Genoeeegg nee er moet nog wel het 1 en ander gebeuren hoor.. maar kost allemaal zoveel! We hebben eigenlijk een nieuwe badkamer nodig
ja echt heel vervelend.. Hoeveel is de kinderbijslag ookal weer? Ik ga even een rekensommetje maken wat we extra hebben deze maand, ik heb me mannetje gebelt en gezegt dat we morgen naar ikea gaan :-D Ik ga maandag ook beginnen met me rijlessen, dat duurt 4weken (als alles goed verloopt) dus daar zit ook een prijs kaartje aan.
ja op de site staat 190 euro rond 5 april.. http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp ja t rijbewijs is ook erg duur hè.. en je doet toch ook zo'n snelcursus? leuk hoor morgen naar ikea..shopse alvast!
Oh nou dat is toch nog lekker meegenomen, we krijgen ook nog kindertoeslag rond de 80eu. Ja eigenlijk belachelijk dat het zoveel kost! Ik ga de 4weekse cusus doen..
krijg je elke maand 80 euro? enne tja rijbewijs is belachelijk duur.. toen ik m haalde was t 55 gulden per rijles.. en de motorrijles was 62,50 gulden..
ja geloof het wel! Of het heet anders, maar er is iets waar we ook 80 euro van krijgen, maar ga nu twijfelen of dat elke maand is. is het niet kinderkorting ofzo? of is dat hetzelfde?
@Lisette Ben je al ongesteld geweest? want dat had ik met de borstvoeding opeens dat ie terug liep en heel sterk zelfs 10 ml kwam er over de hele dag toen uit en toen heb ik hem de hele dag door dus eraan gehad en toen ik eenmaal ongesteld was ( 4 dagen later) was het weer normaal en kwam het met bakken eruit Ik kreeg toen echt een schuld gevoel tegen over Ryan maar kon er gewoon niks aan doen. Nu ben ik nog steeds aan het wachten op m´n ongesteldheid ben nu al ruim een week overtijd of het met borstvoedign normaal is ofzo? mamabeer; nee, ben nog niet ongi. geweest. Althans dat denk ik, heb wel in 3 maand tijd 2 verschillende dagen gebloed. En toen was het weer over. Als het daar aan ligt, knoei ik toch nog even verder en wacht het nog even af.
Oh ik heb even gekeken, het is kindertoeslag en we krijgen 62 euro,maandelijks. Zo dat is een heel verschil die prijzen zeg. ik betaal nu voor 1 uurtje 40 euro geloof ik
wij krijgen 22 euro...nou is toch leuk meegenomen.. ja alles is best duurder geworden met de euro.. maar t is voor mij ook al 12 jaar geleden hè...
hier alles goed, ik ga vanaaf bijlezen en reageren. daan heeft geslapen van half 11 tot 6u (dan sta ik op om naar mijn werk te gaan) echt heerlijk! ik ben gewoon moe van het slapen. zometeen komt mijn moeder langs... heb een gedicht geschreven voor in het fotoboek van daan...sommigen hebben het mischien wel gelezen op mijn hyves...maar hier is ie dan! De dag dat jij ter wereld kwam ons meisje lang verwacht Die dag leek even donker te worden De dag werd even nacht Wat had je het moeilijk, wat had je het zwaar onze tranen bleven stromen Je kleine wereld stond op zijn kop Wij wisten niet of je er goed door zou komen Maar samen gingen we knokken We hielden met zijn allen goede moed We lieten ons niet opfokken Wij wisten dit komt goed We zijn nu maanden verder en zie hier het resultaat dat door jou harde knokken het nu zoveel beter gaat Het is niet meer voor te stellen dat jij niet in ons midden zou zijn wat we eigenlijk vertellen we houden van je meisje klein.
johanna..mooi gedicht! Alieke...ja erg hè..ben al zo oud.. ik had wel allebei de rijbewijzen vrij snel...
Hier 2 filmpjes van loïs.. Proberen op haar buik te draaien: Je ziet ook wel dat ze het leuk vind (niet dus) en haar mooie donkere mattje in haar nek van de geboorte nog http://www.youtube.com/watch?v=98OMJ6JAcDc 1tje aan het kletsen. Ook heel erg leuk om jezelf te horen praten http://www.youtube.com/watch?v=X11k3dUxUBI ik sta beetje ver weg omdat als zij die camera ziet dan houd ze altijd meteen op en kijkt ze alleen maar naar dat ding.
hoi! zometeen even naar de ha voor niels' eczeem t lijkt ineens op te komen zette; gelukkig geen last ervan. opa's en oma's: 56,56, 61, 63 Nog 1 overgrootopa van 85 als mijn oma nog leefde was ze 100 en mn opa zelfs al 103 vannacht goed geslapen! Net ontdekt dat de rode loper weer uit kan na 4 wk en 2 dagen.