ik heb eindelijk de foto's van het geboortekaartje in mijn album gezet kunnen jullie mijn kinderen ook eens bewonderen
oooh schattig! wat een lief jochie femke ook zo´n droppie echt lief! Weet je ik vind de buik van andere altijd zo mooi uitzien als ze zwanger zijn terwijl ik mezelf echt een gedrocht vond tijdens de zwangerschap
wat lekker zeg! t was dus toch de maag die hem wakker maakte... wat gaf je hem daarvoor dan? niels slaapt ook beter door als zn laatste fles goed leeg ging, maar hij krijgt niet zo'n volle fles op als overdag, dat trekt ie echt niet. vannacht heeft ie beroerd geslapen; eerst om kwart voor 10 gisteravond al schreeuwen. hij zat ook behoorlijk vol met slijm enz. en vannacht om kwart voor 4, kwart voor 5 en toen om half 7 weer. hopelijk gaat het vannacht beter.
mooie foto's inge! en een mooie dag gewenst morgen als femke gedoopt wordt; wat voor geloof heb je? groetjes
meiden, vergeet de klok niet! die gaat vannacht een uur vooruit ; ben benieuwd naar het effect op de kids
dank je wel mamabeer en sanneke mamabeer ik vond jouw buik wel mooi tenminste toen ik hem zag in het ziekenhuis sanneke we zijn katholiek en dank je wel ik hoop dat je vannacht beter kunt slapen slaap lekker allemaal
ja is altijd raar he komt misschien door de hormoonen op dat moment als ik de foto´s terug zie heb ik echt zoiets van kijk daar zit de walvis hahaha
Bleeegh ik zit er zo doorheen. Heb gister te horen gekregen dat de kleine van mijn vriendin 2 tumor's in haar hoofdje heeft. Waarschijnlijk overleefd ze het niet en als ze het overleefd is ze zwaar gehandicapt. Ben zo verdrietig en kwaad. Kan er gewoon niet bij. Het moppie is pas 20 maanden.
Goedemorgen Inge wat een mooie kindjes heb je ! Mammabeer ik zal ook elke dag even op ryan stemmen. Stemmen jullie weer mee voor jesse ? http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... ield=votes Nog 6 daagjes dan is de wedstrijd voorbij ! wie doet er weer mee voor baby van de maand hier op de site. Miss kunnen we wel allemaal op 1 kindje stemmen maakt hij of zij meer kans. Vandaag lekker een lui dagje voel me sinds gisteravond niet helemaal 100% dus lekker lui vandaag.
Goeiemorgen! Heb eindelijk tot 10uur uit kunnen slapen! Tussen door om 7u wel de fles gegeven. Olga; Loïs krijgt ook 5 voedingen van 200cc. Augustus; Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte. Amber; ja goed idee! maar wie, iedereen wil wel
goedemorgen... hier ook weer een prima nacht achter de rug... augustus wat een vreselijk nieuws...sterkte gewenst! vandaag shoppen met dinnetje...daar heb ik echt wel eff zin in..
Ingepinge lekker geshopt!leuk! De polsen krijg ik nu fysio voor maar t schiet niet echt op.. Afwachten maar.. Heb sinds donderdag echt een terugval in de linkerpols.. Kan niet eens mijn broeksknoop los doen zonder vreselijke pijn te hebben.. Mamabeer en anderen..ik heb weer gestemd! Amber leuk van je zoon! En lekker geshopt! French..leuk hè die korting bij lief! Olga..hier ook een setje voor mika gekregen van mams van de hema..en alvast rompertjes maat 74 gehaald die heb ik nog helemaal niet.. Welk setje heb jij gehaald? ..ik die knaloranje broek met wit shirt met printje.. En wat fijn dat Senna nou zo goed doorslaapt! Inge1975..veel plezier met de doop! En wat lief je kaartje! Augustus wat vreselijk meid..hoe zijn ze erachter gekomen..?
Goedemiddag.. Hier ben ik gister de stad in geweest..met mams.. en savonds naar een concert.. Mijn mams zit sinds een half jaar bij een koor..en dit was hun 1e concert.. Heb t even op de video opgenomen.. ze deden t harstikke goed! Was leuk! Dus t was een latertje...en vanmorgen echt even bijkomen..
Oja heb de bestelling van bruna ontvangen..zaten maar 3 nijntjes bij.. alleen bij die actie boeken..want ik had voor 55 euro besteld.. Dus jammer... maar waar krijg je ze nog meer bij dan? als je wat anders koopt als boeken?? dan moet je dus echt naar de winkel..