December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ja idd, maar ik hoor ook wel dat fruit en de fles dan dicht op elkaar komen.
    Ja aangezien wij 2 mondjes moeten vullen en dus ook dubbel zoveel tijd nodig hebben zal idd ook 1 fles korter na de fruit komen.
    Hoe moet ik het anders doen?

Waar ik dus wat bang voor ben is de suikerspeigel bij de kleintjes, ik heb gehoord dat de suikerspeigel dan kan dalen als ze lang zonder voeidng zitten. Pfffff wat een gedoe weer zeg.. :rolleyes: :rolleyes:

Geef jijook fruithapje tussendoor? en hoe laat?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    NELLY, misschien is Annabel ook aan het springen? En vervelend van de ruzie :(

MIEP, en ... wat heb je gekocht bij de makro? Luiers? Moet je voor die aanbieding allemaal dezelfe maat kopen of mag je verschillende maten meenemen? Nutrix is rijstebloem? ik denk in 1 flesje ... 1x pap om mee te beginnen lijkt me zat toch? en dan lekker in t laatste flesje ... slaapt ie denk ik goed op .. al slaapt mika al erg goed toch?

BIPAT, leuk dat Evan zo lekker eet van zn prutjes :D

ES, super! Lekker lachen met mama :) ... en wat heb je toch een leuk en mooi meisje! (ennuh niet om een zeikerd te zijn ... maar ik zou echt uitkijken met aardbei ... is nogal allergie gevoelig ... als je daar te vroeg mee begint kan Liv een aardbei allergie ontwikkelen ... zou toch lullig zijn ... geloof dat je daar pas na 1 jaar mee mag beginnen ... zie http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... chema.html)

ILOON, wat leuk voor Glenn :D

ALIEKE, en? wat heb je laten doen bij de kapper?

LINDY, balen van je MP bestelling ... was gisteren nog een item op het nieuws over bedriegers via MP (en dergelijke) ... echt op letten dus :S ... ooo gelukkig nix aan de hand :D

*MIRRE ALARM*

JOHANA, leuk joh de wii ...

MISSKEITA, grrr ... lekker van je man :rolleyes: ... maar gelukkig ben je er niet gefrustreerd over ;) ... kan me voorstellen dat het cultuurverschil het extra lastig maakt ... bijna ieder huwelijk/relatie heeft 'last' van het eerste kindje ... en je bent nog herkenbaar hoor...

AMBER, maak je jesse wakker voor die voeding? dan zou ik m zeker overslaan ... denk ik ... hoeveel voedingen krijgt ie? als ie wakker is gewoon aan bieden ... hier geen overmatig spugen ... als ie er last van heeft of als je je zorgen maakt zou'k de ha bellen ...

GERDA, knuf voor jou ... volgens mij ben jij ook een topbaas ... (en een topmama ook trouwens) ...

BRITTEKE, beterschap voor Sam! Zeker naar ha gaan ...

MAMABEER, uitblijven menstruatie komt door bv ... vrij je wel veilig (voel me nu echt n moeder :))? Anders zou'k n testje doen ... en 4 voedingen is weinig ... hoe zwaar is ryan? heeft daarmee te maken... aan de andere kant ... hij zal wel genoeg hebben... (al kun je ook voeden op joyu verzoek ...) en als ie goed drinkt als je aanbiedt en hij slaapt daarna weer lekker door ... waarom niet?

KREEFTJE, volgens mij geef je in begin fruithapje net na fles ... stel je vraag anders bij voeding ...

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik wil ee foto van Hannah als avatar. Maar zelfs verkleinde foto's zijn te groot. Hoe doen jullie dat toch?

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ikheb even een schema gemaakt hoe het zou gaan kunnen:

7u fles
    11u fles
    14u fruit
    16u fles
    20u fles met beetje nutrix

Heb even aan mijn moeder ook wat advies gevraagd en zei heeft het ook zo met de tweeling gedaan.

Ach ik ga het gewoon probereen en kijk wel naar hun behoefte.
    ZAl morgen ook het CB nog even bellen.

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Weer een rondje gestemd hoor!

Meiden ik heb weer helemaal bijgelezen, maar weer eens geen tijd om te reageren. Vind ik helemaal niet leuk!

Gisteren de hele dag wezen shoppen en gelukkig voelde ik me een stuk beter. Heb een jurkje voor de bruiloft gekocht, u alleen nog een leuk vestje o.i.d. voor erop. Daar heb ik alleen dinsdag nog de tijd voor....s'avonds nog naar verjaardag, dus ik was echt moe toen we vanacht thuis kwamen.

Vanmorgen al van 11 tot 2 in de keuken gestaan, want zo komt onze familie om ons 10 jaar-niet-getrouwd-zijn feestje te vieren.

Dinsdag ben ik dus vrij en kom ik weer gezellig kletsen met de meiden die online zijn hoor!

Liefs Olga

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MISSKEITA, volgens mij mag je foto van avatar maar 40 breed&lang zijn oid ...

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    OLGA, jammer dinsdag .. dan ben ik aan t werk :( ... en gefeliciteerd!

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nee, wij zijn nog niet begonnen met de hapjes. Dat wil ik pas doen als Annabel een halfjaar oud is. Ik kijk er wel heel erg naar uit!
    Afgelopen maandag heb ik bij het CB wel gevraagd hoe dat we dat dan aan moeten pakken. Ze adviseerde ons om tussen twee voedingen een fruit- of groentehapje te doen. Aangezien Annabel dan meestal slaapt, konden we het ook na een voeding doen, als ze dan al niet verzadigd is.
    Ik denk, als wij eraan gaan beginnen, dat ik Annabel tussen twee borsten door een fruithapje laat proeven. En dan vind ik het wel zo leuk als papa erbij is, dus dan mag ze mooi 's avonds aan de prut. :)
    Hoe het precies zit met de suikerspiegel weet ik niet, maar ik geloof dat dat alleen de eerste paar maanden echt gevaarlijk kan zijn als de baby lange tijd geen voeding krijgt.
    Je dametjes hebben in ieder geval een mooi schema! :thumup:

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oja, ik meld niet iedere keer dat ik stem, maar dat doe ik wel gewoon hoor! Is meestal tegen het einde van de avond.

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hier ook weer 'n rondje gestemd :D

angelina probeert zich op maar buik te draaien maar dat lukt nog niet helemaal...dan word ze boos en maakt ze allemaal gekke geluidjes :)

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @misskeita: voor het verkleinen lig ik altijd te klooien in Adobe Photoshop. Lukt ook niet altijd. En laatst had ik ontdekt dat je ook via dit forum foto's kan verkleinen (links in het Menu -> Foto verkleinen). Misschien dat het je zo ook lukt?

@French: leuk, leuk, leuk, die boze geluidjes! Lekker genieten joh!
    Heb je niet heel erg de neiging om haar net even dat laatste zetje te geven? ;)

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Whoops... Ik zie dat het tijd is om onze slaapmuts :baby: wakker te maken voor een voeding.
    Tot later!

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Mamabeer..hopelijk een fijne dag gehad!

Kreeftje..ik kan je helaas niet helpen meid..

Nelly…ja t kan dus..maar 1 ding kopen bij ikea… :) bij de makro kost me dat meer moeite.. :rolleyes:
    En klinkt gaaf zeg die fiets!
    Wel een foto hè! Met volle bezetting! ;)
    Wat vervelend van je man’s knie..

Misskeita..je kan hier de foto’s op de site verkleinen..
    En dan maak je ze op grootte van avatars!

Olga een fijne dag meid! Gefeliciteerd!

Ik stem ook elke dag hoor!lijkt me logisch!
    Alle decembermams een canvasdoek! :)

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hallootjes..
    Vanmiddag lekker een filmpje gekeken!
    Wouden gaan wandelen maar t regende..niks aan dus.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre heeft net bij mij op schoot een heel verhaal gehouden tegen dr kabouter mobiel (die hangt tegenwoordig aan de lamp, geen idee waarom :)) ... ik moest er echt even heel erg van huilen (nu weer bijna) ... wat een lief stemmetje en wat schattig die bekkies die ze trekt ... *ik hou zoveel van mn lieve meisje*

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miep, ik wilde niet wandelen ... dus ik vond het wel fijn dat het regende ... had ik een goed excuus ;)

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Lief is dat hè als ze hele verhalen lopen te vertellen! ;)

enne wat heb je dan gedaan vanmiddag? :rolleyes: :)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vooral veel met Mirre rondgezeuld ... die heeft denk ik weer last van een sprongetje ... en geprobeerd een beetje te werken ... maar lukt niet echt (echt niet) ...

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ja eigenlijk wel :)

Deel Deze Pagina