Hoi dames Daar was ik weer, even een beschuitje gegeten maar moest weer overgeven dus ik laat het eten maar even zitten probeer veel te drinken en er komt nog borstvoeding maar niet genoeg moet nick nu vaker aan leggen ,hopelijk kom tdat sraks weer terug in de oude ritme. Loesie Bedankt voor het stemmen. Amber Bedankt voor je bp ga zo even kijken. Olga Ja ik twijfel nu ook of ik de zalf moet gebruiken die ik vandaag heb gekregen van de dokter of dat ik bepanthen door blijf gebruiken . leuk dat je moeder bij je heeft gegeten .gezellig. Ayse Ik heb gestemd Miep. ben de link al weer kwijt van ww, ben eigenlijk wel benieuwd. met punten werken. Ik hoop dat het niet nodig is over 2 weken ,dat het spontaan over gaat de pijn van je polsen . En lekker de stad in geweest. Bowie Ja Nick heeft het ook in zijn gezicht en op zijnbuikje en elleboogjes. Gisteren zei een vervangede arts dat het gewoon droge huid was van te vaak in bad, maar ik vind dat zo lekker fris voor hem en hij is ook gek op een badje dus ik doe nu al weer een week om de dag en de dag dat hij niet in bad gaat ging ik hem 2 x per dag helemaal lekker wassen en helemaal in smeren met olie mag nu even niet kijken of het niet door de olie kwam die roodheid. Iloon Inderdaad balen dat Nick eczem heeft ik ben het nog niet helemaal eens met de huisartst maar we wachten af we hebben een soort vaseline zalf gekregen , en ik mag hem nu niet meer met zeep wassen alleen met balneum olie voor zeer droge huid. Dus even afwachten . Heeft Yeade het al lang. Immele Welkom Miep Inderdaad de meeting daar moeten over gesproken worden. Ga jij trouwens nog, hier is het afwachten of Sjoerd me kan brengen ik mag zelf nog niet rijden. French Fijn dat alles goed was bij het cb. Iloon gefeliciteerd dat je man het rijbewijs heeft gehaald. Lindy gefeliciteerd Juffie Puh dan moet je nog even ,ik hoop dat de gesprekken mee vallen. gerda
He dames nog 5 berichten en dan heb ik ook eindelijk 500 berichten ik kom er wel duurt alleen wat langer. En ik ga nu even mijn familie emailen of ze willen stemmen op Nick Ik kom vanavond nog wel weer even terug Gerda
iloon gefeliciteerd wat goed Lindy ook gefeliciteerd met je nieuwe baan. Spannend vrijdag mee draaien. Net lekker met Tuge buiten geweest was lekker weer.
Olga: Ja op een groot kinderdagverblijf hier in de buurt dus kan erheen fietsen vandaag gekeken naar een nieuwe fiets ga een mama fiets kopen super gaaf krijg hem waarschijnlijk voor moederdag joepiej mijn dag kan niet meer stuk vanavond lekker een avondje met me mannetje.. filmpje kijken doeg meiden tot morgen
French..fijn dat ze weer is goed gekeurd! En de prikjes weer gehad! Succes vanavond! Iloon..GEFELICITEERD! super meid! Lekker toeren! Olga..waarom ga je niet naar de meeting? (ik wil alles weten ..) Lindy..GEFELICITEERD! Voor hoeveel uurtjes ga je werken? En heb je opvang of mag je Demy meenemen? Gerda wat vervelend zeg dat je nog zo naar bent! Hoop dat je je snel weer beter voelt! En hier nog eens de link http://www.weightwatchers.nl/ Bijna 500 berichten! Dat wordt een feestje! Ayse..ook lekker gewandeld!
Hier de stad in geweest..heb alleen een pak friso gekocht.. en lekker thee gedronken.. zometeen mag mijn vriendje even mijn polsen gaan irriteren.. en dan koelen...
@ All, Hihi we gaan allemaal zo'n canvas doek winnnen als ik het goed begrijp Moet ik mezelf aanmelden als ik jullie m'n stem wil geven? @ Salapio, bedankt voor al je uitleg & advies (voeding, speen3 en buggy of bak) m'n vragen waren meteen beantwoord. Lang niet over gehoord maar hoe is het met je nippies? @ Bipat, beterschap voor je kereltje, ik hoop dat hij er snel vanaf is hoor, Liv is ook weer n beetje aan het snotteren maar het valt nu gelukkig wel mee. @ Iloon, is je ventje geslaagd? Hope so! @ Gerda, vervelend dat Nick eczeem heeft zeg, hopelijk is het maar tijdelijk, Liv heeft er ook n beetje last van, ik heb n goede creme gekregen ik zal ff kijken hoe die heet voor het geval je die ook nodig hebt. Borstvoeding is jammer genoeg geen garantie dat je kindje daardoor geen eczeem of allergie krijgt Misschien kwam het wel door de olie & het wassen en is hij er straks van af, ik duim voor je. @ Loessie, werkse! @ Olga, beterschap, wat heb je? Griep? Het heerst erg veel, ik ben ook n poosje de pineut geweest, voel me nu gelukkig weer fit. Enne klinkt mij erg bekend die chaotische maar hele lieve mama's Ayse, heerlijk toch, n dagje niets doen... daar had ik mezelf gister n beetje op getrakteerd Miep, ben je met de WW begonnen? Wat goed! Hoeveel wil je er nog vanaf? Gaat niet snel he die kilo's (vind ik dan) ik sport 2/3 keer per week en dan ga ik 2uur! Ik let heel erg op m'n eten en ik drink liters water, maar die heupen, billen & buik...grrrrr.... Succes! Bowie, Liv draait zich ook nog niet volledig om, vandaag op het Cb vertelde ze mij dat ze pas bij 9mnd verwachten dat de baby's het kunnen, maar veel doen het wel eerder. Pittig hoor meis 3 dagen werken, ik werk 24/26 uur en vind dat echt meer dan genoeg. Succes met het zoeken naar n andere baan. Het "moederen" is ook al n fulltime baan, ik geniet ervan maar vind het soms best wel pittig hoor Ik hoop echt dat de fysio helpt bij Sem. Heeft hij helemaal geen pijn meer? Immele, welkom! Jeeeej Iloon gefeliciteerd met je vriend! Het is zo heerlijk n rijbewijs Lindy, ookal zulk goed nieuws, super wijffie Gefeliciteerd! Xx
Hè Essebessie! Je bent er weer! Over dat stemmen..ja je moet je eenmalig aanmelden.. en dan kan je op iedereen stemmen.. En klopt..ik ben met de WW begonnen..t is wat.. Ik moet er zeer zeker nog 25 kilo af..om een beetje gezond gewicht te krijgen..dus wish me luck.. Jij al lekker aan t sporten! fijn! ik mag dat niet ivm de polsen..dat is wel frustie.. en ach ja..t zal niet meer worden zoals t was hè..
Goede avond allemaal Lindy gefeliciteerd met je nieuwe baan Iloon gefeliciteerd met het rijbewijs van je mannetje Olga beterschap Miep balen joh nog 2 weken doorlopen met die polsen French fijn he ineens 75 stemmen Gerda betershap meis en balen dat Nick eczeem heeft. es fijn dat je er weer bent ! Hoe is het met Liv ? Immele welkom hier Ayse genoten van je vrije dagje ? Salapio tips kunnen we in ons topic zetten ! Jij hebt altijd goede raad voor iedereen. THNX Meid. Uitje ik wil ook wel graag weten wanneer het is ivm plannen. Ik heb toch 3 kleintjes he / Zo de rest ben ik effe vergeten.
Heb mezelf (&Liv) Lekker verwend, mooi boxkleed & boxzak van koeka gekocht, die gewafelde, leuk,leuk,leuk! En heeeeeeeeel veel kleertjes voor Liv (alsof ze niet genoeg heeft ) Vandaag heeft Liv d'r derde prikjes gehad, ze heeft geen kik gegeven (ik vond d'r zo stoer 8) ) Mama had er meer last van. Liv weegt nu 7370 gr , 580 gram aangekomen, en is 64,6 cm, 2 cm langer, ze doet het goeden zit iets boven het gemiddelde. * ze huilt* Zo 15 min later, flesje zit erin, ze ligt nu lekker te suffen op m'n borst, volgens mij toch n beetje last vd prik. beetje moeilijk typen nu... kusje Es
amber wat n super foto zeg, heerlijk gezinnetje hoor! Met liv gaat het super, ben zo gek op dr Miep, ja meis, k heb met je te doen, zonder sporten duurt het nog langer, grrrr die rottige polsen van je knuffie voor jou hoor! ik wil nog10 kilo kwijt, er zijn er nu 16 af maar ik pas nog steeds m'n oude kleding niet, ben nu maar nieuwe dingen aan het kopen in n grotere maat dan maar... juffie, ben je al klaar harde werker?
essebes wat goed van liv dat ze niet moest huilen. En weer leuke spullen gekocht leuk. Amber wat leuke fotos
amber ge-wel-dig! die foto's, wat n heerlijk wijs mannetje om te zien he?! thanks voor de knuffel, heb m aan liv gegeven ik wilde ook n fotosessie voor liv doen, maar wil eigenlijk ff wachten tot dr haartjes beetje terug groeien, of duurt dat heel lang? xx