augustus, wat vreselijk om te horen. sterkte! mijn man zn broertje is met 20 maanden overleden aan een hartprobleem. Naar hem hebben we Niels genoemd. miep, lekker uitgeweest! hoe laat was je thuis? alieke, lekker uitgeslapen! hier ook tot kwart voor 11 (nieuwe tijd). Om half 8 de fles gegeven. amber, ik ga bij de volgende ronde van de bepanthen wedstrijd meedoen. ik heb tot nu toe elke dag op jesse gestemd; t was slim van je om het elke dag even te vragen hier op de site.
niels heeft vannacht gelukkig beter geslapen dan gisternacht. Hij werd wel om half 3 huilend wakker. speen erin en hij sliep weer verder. Maar hij drinkt al een paar dagen echt beroerd. Gisteravond was het na 75 ml echt gedaan. (dus wat ik gister schreef over doorslapen en drinken ging vannacht gelijk al niet meer op) Hij drinkt ongeveer 100ml achter elkaar weg en dan lijkt het of hij ineens vol zit. hij duwt de speen eruit en gaat met zn hoofd liggen draaien als je de speen er weer in doet en drinkt dan echt bijna niks meer. Verschonen tussendoor helpt niet echt; dan begint ie gelijk weer vies te kijken. Nou houdt ie zowieso niet van koude melk, dus we maken het opnieuw warm. Maar dan drinkt ie nog maar een klein beetje. In de wipstoel hielp de eerste paar dagen nog, maar nu ook niet meer. Gister zat hij krap aan op 700 cc (en daarvan de gebruikelijke hoeveelheid teruggespuugd). En maar lachen... Gelukkig is hij wel gewoon vrolijk en hij slaapt verder niet slecht overdag ofzo. Hij lijkt ook gewoon te plassen... Hopelijk is het gewoon een lang sprongetje... Hij is wel een beetje verkouden maar absoluut niet zo dat hij dicht zit. kweenie wat er is. Iemand ervaring?
Ik ga voor je stemmen Sanneke komende maand zodat jij ook kans maakt om te winnen. Ben echt dankbaar met alle stemmen die ik heb gekregen. Hopelijk dat we winnen. Hij staat nu op de 21ste plaats. Dus we maken kans Ik wil komende maand ook wel voor iemand anders stemmen voor baby van de maand hier.
Ik kan je niet helpen Sanneke Jesse heeft heerlijk geslapen vannacht. Gisteren om 8.30 zijn bedje in en vanmorgen was ie pas om 7 uur wakker. Ik zat nog te twijfelen wakker maken of niet. Heb het niet gedaan en het is goed gegaan. Jesse ligt nu lekker in zijn hangmatje in de box te slapen. Ik probeer lessen voor te bereiden maar heb echt geen zin. Morgen gelukkig eerst proefwerken. Dan hoef ikke niets te doen.
Sanneke; Loïs heeft precies hetzelfde. De ene dag drinkt ze alles super goed op. De andere keer is er altijd wel 1 fles waar ze maar 100cc van opdrinkt en ook echt niet meer hoeft. Ze is hartstikke druk de laatste tijd. Ook is ze al 2 weken snotterig, ook niet erg vol maar ze knort meer zeg maar Geen idee wat het is, hier zijn wij beiden ook niet fit geweest de laatste dagen of misschien toch sprongetje.
goedemiddag allemaal! ik heb even vluchtig door gelezen en heb niet zoveel zin in reageren maar zal even snel een paar doen. @slaapzakje: Jonathan slaapt al vrij lang in zo´n badstofactige slaapzak van de Hema. hij had hier eerst gewoon kleertjes in aan en nu snachts een pyama met rompertje. daaroverheen een lakentje met 2 dekentjes (af en toe voelde hij met 1 dekentje niks niet warm aan dus toch maar weer 2.) we doen altijd zijn armpjes onder de dekntjes en dan lekker strak om hem heen. dan hefet hij moeite om z+n armpjes los te maken en dan slaapt hij lekker in anders is het drama. dus soort inbakeren alleen op een onorthodoxe manier @kinderbijslag: we hebben nog niks ontvangen behalve een formulier afgelopen week. volgens de SVB hadden we nog niks aangevraagd. dus snel opnieuw gedaan. en nu dus weer afwachten we zien het wel. lekker spaarpotje. @augustus: wat verschrikkelijk om te horen! sterkte @miep: watvoor boekjes heb je besteld? tja jammer alleen bij de actieboeken maar ja tis niet anders. @maartjeh: ik hou het in de gaten voor je en als ik eentje met een schildpadje krijg. stuur ik em op okee!? verder weet ik et niet meer! sorry Vannacht is jonathan nog al in de weer geweest dus ben best wel moe, kzat bijna te slapen in de kerk! kga nu lekker internet effe afstruinen. fijne zondag allemaal! liefs nannaf
Ryan doet volgende maand hier mee Thanks voor jullie stemmen Ja Jesse staat erg hoog het is ook een lekker ding
he wat leuk ik weet nog niet wat ik angelina aan moet doen? wat doe jij aan? @miep: echt wel leuk die korting! was er helemaal mee in m'n nopjes welke nijntjes heb jij? toevallig dubbelen?
ontharen jullie ook zo? Een paar keer met mn handen door mn haar en ik heb zo een hand vol haar. Dadelijk ben ik kaal enne... ik ben ongesteld en heb ineens weer last van mn bekkenbodemspieren af en toe; net of er enorme druk op staat. vorige keer had ik dit ook met mn menstruatie, maar toen dacht ik dat het van de sex kwam. ik doe wel oefeningen als ik eraan denk...
Sanneke..ik was gister half 12 thuis..maar toen heeft paps en me zus en zwager hier nog even gezeten..we gingen om 2 uur nieuwe tijd naar bed.. Wat naar is dat hè als ze zo weinig drinken..heb helaas geen tips voor je.. Maar wel effe goed optellen over de dag wat ie binnen krijgt.. En als t echt te weinig is..de dokter bellen! Enne als je volgende maand nou ook elke dag die link plaatst..dan stem ik ook op je elke dag! Oja..en haaruitval..nou ik wordt ook echt kaal..is niet normaal zon haaruitval dat ik heb Amber fijn hoor dat Jesse zo lekker heeft geslapen! Nannaf..ik had besteld..:: Nijntje op de fiets Kiekeboe wie zit daar nijntje Boe zegt de koe Knisperboekje nijntje speelt buiten Het testament De reunie Oei ik groei spreekuur op de bank Maar als je die nijntjes alleen bij die actieboeken krijgt.. Hoe kan je dan ze allemaal sparen..er zijn er maar 6 actieboeken?? French..ik heb er maar 3.. Ik heb vaar nijntje , vakantie nijntje en masker nijntje! Dus kan niet met je ruilen..
Inge, wat een mooie foto's op het geboortekaartje! En veel plezier morgen, een mooie doop gewenst! Augustus, wat een vreselijk nieuws over de kleine van je vriendin. Sterkte ermee en een knuffel.
Ja, volgens mij geld het inderdaad niet voor boeken, maar wel voor alle andere dingen en kaarten enzo.
Olga..wat voor maatje draagt Senna nu? Want nog maar 1 shirtje 68....dat wordt shoppen.. Ik heb een knaloranje zonder andere kleuren erbij in, maat 74.. Ze hebben altijd wel leuke dingen bij de hema hè! en ook lekker betaalbaar! mika zit nu in 62 maar kan ook al dingen in 68 aan..
Oh oke..dus ik moet echt naar de winkel... nou ja van de week even kijken of ik eens naar zwolle kan..
Hebben jullie nou ook dat je de kleertjes die ze niet meer passen zo zonde vinden om naar zolder te doen? Elke keer ruim ik wat op.. ik had wat op mp gezet maar dat loopt voor geen meter.. dus heb t maar op zolder gezet.. Maar eerst bewaren..misschien dat ik er nog eens iemand een plezier mee kan doen..? wat moet je anders..?
ja hier ook veel lange mouw in 68.. maar ik denk zelf dat ie met t mooie weer al wel in 74 zit...t gaat best hard.. Zelfs de rompertjes zitten m al strak..dus hij heeft waarschijnlijk een lang bovenlichaam? of zo? Neem je ook meestal broekjes met verstelbare tailles?