Zo we zijn niet geslaagd voor een tv meubel.. ander keertje maar weer op pad.. Morgen waarschijnlijk naar de makro en ikea..effe pampers shoppen.. vanavond ga ik misschien nog de stad in..maar mams is ziek..dus ligt even aan me zusje..
@miep: mannetje vind alles goed...gelukkig! en ik ben gisteren ook ff bij de makro geweest voor pampers...ga vandeweek nog 'n keer terug
Nou dan heb je een makkelijk mannetje.. hier ook eentje die heel makkelijk is..maar meestal willen de mannen t haar niet kort van de vrouw.. Pampers..ja dat scheelt enorm hè! ik heb de vorige keer ook ingeslagen en daar heb ik nog 2 pak van.. Ik ben alleen even aan t denken welke maat ik zal nemen..
Zo, alle baby's hebben er weer een stem bij! Ik voel me nog steeds niet lekker. Eerst dacht ik dat het door de ongie kwam, maar ik ben nu ook al drie dagen buik grieperig. Lijkt wel of ik zwanger ben zo opgeblazen buik heb ik....Ben wel wezen werken, maar ben nu kapot.... Caruli, ik hoop dat de IVF helemaal goed gaat meid. Fijn dat je ons even op de hoogte brengt! Ik duim voor jullie! Loopy, wat een leuke foto van jou en je nichtje! Veel succes met alle onderzoeken. Wel apart dat ze die nu pas willen gaan doen en niet al eerder.Ik duim voor goed uitslagenzodat je snel weer een nieuwe poging kunt gaan doen.
CARULI, ik duim ook voor je! LOOPY, wat een lief nichtje ... en idd kl*te van het wachten ... wanneer weet je meer? GERDA, moeilijke periode dus voor jou ... kNUF Mirre is echt duidelijk zich aan het voorbereiden voor het sprongetje ... (de sprong is pas in week 19 dus dat belooft wat) ... ze is huilerig, slaapt slecht, drinkt niet altijd even goed (en wil wel de hele tijd aan de borst, maar als ze er eenmaal aanligt niet meer), etc etc etc ... Gelukkig is ze tussendoor wel heel lief en schattig en blij ... maar wel erg vermoeiend dit (en je gaat je toch stiekem een beetje zorgen maken). OLGA, vervelend joh ... als het maandag no gzo is zou ik ff de dokter bellen KELLLY, hoe gaat het met je meid? MEETING, 25 april kan ik niet ... moet sochtends werken en direct uit mn werk vertrekken we naar Texel voor een week
Sanneke, gelukkig niets geks aan de hand met je man! Hoe zie je op hoeveelste plaats je foto staat? French, leuk kort koppie. Je gezicht is hierdoor veel sprekender vind ik. Gerda, sterkte vanavond met afscheid nemen van je collega's en eigen bedrijf.
Wilde sneakers kopen ... hadden ze niet meer in mijn maat (helemaal niet meer ... heb blijkbaar een nogal 'populaire' smaak ... lekker orgineel ... NOT) ... dus dan maar (ja heel vervelend) naar de Lief winkel die ernaast zit ... Heb een rompertje met van die dunne bandjes (rood met witte stippen en niña erop) voor van de zomer en een zomermutsje ook rood met witte stippeltjes (helemaal in spaanse sferen ) ... Die is nu al handig ... voor als we in de tuin zitten ... En ik wilde eigenlijk nog meer kopen ... kon mezelf niet perse beheersen ... maar had te weinig tijd ... gezellig ouderwets [EDIT, bedoel natuurlijk ouderwets gezellig - al dronk ik geen echt biertje maar een AVtje ...] met vrienden in een cafeetje gezeten
OLGA, die activa yoghurtjes hielpen bij mij erg goed tijdens mn zwangerschap (twerkt echt ) ... misschien een tip?
Senna heeft vandaag van zijn papa voor het eerst zijn metallica t-shirt aangekregen.....van mij ghoeft het niet, maar papa vond het zo stoer! Dus is het eigenlijk ook wel weer leuk! Morgen ga ik winkelen als ik me een beetje goed voel. We hebben donderdag en bruiloft en ik moet nog iets hebben daarvoor. 's avonds nog naar een verjaardag in Doetinchem. Zondag geven we een klein feetsje voor onze directe familie. We zijn namelijk 19 april alweer 10 jaar samen en vinden dat wel een feestje waard. Dus sta ik waarschijnlijk de hele ochtend in de keuken... Ik zal dus niet zoveel online zijn, maar ik probeer iedere dag te stemmen! Liefs Olga
Maar helpt wel tegen het opgeblazen gevoel ... euhm ... en volgens mij is het niet zo dat je ervan aan de schijterij gaat ... maar dat weet ik niet meer ...
Hoi meiden Pffffff weekend! Ben echt brak. Loess; haha grappig! schattig shirtje is het he :-D Stemmen; nah ik weet niet waar de mensen die stemmen vandaan halen die op de 1e-5e plek staan. Loïs is ook in ene gedaalt naar de 26e plek, weet niet hoelang zij nog bij de eerste 50 zit
zooo me meisje is weer lekker thusi en lachen dat ze deed naar me ze had het volgens mij hardstikke naar der zin gehad bij oma en opa heerlijk om te zien. ze ligt nu lekker te slapen hier weer een tevreden mama ga zo lekker voor de tv hangen dikke knuffel fijn weekend
Pfff... Annabel heeft een baaldagje... Ze was om 05.00u al wakker, dus haar schema was meteen in de war. De laatste tijd is ze ook zo ontzettend onrustig tijdens de laatste voedingen. Echt niet leuk. Als ik haar dan afkoppel om haar even tot rust te laten komen, komt er me toch een knalboer uit! Zo zielig... Nu ligt ze te brullen in haar bedje, terwijl ze hartstikke moe is. Als ze over vijf minuten nog zo schreeuwt, ga ik even kijken. Tot die tijd moet ik me maar even zien te vermaken. Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Dus nu ga ik maar teruglezen.
Zo, ik ben weer aardig bijgelezen. Annabel was trouwens gelukkig vrij snel weer gaan slapen. @French: wauw, dat was echt een grote stap! Staat je goed hoor, dat korte koppie. Mijn haar hing ter hoogte van mijn bh-bandje toen ik het kort had laten knippen. Maar jij had echt superlang haar! @Miep en Miep: onze ruzie is nog steeds doodgezwegen. Moet wel zeggen dat ik vanmiddag lekker op mijn gemakkie ben wezen shoppen en dat ik daardoor lekker afleiding heb gehad. Zit weer wat lekkerder in mijn vel, maar ik merk wel als mijn man iets doet, wat me niet zo zint, dat ik me dan niet inhoud en hij de volle laag krijgt. Hoe zie je er dan uit? Foto, foto, foto! Enne, doe je ook rustig aan met je polsen? Ik heb vanmiddag zo'n polsbandage van Hansaplast gekocht, duur kreng bah, en ik heb er wel wat steun aan. @Bowie: lekker he, zo'n vrije dag. Rustig aan en lekker genieten van de kleinste dingen. Vind je ook niet dat je veel meer geniet, sinds de kleine er is? Leuk he, die geluiden die de kleintjes kunnen produceren! Ik denk dat jij zwart halflang haar hebt en een strenge blik. Vraag me niet waarom. Zal ook wel niks van kloppen. Inderdaad. Ik lees verderop dat er niks van klopt! @Gerda79: ook voor jou geldt: foto, foto, foto! Hoe zie jij eruit? hihi... Aha, lekker de Koelstra in huis. Nu heel veel (proef)rondjes rijden he! Lijkt me wel moeilijk hoor, om je eigen bedrijf te moeten stoppen. Dikke knuffel. Geniet van het afscheidsfeestje. Of klinkt dat nu vreemd? Ik bedoel het in ieder geval goed. Goed van je dat je je personeel aan andere banen hebt kunnen helpen. @johana79: lekker aan de poets! Fijn dat Danielle door het inbakeren rustiger geworden is in bed. In je banner staat een fotootje, zo te zien heb je donkerblond kort haar en een bril. Of ben je veel veranderd? @Caruli: heeeeej, leuk dat je weer even je koppie laat zien! Ik duim ook voor je! @French: jij hebt donkerblond haar, blauwe ogen en een bril? @Kellly: hoe is het ermee? @loopy: nog een "oude" bekende! Leuk! Echt balen dat je zo lang op de uitslagen moet wachten. Hopelijk komt het allemaal wel goed. En gefeliciteerd met je nichtje! @pareltje2212: balen van die koortslip(pen). En spannend hoor, die sollicitatiegesprekken. Ik duim voor jullie! @sanneke: ieh, da's schrikken van je man. Hopelijk knapt hij snel weer op. @lindy: lekker genoten van je werk. Weer lekker onder de mensen. @Salapio: Hup, Mirre, spring dan! Jammer dat je maat uitverkocht was, maar een goed excuus om voor Mirre inkopen te doen! @olga: leuk he, die trotse papa's! Maar we willen nu natuurlijk wel een fotootje van Senna met zijn Metallica-shirtje zien. Beterschap nog he! Annabel begint heeft sinds dikke week van die droge plekjes en kleine bultjes over haar lichaampje. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar ik heb er toch geen prettig gevoel bij. In het badje gebruik ik badolie en daarna zet ik haar ruim in de olie. Als haar huidje, meestal haar bovenbeentjes, later nog droog aanvoelt, smeer ik die plekken in met vaseline. Goed vet houden, was het advies van het cb. En nu ga ik naar bed toe, want morgenochtend staat om 08.00u de schilder op de stoep.
Goedemorgen.. Olga beterschap meid! Enne leuk hoor zondag al 10 jaar bij elkaar! Veel plezier! Wij zijn toen we 12,5 jaar bij elkaar waren uit eten geweest met de familie..ook leuk! Salapio..lekker zeg een weekje ertussenuit! En lekker geshopt bij de liefwinkel!leuk! Alieke.volgens mij speelt iedereen zo wat vals anders krijg je toch niet zoveel stemmen..? Nelly..niet leuk zon ruzie verstandig dat je even lekker hebt geshopt! Eh de foto..moet nog maar even wachten Goed dat je zon polsbandage hebt gekocht!scheelt altijd! Maar let ook op je duimgewricht hoor! Want daar zit t bij mij ook..dus de pols en duim dus bijv met oppakken van Mika klem ik mijn duim tegen de rest van mijn vingers! Als ik spreid ..dat doet heel zeer.. En wat die plekjes betreft..goed insmeren hè..( maar dat doe je al!) We gaan zo naar de makro toe.. Eerst mika zo in badje en de fles en dan gaan we op pad
goedemorgen Sanneke dat was wel schikken van je man. Gellukig niet ernstig Loopy gefeliciteerd met je nicht leuk. Gerda knuffel voor jou. Salapio weer leuke dingen gekocht lief. Olga leuk 10 jaar samen en shop ze. pareltje succes met de solicitatie miep lekker naar de macro gisteren zijn wij ook geweest. lUIERS INGESLAGEN Meeting jammer dat niet op woensdag vrijdag moet ik werken