December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    wat hadden jullie trouwens weer veel gekletst ik ben meer dan een uur bezig geweest

2. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zit ik nou nog niet op blz 369

3. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    nou nu heb ik wel genoeg in mijn eentje gekletst doei

4. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    en blz 369 dus een hele pagina vol met mijn berichtjes behalve dan het eerste berichtje op blz 368

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @lisette
    Het is wel heel erg moeilijk ik wou toen echt stoppen omdat ie gewoon 2 dagen lang continu eraan hing en ik niet aan mezelf toe kwam en ook de verzorging van lex ging slecht. Is alleen erg om je hummeltje zo te horen huilen omdat ie honger heeft en er gewoon niet veel uit krijgt :( maar als je erachter staat gaat het zeker lukken dat zij m´n lactatiedeskundige gewoon blijven aanleggen. Maar lees ook vaak op internet dat vrouwen opeens helemaal niks meer hebben. Ik krijg nu per borst 350 uit iedere borst :oops: en dat vergleken met toen 10 ml!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke…leuke filmpjes!echt schattig!

Sanneke…succes bij de huisarts!
    Hopelijk krijg je er wat voor!

Claartje…je bent wel erg met je fotoo’s hoor..
    Nee grapje..we zien ze vanzelf wel!
    Enne is je site al online?

Inge..wat leuk dat Femke al in t grote bad gaat!
    En misschien op mp een 2e hands babyfoon?

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
  8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    hey meiden
    ik kom effies snel...heb gigantische zere snufferd... :cry:
    mijn verstandskies is eruit en de verdoving inmiddels ook....ppppfff....wat een pijn zeg!

borstvoeding....ik kolf nog 3 keer op een dag en ben bezig af te bouwen....
    al ik 6 x kolf dan heb ik maar 1 flesje bv...nou daarvoor ga ik me niet meer kwellen aan die koemachine.... :(
    ik heb 12 weken gekolfd en ben trots op mezelf! :D

opa's en oma's....mijn pa en ma zijn 45....ikzelf ben vanaf volgende week 23! ;)

ik ga weer effe bankliggen met een ijsblok op mijn wang... :cry:

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    mamabeer; wat een SUPER mooi filmpje! hoe doe je dat?!

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    met movie maker als je me foto´s van je stuurt ken ik wel een leuk filmpje voor je maken duurt wel ff voor ik het af heb want heb het zo best druk :)

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nou best nog veel mama´s die Bv geven... Super! Ik hoop dat ik het nog lang kan doen na alle heisa
    is het nu wel leuk zo hoop tot 1 jaar de borst te geven en daarna nog een jaar afgekolfde melk te geven.

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    goed bezig met de bv mamabeer!

loesie, sterkte met je kies!

inge75, kletskous! 8) sterkte met werken hoor! en je oudste zal vast goed op zn zussie passen op het kdv. ik bne met niels ook voor het eerst in het grote bad geweest met mn ouders. lachen, zo'n klein lijfje in zo'n groot bad. en shopse!

het eczeem was niet zo erg en ik moet het gewoon goed vet houden en niet te vaak in bad en asl het nou toch erger wordt of als ie er last van krijgt moet ik even terugkomne.

hij is gister en eergister bij de g.o. geweest en heeft duidelijk meer slaap nodig vandaag! lekker hoor. Nu ik het neertyp begint ie net te huilen... Nou ja, toch een uurtje volgehouden; meestal is het na 3/4 uur al gedaan!

vannacht moet mn man werken; niks aan. dan zijn ook alle flessen voor mij tot hij morgenmiddag weer een beetje wakker en uitgerust is. Voordeel is wel dat hij lekker bakkersbrood meeneemt (hij gaat invallen op zn oude werk = bakkerij)

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @opa - oma - overgrootoma: 52 - 47 - 72

@iloon: pfff dat is niet niks als er is ingebroken...heb het zelf ook meegemaakt wij lagen ook op bed :confused:

@nijntje: vandaag ff bij de bruna geweest...20 nijntjes gekregen :D
    ik ken dat meisje die daar werkt ;)
    ik heb nu ook die gratis knuffel nijntje 9geel en oranje) moet dan alleen die blauwe nog 8)
    van de 20 nijntjes heb ik er gewoon 9 dubbel :(
    ga ze gewoon met iemand ruilen...dus wie er dubbelen heeft....geef maar 'n gil :D

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hey Meiden,

Hier ben ik weer even! Lang niets van me laten horen maar heb wel met jullie meegelezen hoor!
    Heb nu ook niet echt tijd om te reageren.. onze kleine man ligt met papa een tukkie te doen en ik moet echt gaan koken. Vanavond krijgen we namelijk visite.... Morgen naar het concert van Anouk. Erg leuk, heb er zin in!
    Afgelopen maandag naar Alica Keys geweest in Ahoy. Heb echt zitten brullen daar.
    Tijdens de bevalling had ik continue 'superwoman' van haar nieuwe CD opstaan. Dus toen ze dat liedje inzette hield ik het effe nie meer... snik

Druk weekje gehad. 12 uren moeten overwerken in 4 dagen. Best heftig hoor.. heb er gewoon 40 uur opzitten deze week. We zijn er nu gelukkig vanaf!

Laten jullie de kindjes al op hun buik slapen? Sam heeft echt een hele kale plek en ben bang dat ie straks een plat achterhoofdje krijgt. Durf hem alleen niet op zijn buikje te leggen.

Verder maken wij het goed hoor. Ben zelf nog steeds wat depri. Misschien dat ik er dinsdag even voor naar de HA ga. Effe het weekend nog aankijken!

Oeh hoor een hele hard klap buiten.. ik ga effe kijken en aan de slag met het eten!

Tot snel!

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @britteke ik heb echt respect voor je dat je dat allemaal lukt zo veel werken en nog de kleine verzorgen je moet wel bekaf zijn. Volgens mij ben je blij als ej in de avond in je bed ligt

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik moet ook toegeven dat mijn vriend me deze week goed heeft geholpen. Die was namelijk net een weekje thuis! Maar t was zeker zwaar.. volgende week weer gewoon 3 daagjes gelukkig :D

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Britteke; pfff wat een drukke week zeg heb je gehad! De kleintjes mogen niet op hun buik slapen omdat de kans op wiegedood vergroot, is mij verteld. Loïs heeft ook een kale plek op dr hoofdje, ze ligt ook niet graag op haar buik dus ik zet haar gewoon in het wippertje dan "ligt" ze niet op haar achterhoofd.

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    britteke veel gewerkt zeg !

ik ben vanavond in mijn uppie
    mijn mannetje is naar bert visscher

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Mamabeer..wat een mooi filmpje!

Loessie..heb je wel ibroprufen erbij gekregen?
    Of mag je dat niet vanwege de bv?

Sanneke..fijn dat t niet zo heel erg was t eczeem..
    Goed vet houden hoor!
    En wat is de g.o.?
    En hoop dat je vannacht een beetje slaap krijgt hoor!

French..dat is niet eerlijk..zoveel nijntjes?
    Hier nog geen eentje..net een bestelling online gedaan…
    Hoop dat ze er wel bij zitten..

Britteke..wat leuk zeg zo’n concert!
    En zoveel overgewerkt? Dat kan toch niet!
    Hoop dat je nou weer gewone werkweken krijgt!
    en dat je weer snel de oude bent!
    Mika heeft ook een kale plek hoor..hij ligt nog steeds gewoon op z’n rugje..

Amber..wat leuk joh bert visser!
    Lachen!

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    britteke; ik laat niels niet op zn buik slapen; overdag als ik er bij ben, leg ik hem wel regelmatig op zn buik, zodat zn nekje sterker wordt en hij makkelijker alle kanten op gaat kijken. Niels' hoofd is van achter zowel plat als kaal en volgende week komt de fysio langs om hem te 'behandelen'. k denk dat we dan wat tips en oefeningen krijgen. En mij is verteld dat als ze meer gaan spelen op de buik, het hoofdje ook wel bijtrekt (tot 1 jaar de tijd) dus ik maak me er niet zo druk om.
    Gelukkig is je drukke week voorbij; pff, 40 uur is ech tveel! geniet lekker van je weekend!

miep, g.o. is gastouder :)

amber, fijne avond in je eentje; ik ben ook alleen want mn hubbie ligt al vanaf kwart over 6 in bed! die moet er om half 1 weer uit.

Deel Deze Pagina