December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    thnx es en ayse

es wil je niet intmoedigen maar dat kan wel een tijdje duren

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

3. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    vandaag huil dag voor Tugce ik voel soms onzeker. Weet niet wat ze dan heeft probeer te troosten niks helpt. Normaal is ze erg makkelijk.

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ayse vervelend meid ! maar die dagen hebben ze allemaal

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    amber leuke foto's

immele, welkom

handig die stemlijst!

verder weekniemeer

niels had vandaag een superdag bij de oppas, heeft van half 12 tot 3 geslapen! ze vond het een dag met een gouden randje, super!

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    thnx sanneke

laatste die ik erop zet. we hebben 130 foto's op dvd gekregen. en 1 komt er op canvas 60-60.

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ayse, rottig is dat he? Liv had gister n "ik ben nergens tevreden mee dag" pff moeizaam idd..

Amber, hmmm...hoe lang? Misschien dan toch maar n datum prikken hoor, jammer ik had het meteen als minibaby moeten laten doen..

Sanneke, super zeg! da's altijd fijn om te horen. Lang rukkie heeft hij geslapen hoor.

xx

10. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Ik moet even klagen:(

Ik heb soms de gevoel dat ik alleen sta voor me meid. Me man vind het wel leuk maar als ze huilt moet ik maar verzorgen. Ik vind het niet eerlijk.
    Zo moest even kwijt sorry ik voel me vedrietig hier over.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..wat een gave foto’s!
    Ze zijn erg mooi geworden!

Essebes..lekker hoor zulke inkopen doen!
    En fijn dat de prikjes zijn geweest! En lekker gegroeid!fijn!
    Wauwie al 16 kilo er af!
    Wat goed zeg!
    Hier ook kleding gekocht in grote maten..zal wel moeten..

Ayse zielig voor Tugce hoor..dikke knuffel!
    En je mag altijd klagen hoor..die kerels ook..
    Hele dikke knuffel ook voor jou hoor!

Sanneke..fijn dat Niels zo’n goeie dag had!

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben eindelijkt huis en ben bekaf!

13. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Lindy: gefeliciteerd! Dat is super zeg, meteen aangenomen! Wanneer begin je?

Amber: mooie familie kiekjes! En ij hebt je canvas doek al ;)

Miep, ook al zwaar aan de lijn, goed hoor. Moet zeggen dat ik nu een klein dipje heb dus moet mezelf weer even ernstig toespreken. Maar ben wel 15 kilo afgevallen (en nu nog 15 te gaan pfff).
    En Mika ook al in de wandelwagen, vindt ie het ook zo mooi?

Ayese: hier hetzelfde hoor. Mn vriend is wel heel lief voor Sem maar als het op de zorg aankomt doe ik eigenlijk alles. Maar ik denk dat dat bij veel stellen zo is. Komt toch meestal op de moeder neer.

Es: 9 maanden?! Ok, dan is er niks aan de hand. Goed van Liv zeg, geen kick gegeven, stoere meid hoor! En wat is ze gegroeid he, super hoor! Lekker dat je dametje het zo goed doet! Nee Sem heeft geen pijn meer, gelukkig. Maar het blijft en zwak punt, zn nekkie. Maar nog maar even geen zorgen maken, eerst kijken wat de osteopaat zegt.

Nou hier nu lekker uitgevloerd op de bank na een lange dag. Maar ik ben op de helft, nog 2 dagen te gaan. Zo Semmie nog een keer wakker maken voor laatste flesje en dan zelf lekker slapen.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..fijn dat je weer thuis bent!

Bowie..ook al 15 eraf! top zeg!
    Ik heb er nog maar 10 af.. :(
    Ja Mika vindt t ook zo leuk!
    Hij ligt nog behoorlijk plat maar omdat die zijkanten weg zijn kan ie om zich heen kijken.. ;)
    Vindt Sem t ook zo leuk?

15. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    ja geweldig. In de bak had ik al een kussen gedaan zodat hij wat meer om zich heen kon kijken maar de wagen is veel beter. Ook ik leg ´m vrij plat maar toch ziet hij nu meer dan in die bak. En hij is er ook al in slaap gevallen dus prima hoor. En het is nog zo en schattig gezicht, dat kleine koppie uit die enorme (legerprint) trappelzak. Om op te vreten is ie dan!

16. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    En miep, 10 kilo is toch GEWELDIG! 10 pakjes boter van je kont, buik, benen etc af, dat is een hoop hoor!
    En het lijkt bij mij heel veel maar ik was dan ook heeeeeel erg veel aangekomen (eigen schuld dikke bult: heb me gewoon vol zitten vreten tijdens mn zwangerschap).

17. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Ik lees dat iedereen nijntjes heeft ik heb er nog geen een,zijn ze nog te krijgen , of ben ik weer eens te laat.

Lindy
    Dan krijg je wel een heel leuk cadeau als het door gaat voor moederdag.

Miep
    Ik heb nog even op die site gekeken van ww maar ik kan iets van over punten tellen.
    Niet veel gekocht he vandaag.

Essebes
    Heee je was er ook weer alles goed.
    Nee helaas dat merk ik nu wel dat borstvoeding geen garantie is voor dit soort dingen ,ik hoop trouwens dat het nog mee gaat vallen.

Amber
    Mooie foto van jullie,

Sanneke
    Fijn dat het goed ging bij de oppas vandaag.

Juffie
    Eindelijk zit de dag er op.

En afvallen hier wil ik dat ook nog steeds,, ik beninmiddels 23,5 kilo kwijt wil nog minimaal 7 en misschien wel 10.
    Maar het is moeilijk hoor zonder sporten, het enige wat ik kan is af en toe kleine stukjes wandelen ,,,
    maar ja ik kan wel zeggen ik heb geduld maar ik heb eigenlijk geen andere keus ik moet wel wachten

nou ik ga even op de bank liggen ik heb het heel erg koud.

Groetejs gerda

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    gerda, niet ziek worden hoor!

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hey meiden! Ik meld me even, ben kappot van het werken, word me soms echt teveel. De kinderen zijn de laatste tijd zo vreselijk druk.. praat de hele dag door, soms ben ik zelfs me stem kwijt!

Lindy; Gefeliciteerd met je baan! Leuk hoor dreumes groep, ik sta op een peutergroep. Daar kan je alleen minder communiceren met de kinderen, maar dan ben je tenminste niet snel je stem kwijt zoals ik :)

Iloon; wouw gefeliciteerd met de rijbewijs van je mannetje! Ik moet 5 mei afrijden.

Stem lijst; Handige lijst meiden, goed bezig! Lekker blijven stemmen op de kids.

Amber; leuke foto's hé!

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bowie..ja leuk is dat hè!
    Mika wou de 1e keer niet in slaap vallen...hij zat echt te vechten tegen de slaap.. :)
    enne fotooo? legerprintzak klinkt wel heel stoer! ;)
    ja die 10 kilo..maar t is niet genoeg... :(
    Hier ook lekker gesnaaid tijdens de zwangerschap hoor..
    maar ik was voor de tijd al veel aangekomen doordat ik gestopt was met sport...dus toen ik de zwangerschap inging was ik 86 op t einde 105
    en ik wil eigenlijk naar de 65 :rolleyes:
    dus dan kan ik nog effekes.. :oops:

gerda...nijntjes zijn van de bruna..ik heb er maar 3 kleintjes..geen groten..
    hier zit geen bruna in de buurt..ik dacht dat er een in zwolle zat maar t is niet meer..
    op die site staan ook geen punten..daarvoor moet je eigenlijk naar de cursus...om de preciese uitleg te krijgen..
    maar als je googled op weight watchers krijg je ook wel veel info via andere sites..
    Enne Beterschap hoor!

Deel Deze Pagina