he mama's! ben weer ff niet geweest, hadden het druk met visite en patrick is twee dagen thuis geweest....ziek! dus extra druk gehad! Gaat nu gelukkig weer beter en is weer gaan werken dat is dan wel weer minder... met de kleine gaat het goed, nog steeds doet hij 'savonds veel huilen en wil dan ook niet naar zijn bedje. bij papa of mama of in de box liggend in voedingskussen werkt het beste. Rond half elf word hij slaperig en dan na de laatste voeding slaapt hij in een ruk door tot zo ongeveer 04.00 'snachts. Vrijdag zijn we naar Cb geweest voor de gehoortest en alles was goed. Eindelijk zijn we ook gebeld door de wijkverpleegkundige! ze komt woensdag langs. A.s dinsdag is inloopspreekuur en ga ik eens er naar toe om Evan te wegen! ben zo benieuwd! Heb niet alles bijgelezen, maar heb wel ff snel heel wat mooie foto's voorbij zien komen! wat een schatjes allemaal zeg!
daniƫlle gaat echt heel hard vooruit...ze heeft alleen nog wat extra zorg en rust nodig en ligt dus nog wel even daar. alle aparaten zijn er sinds vandaag af en dat scheelt een hoop. het badje vond ze echt heerlijk...ze is zo'n wijs ding je kan zien dat ze een flinke tijd heeft gezeten en enorm ontwikkeld is...grote wijze ogen heeft ze..echt fantastish. de dochter van mijn vriendin is niet specifiek naar mij vernoemd --je bedoeld de tweede naam johanna neem ik aan-- maar wel naar haar oma...ik heb geluk dat johanna ook mijn tweede naam is . onze dochters geboorte namen stammen ook af van beide oma's
super dat het zo goed gaat met danielle! Als alle apparaten eraf zijn dan gaat het hard hoor! voor je het weet is ze lekker thuis!
Johana: Fijn dat jullie zo hebben genoten van het badje en super dat ze van die apparaten af is. Ik hoop dat jullie snel thuis van haar kunnen genieten. Is daar al wat meer over bekend?
Hey dames, Ik heb vandaag z`n super leuk kraam kadotje gekregen .....zie mijn album heb er een fototje van gemaakt. Ik ben er nu ook achter wat dat helder rode blood was......geen nieuwe cyclus dus maar gewoon een stomme aambei...au...au..au... vandaag is ook besloten dat we niet in oktober met de hele familie op vakantie gaan, vind het van de ene kant best wel jammer (zeker omdat mijn oma dat heel erg graag wilde) maar van de andere kant vind ik het niet zo erg ...het spaart weer een hoop centjes en ik hoef niet 8 dagen met mijn schoonzus opgescheept te zitten Maar waarom ik het nog veel leuker vindt......dan zullen we sneller gaan klussen voor een broetje of zusje voor Bjorn We zijn er nu ook achter waarom Bjorn zo hard bleef brullen...meneer had honger en niet zo maar honger groote honger. We zijn begonnen met zijn flesjes op te hogen en hebben gekeken tot wanneer meneer eigenlijjk voldaan is....vandaag dronk hij 190 cc en dan maken we de fles in de goede verhouding klaar en doen daar dan nog een extra schepje voeding in. En nu is meneer weer een lief voldaan kereltje zoals hij de eerste weken was En hij slaap de nacht opeens ook door...gewoon door die extra schep voeding. Nou ik ben er weer vandoor ....begint zich weer iemand te melden voor zijn flesje Oja wat vinden jullie van mijn nieuwe banner.....sjiek he!
Kelly: Fijn dat je weer een tevreden kereltje hebt. Het is soms een hele uitzoekerij wat er nou met zo'n kleintje aan de hand is he? leuke banner!
nee dat is nog niet bekend...ze zijn ook erg voorzichtig met dat soort uispraken. ze willen haar gewoon compleet stabiel hebben. we proberen daar ook niet teveel mee bezig zijn anders raken we steeds weer teleurgesteld...we genieten gewoon nu van de super momenten aldaar.
Jullie hebben groot gelijk. Ik denk dat dat ook de beste instelling is. En inderdaad, blijven genieten van de kleine dingen en de kleine stappen die ze in de vooruitgang maakt.
Haj meiden sorry dat ik niet eerder een berichtje heb kunnen plaatsen.. maar ik moest verplichte bed rust nemen. mijn bloeddruk was veelste hoog en mijn pols werd ook niet lager.. Nu is eindelijk de rust weer weder gekeerd mag beetje bij beetje dingentjes gaan doen Ik voel me verder gelukkig goed De bevalling is goed gegaan .. Ik zal zo even mijn bevallings verhaal typen Demy slaapt heeel veel en is erg rustig.. Ze krijgt haar laatste voeding rond 1 uur en slaapt dan zowat tot half 6 .. Helaas wil ze niet volledig aan de borst dus zijn wij begonnen met kolven.. Ik ben gisteren voor het eerst met haar naar buiten geweest heerlijk was dat JOhana: gefeliciteerd meid Inge: jij ook meis.. Hoe is het met je andere mama`s.. Ik hoop het weer een beetje op te kunnen pakken. want heb jullie wel gemist hoor Dikke knuffel lindy
Lindy: Fijn dat het weer beter met je gaat. lekker dat je naar buiten bent geweest. Daar heb ik nog niet eens tijd of puf voor gehad. Meiden, ik maak me een beetje zorgen... Noah drinkt naar mijn idee niet zo heel veel. Vandaag komt hij misschien net aan aan de 6 voedingen. Hij slaapt veel en soms drinkt hij maar uit een borst. Krijgt hij zo niet te weinig of moet ik er gewoon op vertrouwen dat hij vanzelf wel komt als hij honger heeft?
Hoi meiden, Ik zal even snel wat laten horen...heb het echt super druk en zo tussen de bedrijfen door kan ik event(tjes) wat typen hier Nou het gaat allemaal goed hier, de meiden zijn zooo lief en tevreden HEERLIJK! Ik zal morgen (als alles het toelaat) even proberen te reageren hier. Het is hier weer bijna etens tijd en dan gaan de meiden lekker naar hun bedje en zullen ze zich rond half 2 wel weer melden Ze zitten nog op 6 voedingen en komen keurig om de 4 uurtjes.....en het schema veranderd nog wel eens dus de ene x komen ze rond half 2 snachts en de andere x is het weer later. Moet eerlijk zeggen dat ik de nachten nogal wel eens wat moeilijk vindt...pffff.....als manlief moet werken en hij slaapt door dan voedt ik de meiden om de beurt wat dus inhoudt dat ik gauw 1,5 uur verder ben voor ik weer kan slapen en dat zijn dan ook nog eens haze slaapjes want ja dan komen de meiden ook weer als het hun tijd is. Nou meiden ik kom morgen wel weer spieken hier. WEltrusten alvast. Liefsssssssssss
@Waterlelie: Doe hem eens voor en na elke voeding wegen....en kijk zo oeveel hij werkelijk binnen krijgt. En natuurlijk op zijn luiertjes blijven letten...hij moet er genoeg vol blijven plassen. Hou het goed in de gaten en neem anders kontact op met het cb (wij kunnen daar 24 uur per dag naar bellen, ik weet niet of dat overal zo is)
Waterlelie Jesse doet dat vandaag dus ook. Hij gaat de 6 voedingen net halen maar hij heeft genoeg natte luiers en als ie wakker is is ie alert. Dus volgens mij kan het wel. Er zei iemand iets over 5kg dan hoef je ze niet meer wakker te maken om te eten. Jesse weegt er maar 3800 nu. Maar als ie slaapt krijg ik hem echt niet aan het eten.
waterlelie, is ie al weer op geboortegewicht? ik moest echt minimaal 7 voedingen doen toen hij nog niet op geb. gew. was. Gewoon elke 3 uur wakker maken. Bij ons helpt een luier verschonen het beste voor wakker worden. Als je te lang wacht kan de bloedsuikerspiegel zo laag zijn dat hij een beetje suffig wordt, waardoor hij nog minder wil drinken. Maar als hij gewoon goed groeit zou ik me geen zorgen maken. Ik zou wel steeds je borsten afwisselen, anders krijg je zo'n cupverschil en misschien een pijnlijke andere borst. Dat was mijn lekenadvies. succes ermee.
Vanmiddag is Niels gedoopt. Het was echt een supermooie dienst en meneer heeft zich keurig gedragen: geen kikje! Hij kwam gelukkig om half 4 (daar maakte ik me een paar berichten geleden ernstige zorgen over, omdat ie zelf z'n schema in de war had gegooid) en toen om kwart voor 7 de laatste mensen hadden gefeliciteerd begon ie te huilen! We hebben ook weer superveel kadootjes gekregen! Echt gaaf. Nu ben ik supermoe. Om 11 uur moet hij weer komen, dus ik ga alvast maar slapen truste allemaal, xxx
Als ze over het geboortegewicht zijn mag 6 voedingen toch ook ? Toch maar even navragen op CB volgende keer.