier vandaag, alleen wat boodschappen doen.
juffie..wat een lieve foto's! en wat de kleding betreft...ik zou er gewoon even langs gaan..meestal doen ze niet heel moeilijk bij de hema.. amber..fijn dat jesse heeft doorgeslapen!
Goeiemorgen.. Leeftijd ouders (opa en oma van loïs) mijn moeder is 42 en mijn vader is 46 (wel gescheiden) Juffie; leuke foto's! Bekend wippertje, die heb ik ook maar dan in het zwart :-D Gelukkig vanacht een beetje kunnen slapen.. Ik ben toch maar een dagje thuis gebleven, Loïs is gewoon naar het kdv. Misschien dat ik (eindelijk) eens wat aan school kan doen, daar ben ook zó goed in