mogguh mama's! jammer van de meeting maar op vrijdag moet ik werken en kan ik echt geen vrij krijgen te weinig mensen aan het werk..... Evan is echt ziekies geweest van de week.... hoesten proesten niezen verhoging en een ontstoken oogje! ik kreeg de tip om dat oogje met een lauw theezakje schoon te maken......werkt perfect! hij is nu gelukkig weer opgeknapt! zijn begonnen met hapjes! Evan zat zo te klieren met zijn flessen dat ik het gevoel had dat hij er gewoon aan toe was en hij vind het geweldig! spontaan heeft hij ook genoeg aan 4 flessen en geniet van zijn prutjes! vandaag gaan we foto's maken bij V&D, ben erg benieuwd! meiden fijn weekend!
Effies wat nieuwe foto'tjes plaatsen. We hadden Liv n aardbei laten proeven, alleen eraan laten likken, Geweldig vond ze het! Ik doe de foto in m'n album Lachen doet Liv al n poosje, maar sinds gister heeft ze het schaterlachen ontdekt, meides ik heb bijna in m'n broek gepiest van het lachen, moeder & dochter alletwee aan de slappe lach..
essebes..leuke foto hier weer terug van de voetbal...we hebben met 1-3 gewonnen Glenn zijn team maakt goede kans om kampioen te worden. Yaeda is nu lekker haar flesje aan het drinken en daarna gaat ze lekker naar bedje. Verder geen plannen vandaag. zal straks weer ff stemrondje doen
GOeiemiddag! Wat een weer, heerlijk. Ess; heerlijke foto! Weer even een rondje gestemt! Vanmiddag naar de kappert, me uitgroei bij laten verven. Ik wil eigenlijk iets anders laten knippen maar niks van me lengte af, nouja ik zie wel watvoor ideën ze hebben. Fijn weekend allemaal!
haj meiden zo ik moe moe en nog is moe echttotaal geen fut.. pfff. en nou merk ik ook nog eens dat ik genept ben via marktplaats had wat besteld en die gene zou dat op de post doen maar tot nu toe nog niks ontvangen is dus de mailtjes na gelezen blijkt dus dat ik mijn adres helemaal niet vermeld heb en zij stuurde me van de week een mail van ze zijn op de post, maar hoe ken dat nou. als z eme adres niet heeft dus maar weer een mail gestuurd... denk dati k naar me geld kan fluiten.. balen.. gelukkig was het niet zo veell
Demy slaapt heerlijk om half 12 naar bed gedaan en ze lig nu nog te slapen hiih tuk dagje gister heeft ze bij opa en oma amper geslapen dus haalt ze denk der slaap weer in ofso hihi hoe is het hier verder?
oeh lindy dat zijn vervelende dingen...ik probeer meestal iets te bestellen in de omgeving zodat ik het kan afhalen. niet dure dingen laat ik wel eens opsturen het is gelukkig altijd goed gegaan moet ik zeggen. haha daan had woensdag een tukdag....pff ze heeft met kleine tussenpozen bijna de hele dag geslapen...maar de dag ervoor was ze erg onrustig dus ze moest ook slaap inhalen. ben nu druk met de wii aan het spelen ..wat een super aparaat....ben mario bross door de galaxy aan het manouvreren
Goeiemiddag! Ben al de hele dag druk in de weer: boodschappen, naar de markt, Hannah verzorgen, huis schoonmaken. Manlief? Die is gisteravond wezen stappen, heeft tot 14.00 uur uitgeslapen en is nu lekker naar de kapper. Nee hoor, ben ik helemaaaaaaaal niet gefrustreerd over @ Essebes: wat een geweldige foto! @ Lindy: balen dat je genept bent! Ben ik ook altijd wel een beetje bang voor. Daarom laat ik alleen voor kleine bedragen versturen. Grotere dingen en/ of bedragen haal ik meestal op. @ Meeting: ik dacht: ik wacht wel af wanneer 'ie is. Als ik kan dan ga ik ook. Maar op vrijdag gaat echt niet lukken. Moet werken. Ik wil wel FOTOOOOOOO'S zien
Bipat .wat naar dat Evan ziek is geweest! Maar gelukkig nu weer beter! En wat voor ritme zit je nu in met flessen en hapjes..ben wel benieuwd..? Essebes wat leuk die foto! Schatje is t hoor! Iloon wat goed dat ze gewonnen hebben! Alieke..succes bij de kapper! foto? Lindy..wat balen zeg! Misschien even een melding doen bij marktplaats?dan zijn ze in ieder geval op hun hoede met die persoon! Johanna..leuk hè die wii! Ik kan helaas er niet mee spelen.. Mijn vriend heeft net de mario kart opgehaald..die kwam gister uit! Misskeita ik zou die man van jou eens een trap onder zn ahum geven.. Misschien leert ie daar van Volgens mij accepteer je veel teveel..(mag ik wel zeggen toch ) daar kwam die van mij niet mee weg hoor..
Zo effe bijgelezen.. we zijn naar de makro geweest...pampers halen...maatje 4 en 4+ en natuurlijk wasmiddelen..vind ik altijd handig die grote flessen.. En Mika heeft ook nog wat gekregen natuurlijk..leuk boekje en leuk knuffeltje en een leuk speeltje.. Ikea hebben we ook nog even gekeken..maar alleen een lampekap gekocht.. Mika ligt nu weer in bed..bij te komen..
@ Miep: natuurlijk mag je dat zeggen! Mijn man is er eentje met een behoorlijk ingewikkelde gebruiksaanwijzing Don't worry: ik laat echt niet met me sollen! Ik moet mijn momenten om hem aan te pakken alleen zorgvuldig uitkiezen. Dan heeft het effect! Hij is heel erg traditioneel opgevoed (in het dorp in Afrika waar hij geboren en getogen is heeft zich bijvoorbeeld nog nooit een man in de keuken vertoont). Zijn Afrikaanse vrienden lachen hem vierkant uit als ze zien hoeveel hij hier in huis doet. Hij doet best wel zijn best de laatste tijd...
Ik heb trouwens mijn profiel aangepast. Had het opeens helemaal gehad met die plaatjes en fotootjes. Ben ik nog wel herkenbaar? Heb ook even grote schoonmaak in mijn fotoalbum gehouden 8)
Goedemiddag allemaal Es wat een super lieve foto van Liv tis echt een schatje Miep en Ayse lekker luiers gehaald bij de makro. Ideaal. Wij hebben helaas geen pasje. Maar ik heb een site waarop alle luier aanbiedingen staan. Daar doe ik het dan maar mee. Miep zit Mika al in maatje 4 ? Jesse is pas net naar maatje 3. Ik koop daar maar niet teveel van want ik weet niet precies wanneer ie naar de volgende maat gaat. Caruli we gaan allemaal voor je duimen dat het gaat lukken ! Loopy wat klote dat dat zo lang moet duren zeg ! Maar wat heb je een schattig nichtje Bipat beterschap voor kleine Evan Lindy balen zeg dat van MP. Ik heb niets als goede ervaringen daar mee. Idd melden want dan kan het miss in de toekomst voorkomen dan ! Iloon glenn ook lekker gewonnen ! Thomas heeft vandaag met zijn team met 4-1 gewonnen dus die was helemaal blij. En mams helemaal trots. Misskeita net zoals Miep zegt die man een trap onder zijn kont geven ! alieke succes bij de kapper. ik ga na de bv weer krullen laten zetten mijn haar is nu een ramp. nelly lekker smeren bij annabel ! hopelijk helpt het tegen de plekjes hopelijk is de ruzie opgelost. ik kan niet gaan slapen als we ruzie hebben. wij praten het altijd eerst uit. veel slapertjes vandaag. jesse slaapt ook nog steeds best veel. ongeveer 4 slaapjes op een dag. varierend van een uur tot 3,5 -4 uur. he meiden even een vraag. jesse wil zijn laatste voeding eigenlijk niet meer. zou ik die gewoon over kunnen gaan slaan ? enne jesse spuugt af en toe best veel. zijn er meer kindjes die dat hebben ? vandaag veel in huis gewerkt. morgen lekker een relaxdagje. vanvond gaan we untraceable kijken. ben benieuwd. enne blijven stemmen allemaal. gewoon volhouden. na 2-3 weken geven een aantal wel op. en pagina 2 is ook prima toch. plaats 20-40
Misskeita gelukkig..fijn om te horen hoor meid! En t zal zeker lastig zijn met een ander cultuur. Ik vind je wel heel kaal zo hoor Amber..ja die luiersaanbieding bij de makro is meestal wel de moeite.. Jammer dat je geen pasje hebt.. Mika zit nu nog in maatje 3, maar daar heb ik nog 4 pak van. Dus dan denk ik wel dat ie naar maat 4 kan , dat is tenminste vanaf 7 kilo dus dat verwacht ik wel. En anders haal ik nog een pak 3 op.. We hebben een soort inloopkast daar hangen alle jassen en motorkleding en daar heb ik alle dozen pampers bij in gestopt.. Dus geen last van. Overslaan van voeding..ik weet t niet misschien gewoon proberen? Xbox hier ook ook leuk! De wii is wat bewegelijker
Ik ben begonnen met nutrix in t flesje te doen.. maar nou weet ik eigenlijk niet of t in elk flesje moet of maar 1 per dag? Wie kan me helpen..?
amber, je kan het altijd proberen toch? (van de voeding weglaten)ik zou wel even opletten dat ie nog genoeg binnenkrijgt. en niels spuugt ook echt veel. we hadden eht er laatst over om weer jbpm te gaan proberen en kijken hoe zn darmen er nu op reageren. niels heeft absoluut geen last van het spugen gelukkig. geen idee of zn groei er ook door beperkt wordt.