December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hey hallo dames,
    Nou ik ben geeen geweldig slimme meid maar ik zie dat op de 25e de meeste meiden mee kunnen gaan dus zal ik dan maar de knoop door hakken?

~~~~~~25 april 2008 ~~~~~~~
    Meeting december mammas 2007

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @ Loopy wat een mooi meisje........bijkletsten kan ik je ook niet echt ........ben nog maar zelden online.

3. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik heb alleen de laatste 3 pagina's bijgelezen.

@Loopy, spannend hoor dat je allemaal onderzoeken moet ondergaan. Hopelijk zijn de uitslagen goed en kun je verder gaan.

@Caruli, ook goed om weer wat van jou te horen. Hopelijk gaat deze poging alles goed.

Hier gaat het redelijk; ik heb voor de 3e keer in 3,5 maand tijd weer een koorstlip, wordt er niet goed van. Manlief zijn laatste werkdag is 17 april en is het afwachten wanneer hij een nieuwe baan heeft. Afgelopen woensdag heeft hij een sollicitatiegesprek gehad en waarschijnlijk wordt dat ook een 2e gesprek. Maandagochtend heeft hij ook een sollicitatie en vandaag had hij 2 intake gesprekken. Allemaal spannend dus. Vanmiddag komt een vriendin en waarschijnlijk gaan we naar Ikea (natuurlijk gaat mijn mooie meisje ook mee).

Een prettige dag allemaal

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Heeft iemand nog leuke iedeen waar we die dag naar toe kunnen gaan ?

We waren het er allemaal mee eens dat het in de buurt van apeldoorn wel goed was, dan is er voor iedereen gelijke rijstijd.

We blijven gewoon op 1 lokaatie zodat iedereen gewoon kan binnen wippen, voor als er iemand later is (zodat er onderweg een flesje gegeven kan worden (of omdat iemand zich verslaapt :oops: ) en er onderweg even een pauze kan worden gehouden)

Dus dames:

Omgeving apeldoorn laat de leuke iedeen maar komen!!!!

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    oow wat jammer zeg de 25ste heb ik een late dienst, dus helaas ik zou niet kunnen dan.
    Oow dat vindt ik nou echt jammer.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    waarom staat Ryan niet meer tussen de stem lijst :( zag net dat ie was weggehaald.

7. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Meeting datums

Woensdag 16-4 Kelly, Bipad, Sam28, Claartje79, Lindy, Ayse
    Woensdag 23-4 Kelly, Bipad, Sam28, Claartje79, Lindy, Ayse

Vrijdag 18-4 Kelly, Amber, Britteke, Claartje79, Lindy
    Vrijdag 25-4 Kelly, Amber, Lisette,Sam28, Britteke, Claartje79, Lindy

Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    getsie, mn man is naar de dokter omdat hij opeens heel slap was geworden op het werk en hij heeft al dagen veel dorst... hoop niet dat zn bloedsuiker niet in orde is... maar dat het een nawee is van zn griep. maar als hij zelf aangeeft naar de dokter te willen is dat meestal een teken dat er wel iets ad hand is. t is niet zo'n pieper.

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmm de 25ste moet ik om 12.20 naar de tandarts...
    welk tijdstip hadden jullie in je hoofd? misschien gooi ik die afspraak wel om nog.

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik denk dat jij kort haar hebt en een brilletje :) en een beetje blond (geblondeerd)

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    want ik kan je hyvesfoto's bekijken hihi

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    leuke foto's kreeft, ik heb gestemd hoor!

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    met mn man was ht gelukkig goed. allerlei vervelende dingen zijn uitgesloten en t is waarschijnlijk een nawee van het griepje en kan nog wel een week of 2 duren. pfff, er schieten altijd gelijk allerlei doemscenario's door mn hoofd... maar nu ben ik weer gerustgesteld.

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
  15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow jij had lange haren zeg heb je er geen spijt van? het staat je wel goed kort :) Maar ik kan het zelf nooit over m´n hart krijgen om me haren eraf te knippen denk dat ik er dan spijt van zal hebben omdat het zo lang duurt voordat je zoveel har weer hebt.

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    mn haren kwamen tot m'n billen!
    en ik had er de balen van...eraf met die handel...echt lekker zo'n kort koppie! :p

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hej meiden
    net thusi van mijn eerste
    dag werken
    was super gaaf :)
    heb het zo naar me zin gehad
    krijg maardag me uren en dagen door
    dus het is afwachten of ik de 25ste mee kan
    maar jullie horen het wel

ik ga even eten koken
    me schoonouders komen demy zo thuis
    brengen :)
    dikke kussss

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik vindt het je leuk staan :D

ik had ook lang krullend haar tot op mijn billen..op een gegeven moment was ik het zat en kwam thuis met een ultra kort koppie...mijn moeder zou erin blijven, haha... heb het nu in een soort boblijn..en ben druk bezig het te laten groeien..en dus ziet het er momenteel niet uit...ik heb heel dik haar.

19. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Dames bedankt voor de knuffel en inderdaad Nick was bij de lieverd en mijn hondjes natuurlijk.

Bowie
    Ik vind het soms ook heerlijk hoor om even alleen te zijn ,soms is het voor me wel eens moeilijk omdat ik of boven met Nick moet zijn of beneden ,trap lopen blijft nog even gevaarlijk maar verder kan ik me gelukkig steeds beter redden met mijn kleine jongen.

Johanna
    Leuk het dat gillen Nick doet dat ook de hele tijd als hij wakker is er komt best veel lawaai uit zo'n klein mondje hoor.

Miep
    Alweer druk geweest lees ik ,ben benieuwd hoe je polsen er op reageren .Ja Mario kart die vind ik ook leuk ,wil ook graag een wii maar je dat zal nog wel even duren.

Caruli
    Leuk weer wat van je horen fijn dat het beter met je gaat.

Loessie
    Hier al wel kinder beslag gehad maar geen kinder toeslag.

French
    Een loop stoeltje leuk man ,dan heb je die al vast mooi in huis .
    En 20 % korting inderdaad dat wordt extra shoppen .
    Ik denk trouwens dat jij lang midden blond haar hebt en slank postuur.
    Jeetje ik zag net je foto ik zat goed later niet meer dus wat heb jij lef om zoiets te doen ,
    wel mooi geworden .

Kreeftje
    Leuk weer wat van je te horen .
    Je zult het het wer wel druk mee hebben met 2 van die mooie dochters.

Ayse
    heerlijk dat je weekdn hebt geniet er van .

Meeting
    Nu kan ik weer niet ,zoals jullie al eerder terug hebben gelezen , moet ik de 25 ste naar het ziekenhuis ,dan krijg ik allen uitslagen om 15:40 uur
    Dus spannende dag ,maar nu kan ik jullie niet ontmoeten ,vind het zo jammer dat de meeting niet op die dag is.

Loopy
    Heeeeeeeeeeee, leuk wat van je te horen ,gefeliciteerd met je mooie nichtje.

Kelly
    Ik zal wel mee denken of er iets leuks is, ookal kan ik zelf niet komen op doe dag erg he voel me nu heel zielig. :cry:

Mamabeer
    Dat weet ik niet maar ik heb wel op je gestemd je staat best hoog in de top 50 goed man.

Sanneke
    Beterschap voor je man ,hoop dat het inderdaad mee valt.

Lindy
    Fijne avond.

Zo dat was weer even het reageren , we hebben vandaag de kinderwagen op gehaald en het paste ne ind e auto trouwens maar ja is ook net genoeg trouwens toch ,en in de lengte heeft hij ruimte genoeg trouwens.

Zo ik ben me evenaan het voor bereiden ,vanvond komen de de dames en een heer langs die voor me werkte een soort afscheids feestje ,nu is het definiteif allemaal maandag 14 april bestaat mijn bedrijf officeel niet meer alle paieren zijn rond , dan ben ik het gewoon kwijt iets waar ik 4 jaar zoveel uur in had gestoken ,
    en vanavond komen ze dus allemaal nog even langs alle spulletjes in leveren, kleding moen ze houden een aandenken , ze zijn ontzettend lief voor me geweest ,in die tijd ,als dank heb ik gezorgd dat ze allemaal een vaste aanstelling ergens anders hebben gekregen ,
    ik heb ook wat op papier gezet, had het wel 20 x veranderd maar uiteindelijk heb ik iets gevonden .

dus ik ben benieuwd hoe het gaat .

Nou dat was het dan weer even voor vandaag ,iedereen een hele fijne avond al vast denk dat ik later op de avond nog wel even langs kom als ik niet te moe ben .

Liefs Gerda

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Carulli…meid ik ga voor jullie duimen hoor!

Bowie…toch lang haar…fotoooo?

French..leuk dat je een mooi loopstoeltje hebt gekocht!
    En leuk zeg! Wel drastisch! Maar erg pittig dat korte haar!leuk!
    Vond je man t wel goed?

Kreeftje..leuke foto! Ik heb gestemd hoor!

Loopy..hopelijk zijn alle uitslagen goed!
    En wat een mooi meisje!

Pareltje..spannend hoor al die sollicitaties!

Meeting..ik weet niet of ik dan kan..mijn zus gaat dan namelijk verhuizen..

Sanneke..schrikken maar gelukkig is alles goed met je man!

Lindy wat fijn dat t werk beviel!

Gerda..fijn dat je geslaagd bent voor de kinderwagen!
    En succes vanavond hoor!
    zal moeilijk zijn om t zo af te sluiten hè!
    Goed van je dat je ander werk voor ze hebt gezocht!

Deel Deze Pagina