Meiden ik reageer later even weer (pff waar vindt ik de tijd? ), maar wil jullie de fotos van de fotoshoot niet onthouden, heb er een paar in mijn album gezet...... Ik beloof terug te komen hoor...... Liefsss
goede avond bowie schrikken zeg gelukkig is alles goed met kleine sem kreeftje mooie foto's zeg ! voor de rest heb ik hopelijk niet veel gemist hopelijk,. Ben erg moe van die stomme suffe studiedag. Alleen maar bezigheids therapie. Maar nu gelukkig weekend
hier geen kdv jesse en de andere kids gaan naar opa en oma. wel mijn schoonouders. min vader woont ver weg en mijn moeder heb ik niet meer.
Nu blijf ik lekker achter mijn pc zitten. Wil even relaxed doen wat ik zelf wil. Lig een beetje overhoop met mijn man. Ben het zo beu, dat ik alles moet regelen en achter alles en iedereen aan moet zitten. Grrr. Zo, dat ben ik even kwijt. Nu weer even een stukkie bijlezen. @Miep en Miep: toen ik mijn pols voelde, moest ook meteen aan jou denken. Uit voorzorg ben ik het al rustiger aan gaan doen. Wil namelijk wel graag mijn meisje kunnen blijven verzorgen. Morgen ga ik toch het dorp in, dan kijk ik bij de drogist of apotheek wel of ze een polsband of zoiets verkopen. @gerda79: ja, die Koelstra hebben wij ook getest in die babyzaak. Loopt lekker he! Ow, ik wist alleen niet dat de maxicosi er ook op geklikt kon worden. Ideaal! @misskeita: leuke huisarts heb je zeg. jees... Wil je het weg laten halen? HUH?! De assistente van mijn huisarts vroeg me netjes of het gewenst was. Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. We moesten er wel om lachen. Enne, volgens mij zit ik onder dezelfde steen als jij. Ik moet ook nog steeds alles uitzoeken van de belasting enzo. Gelukkig heeft je dokter toch druppels voorgeschreven om je arme meisje te helpen. Hopelijk helpt het snel! En je mag zeker trots zijn op je mannetje! Leuk vooruitzicht een eigen sportschool! @Salapio: hm... Niels/Mirre... SORRY! Wat stom zeg. Heb ik dat echt getypt?! Ik schaam me diep... Hoe kom ik daar toch bij... #-o @Jufffie: ik geloof dat Annabel in een groep van 0 tot 4 jarigen komt. Ik zal straks mijn informatie eens bij elkaar gaan zoeken en doorlezen. Mijn archief ligt hier namelijk overal verspreid. Schaam, schaam. @Bowie: dat meen je niet! Je lieve mannetje uit zijn maxicosi gedonderd. Wat een schrik! Gelukkig is het goed afgelopen. @kreeftje1984: da's wel handig zo'n kistje. Poppetje gezien, kastje dicht! Hihi... Nee, zonder gekheid, wat een leuke foto's van je tweetal! @amber1978: gelukkig is het maar één studiedag, toch? Oja, over drogist/apotheek gesproken... Morgen meteen ook maar een zoutoplossing halen voor Annabel. Ze zit af en toe zo te snuiven en die snotjesvanger iedere keer in haar neus vindt ze niet echt fijn. Ik heb ook even een stemrondje gedaan.
bowie, schrikken! gelukkig lacht ie weer! kreeftje, grappig om jou ook te zien (al is het van je achterkant). ik had me jou ook anders voorgesteld (k weet niet of je gevolgd had dat veel meidn zichzelf hebben laten zien?) en wat een schatjes, je meiden! ik ga nog ff de stad in! mzzl!
@Zoete snoetjes: ik vind trouwens wel dat je wel goed kan zien of de baby's jongetjes of meisjes zijn. Wow, ik hoor ineens gegil vanuit Annabels slaapkamertje. Hm... Dat was maar kort. Dan zal ze wel gedroomd hebben ofzo.
Jemig Bowie wat een schrik! Verder wel gelezen maar geen puf voor reageren ... Vandaag naar kweker geweest en allemaal tuinplanten gekocht ... mn man meteen aan de slag gegaan in de tuin en ik met Mirre ... ben denk ik 2u bezig geweest met haar in bed krijgen ... maar verder was ze supervrolijk en lief vandaag. En een SUPER compliment gekregen van een mevrouw bij de kweker: 'Wat een lekker dikkerdje zeg!' (oei ... voor verschillende uitleg vatbaar ... hahahaha ... Mirre dus niet ik )
He meiden, Ik kom even gauw gedag zwaaien en stemmen! Heb alles bij gelezen, maar geen tijd om te reageren. Liefs Olga
Zo, ik heb even twee foto's van mezelf in mijn album geplaatst. Eentje van onze trouwdag en een meer recente. Ik realiseer me nu pas dat ik nu toch echt een kort koppie heb...
hahah hoe had je me dan voorgesteld? Ja is alleen mijn achterkant...Moet zeggen dat alle fotos van mezelf nog ontwikkeld moeten maar die houden jullie tegoed hoor
Hm... Eigenlijk wilde ik Annabel vandaag op het 07.00-11.00-15.00-19.00-23.00 schema houden, maar ze doet het zo goed, dat het maar vier voedingen worden. Vandaag is/wordt het 07.00-11.30-16.00-20.30. Ben benieuwd of ze dan de nacht gewoon doorslaapt. Volgens het cb mag ze fysiek gezien gerust naar vier voedingen per dag als ze daarmee tevreden is. Ze heeft al drie keer eerder een dagje vier voedingen gehad en toen was het ook geen probleem. Lijkt me wel heerlijk, die avondvoeding er definitief af! Dan kan ik 's avonds ook nog lekker wat voor mezelf doen. Zo, en nu ga ik beneden even kijken wat ik nog allemaal klaar wil zetten voor morgen. Heb namelijk nog geleend servies staan van de doop, dat ik morgen terug wil brengen voor ik ga werken. Over een kwartiertje lekker met ons meisje aan de borst op de bank House-n!
Nelly, wat een verschil tussen die twee foto's! Lang haar en kort haar, maar je bent een leuke meid hoor! Je kijkt zo trots op die foto samen met Annabel! Toch had je in mijn gedachten lang haar...
Kreeftje..wat een leuke fotos! Nelly..die kerels ook hè.. Verstandig hoor dat je t rustig aandoet met je pols! En wat een leuke fotos! En je haar eraf! Leuk hoor! Lekker dat ze op 4 voedingen zit! Mika kan dat volgens mij ook wel maar ik moet de 22e heen dan overleg ik eventjes.. Sanneke..shopse! Salapio..lekker nieuwe plantjes in de tuin..leuk! Moet ik hier ook nodig doen..maar nu met die polsen is dat zo lastig.. Olga Daaag..*zwaait terug..*
Miep, In gedachten heb je wat korter haar, maar dat kan niet, want volgens mij heb je lange krullen toch?
Jaa....dat zou je wel willen weten hè.. geintje... ik heb niet echt kort maar ook niet lang haar...beetje ertussenin...
Sorry voor mijn ego bericht ik ga nu verder met reageren. Stemmen had ik vanmorgen dus even gauw gedaan al op iedereen. Miep De bruna zit daar volgens mij nog steeds een week gelden volgens mij wel of ik moet het verkeerd hebben gezien. En hoe was het bij de fysio. Juffie Geen dank,,, Misskeita Ja die assistentes die nemen je soms helemaal niet serieus. Dikke knuffel voor Hannah. Salapio Heerlijk dat je man eerder thuis komt of is gekomen inmiddels. KDV Gelukkig hier niet, ik zou het denk ik niet kunnen normaal zou ik gaan werken en Sjoerd thuis blijven , ik durf Nick nu niet eens bij iemand anders te laten Erg ben ik he,, Nog geen half uur ik durf het gewoon niet. Zal het wel moeten gaan proberen maar nu kan ik het nog niet. Bowie Dat is inderdaad schrikken ,jeetje hoop dat alles goed gaat met Sem. Kreeftje Mooie foto's van je meiden. Nelly Ja inderdaad makkelijk he, we gaan hem moren halen kan ik eindelijke vaker en makkelijker met Nick lopen. Foto's van ons zelf het blijft spannend he om te weten met wie je al maanden lief en leed deelt. Nelly Leuke foto van jou en de kleine. Salapio Leuk met de tuin bezig ,hier moet ook genoeg gedaan worden kan zelf nu niets,,maar geef wel commando. Miep Ben ik ook wel benieuwd hoe mensen mij verwachten . Hier verder niet zoveel nieuws oja Nick heeft van mijn moeder een gouden armbandje gekregen met zijn naam,heel mooi en heel lief van haar. Verder deed ik in mijn vrije tijd ,die ik al niet zoveel had,in gel en hers nagels enz enz,ik had nog heel veel spullen ik zei gisteren tegen Sjoerd ikga het verkopen ik heb het al maanden niet gedaan, en kan het toch niet meer ik heb het op marktplaats gezet ,en iemand heeft het vandaag a;l op gehaald ik hoef nu nog maar en nu haal ik er morgen een koelstra voor op.leuk he. Nou ik ga even stoppen nick roept me,zit in de stoel en wil even aandacht. fijne avond allemaal alvast liefs Gerda
Gerda...fysio was weer pijnlijk..maar als t maar helpt.. Wat lief dat Nick weer zo is verwend! en lekker je spulletjes verkocht!fijn! morgen lekker je wagen ophalen!