Nee geen zwangere vriendinnen..en als ze dan zo weinig bieden op mp, dan houd ik t nog net zo lief zelf hoor..
Sanneke, ik heb eigenlijk geen last van haaruitval. Wel balen voor je, maar je wortd vast niet kaal hoor. En Niels toch niet zo best geslapen vanacht. Lastig dat hij maar niet goed wil drinken. Zo moeilijk als je niet weet wat je dan moet doen. Maar het is volgens mij wel normaal dat kindjes op een gegeven moment minder nodig hebben. Als ze maar niet er gaan afvallen en wel vrolijk zijn en genoeg natte luiers. En zo te horen is Niels nog steeds een heerlijk vrolijk ventje.
Heb inderdaad een paar broekjes met verstelbare taille, maar ik vind die elastieke bovenkant ook nog wel lekker. Als ze tenminste een beetje stoer zijn he!
Senna is gisteren mee geweest naar een verjaardag. Hij heeft lekker boven liggen slapen en heb hem even tussendoor een flesje gegeven. Ging prima. Ook thuis weer lekker doorgeslapen. Om kwart over 7 werd hij wakker, dus eigenlijk al kwart over 8! Jeetje....
Lekker dat t zo goed ging met Senna op de verjaardag! ik ga denk ik zo even onder de zonnebank bij mams..
Hmmm... net had niels zn fles binnen 10 minuten leeg Heerlijk natuurlijk; hopelijk is ie nu klaar met die gekkigheid en gaat ie weer normaal drinken. Olga, ben ook niet echt bang voor een kale kop hoor ik las dat je nu de haren verliest die je inde zwangerschap extra had. Enne.. niet flauwvallen hoor! Lekker dat Senna zo goed sliep op de verjaardag; Heerlijk he, dat je ze nog zo mee kan nemen. Ik ben er niet zo happig op, maar laatst hadden wij het ook gedaan en t ging prima. miep, zonnebankze! Deze is trouwens echt lachen: http://www.youtube.com/watch?v=IUXpt_UJZzw
hier ook veel haarverlies, ik vind ze overal lange rode haren kleertjes: ik bewaar ze op zolder voor eventueel een volgende. en ik wissel misschien nog wel wat uit met familie. nijntjes: volgens de nieuwsbrief krijgen we er ook nog eentje met de post? en tijdschriften kopen, zit je ook zo op de 5 euro, of een paar wenskaarten. komen ook altijd wel van pas. vind e trouwens best wel lief maar ook wel heel klein. hoe lang duurt de actie eigenlijk nog? ik zal het eens opzoeken.
@miep: ik vind het heel erg krom want je krijgt ze niet op boeken maar wel op krasloten ik heb dus vandweek 'n staatslot gehaald en 'n cartridge...daar krijg je ze ook op. @nafnaf: met de post? dat wil ik ook!
misschien oud nieuws voor jullie maar voor mij niet: de zakjes kun je ook sparen van de nijntjes en bij 10 krijg je een kunffelnijntje. :x heb er 3 zakjes weggegooid da wis ik nie!
@french: boeken mogen ze wettelijk niet doen, kunnen ze hoge boetes voor krijgen. en ja dat zal bij krasloten wel anders zijn.
niels had ook een jurk (!) aan. die van mij van vroeger. gemaakt van de trouwjurk van mn moeder. ikke ga nu naar de kerk. xxx
Jonathan had ook een doopjurk aan. een hele oude van mijn moeders kant van de familie. ik en mijn zussen zijn er allemaal in gedoopt, mijn moeder en haar gezin ook en mijn oma ook enz. met heel mooi kant enzo. op 30 december is hij gedoopt.
wij hebben geen doopjurk in de familie. ik had ff gekeken...een doopjurk komt ongeveer op 150 euro (die ik moo vind ) ik denk dat ik haar een mooi wit pakje aan doe...
na een paar drukke dagen kom ik ook maar weer eens ff gluren ben jullie echt nog niet vergeten hoor! gewoon een beetje veel verjaardagen enz enz.... dan gaat de tijd zo hard! Met Evan gaat het lekker! Groeit lekker....veeeeeeel kleertjes uit de kast gehaald! nog een paar dingen van 56 kan hij aan maar 62 heeft nu echt z'n intrede gedaan! Ik vind ook dat ie zo ontwikkeld nu..... grijpt nu echt vanalles vast zo gaaf om te zien! en stopt dan ook alles in z'n mondje... schaterlachen blijf ik fantastisch vinden....liggen regelmatig zelf in een deuk! morgen weer werken pfffff echt geen zin in bleeeeehhhhhh
hier ook vanmiddag de kleertjes uitgezocht en in dozen gedaan..alle 56 en kleine 62 de deur uit wij zijn inmiddels aanbeland bij de gewone 62 en 68 heb echt een grote curver box vol kleren over...haha
Nannaf..dat wordt dus veel tijdschriften halen..als ik naar zwolle ga.. French..goed idee..staatslot! Bipat fijn dat alles goed gaat! En wat groeien ze toch snel hè! Johanna..zonde hè die kleertjes.. Hier nu een verhuisdoos vol op zolder..