BRITTEKE, beterschap ! AMBER, oef ... wat is dat toch altijd een geziek en dan direct dat gescherm met CAO grrrrrrr!
Wij zijn op zoek naar een kinderstoel. Nou was ik al vanaf het begin overtuigd dat we een TripTrap gingen halen totdat ik zaterdag aan het rondsurfen was online. Kom ik de Bloom kinderstoel tegen. Ik ben helemaal verliefd! http://www.baby-s.nl/contents/media/loft_wit_bruin.jpg De prijs is alleen wat aan de hoge kan... 359 euro! Mijn moeder wil 200 ero bijbetalen dus ik denk toch dat het hem wordt! Hij kan er nu ook al in want hij kan in ligstand! Nou ga naar mijn mopperende mannetje toe!
Heb weer een nieuwe foto Mirre is echt continu zo aan het lachen als ze het naar dr zin heeft (en dat is gelukkig vaak zo). Verder is ze steeds praatbewegingen aan het maken met dr mondje, maar ze snapt nog niet helemaal hoe ze er geluid uit moet krijgen. Als ze uhuhuh geluiden maakt, komt dat ook altijd vanuit dr middenrif (gaat ze heel wild ademen) en dan krijgt ze dus ook steevast de hik ... Pakken snapt ze steeds beter, maar speeltjes ed vindt ze niet zo boeiend ... mijn vingers wel, die worden echt uitgebreid betast en bekeken ...
Die stoel heb ik vrijdag zien staan ja ... ziet er erg hip uit ... persoonlijk hou ik meer van hout, maar het is wel een coole stoel (en heel fijn dat ie ook een ligstand heeft! Mirre zou dat echt helemaal top vinden, maar pech voor haar - we hebben er al een ...)
Ze ligt trouwens nog steeds te slapen ... wordt wel om de 10 minuten wakker ... moppert dan ff en valt weer in slaap ... Kweeniewaddikmeemaak!
Alieke succes met lessen! Juffie..goeie aanbieding! Ik heb ook nog van die bonnen! Salapio..1-3 kindjes..? hoeveel bedoel je ? nog 3 erbij? Wat is ze weer lekker gegroeid!fijn! Zielig dat ze zo overstuur was door de visite..maar nu gelukkig alles weer goed?! Leuk is dat hè dat ze nu steeds meer kunnen! Leuke foto! Echt lol! Britteke..oeii meid..wat vervelend..beterschap! Amber..ik ga zo stemmen! Enne wat balen zeg van je rooster! Kinderstoel..ja ik heb die bloom al gezien echt een plaatje! Maar wij hebben toch de tripptrapp, past beter in ons interieur
MIEP, ik bedoel dat ik graag 1 tot 3 kindjes erbij wil ja ... mn man wil er geloof ik maar 2 in totaal ... ik denk dat ik dat echt te weinig vind (maar misschien piep ik tzt wel anders) ...
Oh zo...ik dacht al hoe bedoel je t nou.. Nou ben benieuwd hoor met hoeveel je eindigt.. misschien wordt de volgende wel een drieling?
hallo dames Zo weekend weer voorbij gaat snel nu aan het werk heb pauze. Weer leuke fotos en filmpjes gezien. Juffie succes vandaag. Ik heb ook erg last van haaruitval bah. Tugce heeft maat 62 gaat snel. Tugce wilt niet meer fles van mij drinken. Ze wilt liever de borts maar ik heb niet meer genoeg melk zo zielig. En als papa de fles geeft gaat het heel goed. Tugce slaap nu echt lekker door tot half zes of zeven uur heerlijk. Ik doe nu schepje rijstebloem door haar flesje. Kreeg ik als tip van de cb.
Haj meiden nou heb weer internet hoor dus ik haak weer in ik denk niet dat ik de tijd heb om alles terug te lezen.. dus hoop dat ik niet te veel gemist heb.. ik zit eindelijk in alkmaar in ons eigen huisje alles gaat goed . ik zag dat jullie een meeting gaan organiseren. ik zou graag mee willen. maar weet niet of ik kan want moet met de trein van uit alkmaar reizen en weet niet of dat gaat lukken.. ik kan overigens wel iedere dag volgens mij.. weet niet of er al een nieuwe lijst is en of er al een datum vast staat? ik hoor er graag wat over.. verder.; Demy heeft haar prikjes gehad ging redelijk ze heeft heel hard gehuid vond het erg zielig verder is het een schatig kind ze slaapt door snachts om 11 uur de laatste fles en dan om 7 uur komt ze pas weer.. ik zit nu meerendeels alleen thuis met Demy stefan is erg veel aant werk hij is meestal alleen dinsdag of woensdag thuis. eens in de 2 wkn ga ik naar een jonge moeder groep hier in het buurt huis erg leuk . veel meiden van mijn leeftijd. jeetje wat heb ik dit gemist zeg. nu kan ik eindelijk weermijn verhaal kwijt hihi ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.. ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen zodat ik snap wat er gaande is geweest ik ga nu even eten samen met het mannetje die moet zo gaan werken tot straks meiden knuffell
goedemiddag! @kinderstoel: mijn schoonvader heeft er eentje gemaakt van hout. heel mooi geworden! hij is mooi inklapbaar en heeft een groot blad voorop. @Lindy: fijn dat je er weer bent! @miep: ik spaar de zegeltjes wel maar kdenk dat ik geen kaart vol ga krijgen. @salapio: wat kun je dat dan merken he dat het te druk voor ze word! gelukkig slaapt ze dus nu lekker! @britteke: das balen zeg! ik zal nu eindelijk ook weer eens een nieuwe fot in mijn album zetten. fijne middag!
zo even opa en oma blij gemaakt met hun kleindochter...daan was zo lief..is lief gaan slapen daar echt cute lindy wat leuk zo'n jonge moeder groep...en leuk dat je er weer bent!
heyy lindy welcome back bedankt voor alle stemmen salapio wat een lieve foto weer van je meisje ! hier ook haaruitval helaas kinderstoel wij hebben de triptrap van thomas en lieke nog
Ik heb een kinderstoel gekregen van mijn mams hier nog geen haaruitval.. kan nog komen? wat voor anticonceptie gebruiken jullie?