Ik ga morgen met 2 vriendinnen shoppen in de boogaard (rijswijk) Voor merkkleding (jah ik heb er een paar hier van D&G etc.) moet je in de stad zijn in Den haag bij de Haagsche bluf (coccinelle). Je ehbt er een in DenHaag en in Rotterdam! Je ehbt nu 30% korting op de wintercollectie! http://www.coccinelle.nl/08route.htm
Juffie, Rosalie ligt op een nanny care dus als er iets gebeurt gaat het alarm af. En de kraamzorg raadde het hier juist aan. Misschien omdat wij geen cv hebben dat ze dat zei.. Essebes, ik gebruik nog een enkel dekentje eroverheen. Maar straks als het warmer is volstaat het slaapzakje alleen. Have fun @ rijswijk. Ik kon er van de week echt niks vinden. Die rot uitverkoop. ..Ze hebben leuke dingen in maat XS, dat past helaas niet meer hihi Heb je geen ontsteking in je borst zitten? Juffie ook al naar Risjwijk? De boogaard is populair we kunnen weleens een kinderwagen meeting houden in de boogaard haha
Augustus ik ga morgen mn ogen open maken miss zie ik jou en rosalie daar ergens... Dus ze hebben maat xs in overvloed? Jah daat pas ik absoluut wel in en daar ben ik opzoek. Hier in DenHaag hebben ze niks! Nanycare? Wat si dat?
Ik ga morgen met Rosalie kennis maken met een gastouder, dus helaas zit shoppen er niet in voor ons. In de maat XS hadden ze nog veel leuke dingen hoor.. Dit is een nanny care http://www.nannycare.nl/ Echt een top uitvinding vind ik! Ik hoef niet meer te gaan luisteren of Rosalie adem haalt..
Ja hij is aan de prijs, maar ik vind het 1 van de betere aankopen die wij hebben gedaan. Geeft een hoop rust. Ook ideaal voor buikslapertjes..
Ik denkd at ik 'm voor Jayda ga aanschaffen want ze wil echt alleen maar op haar buik slapen! Mara ik vertrouw het niet snachts en overdag wel.Dus ff overleggen met mn man.
Als je lid ben van Florence thuiszorg krijg je bij de thuiszorgwinkel (vegro) 10% korting... Anders kan je mijn pasje wel een keertje lenen hoor.. Scheelt toch weer iets he Die beebs zijn al duur genoeg
Je bent een schat! Maar ik overleg het eerst met mn man! @ALL Wow dames, ik belde net de huisarts en die vertelde mij dat alles goed is behalve mn suikerspiegel is wat aan de hoge kant en mn HB is laaaaaaaag rond de 2! En dat terwijl ik 2 manaden lang die klote staaltabletten slikte na de bevalling! Er klopt iets niet en ik moet naar de internist! Als het binnen een maand niet verhoogd is krijg ik bloedtransfusie!
Dat is niet best juffie.. Ik heb net een kraammand gekregen over de post van mijn neef..Echt te leuk!
Ja lieve dames, ik ben wel een beetje stil van! Dit verklaart mijn oververmoeidheid! En over 3 weken sta ik voor de klas! Ik heb net foto's van jayda genomen... Ik ga ze zo hierop zetten!
Wat een mooi meisje Juffie ! Enne als je zo moe blijft en een transfusie nodig zou hebben wat ik niet hoop voor je dan ga je gewoon de ziektewet in meis. Kraamvisite is net weg. Hele mooie kleertjes gehad. Alleen is het mt 74. Jesse pas zo in een broekspijp denk ik. Gisteren ook nog een leuke cadeaubon gekregen 75 euro voor een baby speciaal zaak
Jaaaa heb ik van mn zusje gehad kado. Die krengen kosten E40 ahhahahaha... Mn zusje zei daar kan ik een tas meehalen... Dat blauwe pak heeft ze kado gehad en het is maat 50.
Aaaah wat leuke kado's Welke maat draagt jesse? Ik heb ook veel maat 68 gehad. Dara past ze nog laaang ni in! Overw erk dat kijk ik ff aan!
@ Augustis volgens mij hebben we dezelfde smaak. We hebben dezelfde mobiel, dezelfde maxixosi, dezelfde truitje van mexx zag ik... Dat paarse truitje... Ik laat je een foto zien...hihihi...