Ik vind Mirre altijd zo lief als ze net van de borst is - dan heeft ze echt zo'n loddige melkbek & *smelt*
@Maartjeh: gevoelsmatig matchen BV en ik niet zo. Dat gevoel had ik al in de zwangerschap. En als ik een kolfapparaat zie krijg ik gewoon helemaal rillingen. Ik kan dus absoluut niet beargumenteren waarom ik niet wil kolfen: puur mijn gevoel! Raar he, dat je zo'n sterk gevoel kunt hebben over iets wat je nog nooit ervaren hebt? @Salapio: wat een beauty! Echt een heel fijn gezichtje zeg!
Hallo allemaal! Gezellig hoor hier, maar hoe jullie er tijd voor hebben. Het voelt hier als de neverending story! Maar ik klof ook bijna full time. Probeer Lucas nu vaker aan de borst te leggen. Meiden allemaal succes met de babies, ik moet weer verder! XXX Elise
Misskeita, ik snap je gevoel ... heb 1x gekolft en voelde me precies Salapio 3 ... en ik voel me al een melkkoe met die megauiers ...
misskeita: Ik kan het me eigenijk wel voorstellen zag er eerst ook tegenop om te kolven maar had op een gegeven moment zo`n last van stuwing dat ik er toch maar aan begonnen ben trots mag je zeker zijn op je mooie meid salapio!en volgens mij ben jij een super mams dusdaar mag je ook zeker trots op zijn! jij ook succes elise......Ik kolf ook fulltime maar heb het flesje binnen 10 minuten vol, dus hou nog wel wat tijd over....
Om 6.47 ... dus scheelt maar 8,5 uur! Het is bij mij begonnen om 2.51 (werd wakker en keek op klok dus weet het precies) ... dus allemaal erg rap gegaan! Eigenlijk een prachtbevalling dus (niet dat het geen pijn deed hoor!)!
oo das echt snel gegaan bij jou dan idd..Dat wil ik de volgende keer ook wel Toen jij net bevallen was, begon ik net......hihih Bij mij heeft het voor de eerste ook niet lang geduurt hoor......(zegt iedereen tenminste) Hebben jullie dat ook dat je na de bevalling riep :ik ga nooit weer bevallen...... Maar dat je nu eigenlijk al wel weer de meeste pijn bent vergeten en stiekempjes aan een tweede denkt?
werkte hier vanochtend heel goed.. ik wasklaar met stofzuigen en mevrouw lag heerlijk te slapen...... ik ga ff kolven want de volgende voeding komt er zo weer aan
Hoi! Ik type dit met 1 hand want ik ben WEER eens aan het kolfen! Heb het daar eerlijk gezegd helemaal mee gehad en probeer Elise daarom ook wat vaker aan te leggen. Het flesje wil ik dan op een gegeven moment puur voor het slapen gaan doen. Nadeel is dan weerdat ze overdag bijna elk uur komt...zucht... mijm man zit nu voor 4 dagen in het buitenland. Niks aan! Ik zie vooral tegen de nachten op. En... Salapio, werkt de stofzuiger truc? Hier werkt hij meestal wel. En als het echt drama is pak ik haar in demaxi cosi en gaan we een eindje rijden. Ik ben 1x met de kinderwagen weg geweest. Neem het me wel steeds voor maar kom er gewoon niet aan toe. Zo 100 cc gekolfd, ik kap er weer mee! Groetjes Henriet
Ik heb net voor het eerst gekolft. 1 borst. kwam 125 cc uit. Is dat genoeg voor Jesse ? Hij weegt 3800 gram