hoi allemaal ,, alles goed met jullie,ik ga vandaag niet oo alles reageren doe ik morgen wel weer. ik heb een drukke dag gehad in het ziekenhuis. best vermoeidend. verder wil ik wel even zeggen iemand vroeg er naar hier gaat Nick om half zeven in bad en dan gaat hij in 7 uur in zijn bed de rest van de dag is hij beneden. en waterlelie hier krijgt Nick ook vaak maar een borst ik heb ook enorm veel melk.als Nick klaar is met uit een borst drinken haal ik daar nogmaals 150 cc met de kolf uit. ik kolf niet elke keer.of ze moeten zo zwaar worden. en volgens mij kraamhulp kon het geen kwaad en kwa cup maat valt het ook mee want binnen een half uur is hij weer helemaal vol en hard. nou fijen avond allemaal liefs gerda
Hier ook wel eens hoor! Dan moet ik echt nadenken van oh ja! Ik heb nu een lintje aan het bandje van je bh, dan weet je welke borst je als laatste hebt gegeven! Roosmarijn heeft vanmiddag even een flinke poepluier geproduceerd! Twee luiers waren nog niet genoeg, echt zielig. Alles zat ook helemaal onder. Dus ik denk; even lekker in de Tummy schoonwassen. Gaat mevrouw lekker staan en springen in de Tub. Ik helemaal nat... Nou toen moest ik haar echt met twee handen vasthouden! En heel triomfantelijk kijken van: Kijk eens wat ik al kan ! Voortaan denk ik maar gewoon in badje.
voeden....hier geef ik ook borstvoeding ( uit flesje) op verzoek....maar zorg wel dat ze aan de 7/8 voedingen per 24 uur zit.... vanmiddag is de wijkverpleegkundige geweest.... nicky is in 4 dagen tijd 150 gram aangekomen....en zit alweer boven haar geboortegewicht.... de voedingen zijn dus prima...gelukkig maar! ik ga effe proberen bij te lezen!
YES.....ik heb ook een nieuwe banner..... mooi issie geworden he.... nou ik ga mijn bedje maar eens opzoeken....weltrusten allemaal!
Hallo Allemaal, Wat gaat het ineens weer snel. Kom er even niet aan toe om bij te lezen en te reageren. Misschien later! Vandaag voor het eerst met Sam naar het CB geweest. Hij woog nu bijna 3800 gr. (geboortegewicht 3190gr) Hij was dus goed gegroeid. De laatste dagen eet hij echt heel veel.. Hij komt soms al na 2,5 uur terwijl er eigenlijk een voeding afmoet. Moeilijk hoor... Gisteren heeft hij voor het eerst zijn eigen bedje geslapen. 2 uur heeft ie lopen huilen... het brak mijn hart zeg. Heb hem er net weer in gelegd en het is weer janken geblazen. Nog even doorbijten... Ik hoop dat hij op deze manier toch een vast ritme gaat krijgen.
ik ben dus nog steeds wakker pffff waar zijn al die mama's nou? hebben jullie zulke voorbeeldige kindjes allemaal? hihi
Goedemorgen.. Britteke..en Loessie wat zijn ze lekker gegroeid! Britteke..hier slaapt Mika al vanaf dag 1 in z'n eigen bedje...toen even gehuild maar meestal slaapt ie nu vrij snel.. Ingepinge wat fijn dat ze lekker heeft gepoept! en lekker mama nat gemaakt met badderen..leuk! Gerda lekker rustig aandoen hoor..dat ziekenhuis ook.. Gister naar de dokter geweest ... en het is waarschijnlijk een peesontsteking aan allebei de polsen door vocht.. heb weer diclofenac gekregen en nu ook plastabletten erbij. Moet mijn handen zo min mogelijk gebruiken dus t liefst in een brace houden..heb 1 brace gekocht om te proberen maar t werkt wel dus ga vandaag op zoek voor de andere pols. fijne dag allemaal..
Goedemorgen, Miep wat lastig zeg die ontstekingen...Sterkte ermee! Juffie wat goed zeg van Jayda..En lekker voor jou he Hebben jullie dat boek "oei ik groei". Rosalie zit in haar "huilweekje" zeg maar. En dat merken we goed. Gister heeft ze ook weer een huildagje gehad. Ik moet zo met haar weg, ik ben benieuwd hoe hard ze gaat gillen Ik d8 altijd dat ik bloed nerveus zou worden van dat huilen, maar ik heb toch een partij geduld. Ik sta er zelf van te kijken
Goodmorning! He Miep, wat vervelend zeg! Moet je die medicijnen lang nemen? Lastig ook als je je handen niet teveel mag gebruiken met Mika! Knuffel voor jou! Britteke: Geef je borst of flesvoeding? Want Roosmarijn krijgt bv en die komt ook nog heel onregelmatig, dus ik voed haar gewoon op verzoek. Augustus; Ik wil dat boek wel gaan kopen. En ik zie dat Rosalie 3 dagen ouder is dan Roosmarijn en zij huilt nu eigenlijk al 3 dagen veel meer dan vorige week. Misschien dus toch een sprongetje. Oh er huilt hier weer een dametje, ik ga maar weer eens even kijken!
Jaaa dat is zeker een sprongertej hoor. Hier begon het ook een paar dagen geleden. In week 6 huilen ze minder volgens het boek.
Goedemorgen allemaal Sterkte Miep ! Jesse is al een half uur aan het spugen. Arm kereltje. Geen grote hoeveelheden maar van dat zure. Echt zo zielig. Vandaag maar een rustig dagje doen denk ik.
he meiden, hopelijk lukt het me om dit keer mijn berichtje af te typen zonder dat Sem om mijn aandacht vraagt: heb al een paar keer een poging gewaagd maar het lukte elke keer niet om het berichtje af te maken.... Ik mis jullie verschrikkelijk, hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat de kleine wondertjes het allemaal goed doen! Hier gaat het niet van een leien dakje: Sem is erg onrustig, huilt veel en heeft heel veel aandacht nodig. We zijn nu bezig met een fysiotherapeut want hoogstwaarschijnlijk heeft hij toch een klapper gehad van de vaccuum bevalling en zit er nu iets niet goed in zijn nekje. Ik heb al een fysio aan huis maar het enige dat zij meegeeft is dat het een gespannen baby is. Ja duh, dat had ik ook al gezien! Ook geeft ze adviezen waarin ik me niet kan vinden (zoals Sem laten slapen op een voedingskussen waardoor hij zich rot zweet) dus we zijn verder gaan zoeken. Ik ben nu via collega´s van mijn vriend bij een manuele therapeut gekomen, daar gaan we binnenkort naar toe. Ik vind het erg jammer dat onze start zo moeizaam is, ik kan hem nergens mee naartoe nemen want de kans is groot dat hij in huilen uitbarst. Op zich is het een vrolijk mannetje maar hij is heel boos en ik weet niet waarom. Daarom kan ik dus niet zo vaak meekletsen meiden, echt heel jammer want ik mis het zo! Hebben jullie wel allemaal voorbeeldige babies? En groeien ze goed? Nou meiden, dikke knuffel van mij en hopelijk dat de manuele therapie wat rust brengt hier. dikke kus
Yaeda heeft lekker doorgeslapen tot 8.45u Was alleen om 3u wakker geworden voor een flesje, omdat ze om 19.30u het laatste had gehad...netjes he
Oeps Sanneke, ik had het dus verkeerd gelezen over die 5,- Vlindertje, Liv was bij de geboorte 54cm en bij het CB 56 dus 2cm gegroeid in 4 weken tijd. Alieke, ik ga meteen even bij m'n baby bjorn drager spieken hoe dat in elkaar zit, dacht eigenlijk dat ik die pas kon gaan gebruiken als ze groter was Krijgt dat koppie genoeg steun daarin? Ow ja Miep & Miep, ik las n stukje terug dat je n hydrofiel in het bedje deed, maar jij hebt toch ook n Aerosleep? Mij werd verteld dat n hydrofiel oid de werking vd Aerosleep opheft. Wel vervelend ik moet dus dagelijks m'n lakentje wassen Ingepinge, ja da's waar Jottum dat is ook zo'n leuk merk, vroeger zag je dat wel vaker als nu. Den Bosch is net ff te ver voor mij, maar ik kan wel even op het net speuren. Liv was gister mee met shoppen, ze was heel erg "braaf" Ik heb n spijkerbroek gekocht, pakte als eerst n maatje 40 maar ik moest toch echt 42 gaan pakken (voorheen 36/38) was wel even slikken, maar goed, mag niet klagen! Verer heb ik ook n grijs/zwart/witte blouse gekocht. Wel anders shoppen hoor, ff wennen aan m'n nieuwe figuur. Heb daar toch n beetje moeite mee Happygirls, lukt het n beetje met het zoeken van een baan, wat voor werk zoek je ookalweer? Waterlelie, is er al iets bekend over je broer? Of heb ik dat al gemist? French, leuk je weer te horen, jaha ook hier is er al wat bij te lezen Inderdaad wat je zegt, gelukkig gaat alles goed met de decemberbeebs! Bipat, ben benieuwd naar je doek! Ga je m naast je buik hangen? Geintje! Ik wil er wel n foto van zien. Johanna, fijn te horen dat jullie ondanks alles toch lekker genieten meis, ik duim dat ze zsm bij jullie thuis is! Gerda, hoe ging het in het ziekenhuis? Britteke, Sam heeft dus voor de 1ste x in z'n bedje geslapen? Goed hoor! En idd moeilijk als ze huilen he? Ik hou het echt niet langer als 10min vol. Zo, juffie wat heeft je meis lekker doorgeslapen! Ik zit hier met wallen, Liv heeft geprobeert om mij zo lang mogelijk wakker te houden vannacht pfff 8) Oei, Miep, peesontsteking en dan zelfs aan twee polsen, pijnlijk meis! Weet je zeker dat het niet van het typen hier komt? Ahhhh flauw van mij...Ik hoop dat de medicijnen heel snel hun werk doen lieverd! Augustus, ik wilde dat boek kopen, maar na wat recensies op internet gelezen te hebben heb ik dat toch maar niet gedaan. Vind jij hem wel goed? Ik las dat alles wat beschreven werd n beetje overdreven was, vooral bij de baby's schijnen allemaal n soort wonderkinds te zijn die alles heel snel oppikken. Waardoor je als moeder dus best onzeker kan worden? maar ik heb m zelf dus niet hoor... Amber, wat zieli voor Jesse, geef m maar n kusje van mij! Bowie, fijn wat van je te horen,had je al gemist! alleen jammer genoeg niet zo'n fijn bericht. Vervelend voor jullie zeg, lijkt me ook zo frusty als je lieverdje zo blijft huilen en je niet weet hoe je m getroost krijgt. Hebben ze al foto's van z'n nekje gemaakt? Sterkte wijffie! Typ je wel af & toe n berichtje hier? Xx Es
Zo, ik ga meteen m''n smeerpoetsie in bad doen, ik krijg zo vistite dus ze moet wel lekker ruiken he 8) zijn er nog meer meiden die zo pijn in hun heupen hebben? Stuitje doet ook nog steeds zo zeer... Vanavond komt m'n broer eten, ga lasagna maken, mmmm! Daarna gaan we n filmpie kijken, gezellig! M'n vriend is de hele week s'avonds niet thuis & de weer daarna ook, dus ik spreek lekker af met iedereen. Ik kom zo weer ff langs wippen! Xx Es
Hannah heeft mij vannacht een heerlijke nachtrust gegund, de lieverd! Alleen rond drie uur gekomen voor een voeding, maar meteen weer gaan slapen. Had ik ook wel hard nodig na gisternacht... Maar als ik het zo lees, hebben babys last van een huilweekje. Mmmm, misschien is dat het wel gewoon! Ik heb sinds gisteren opeens zulke zere tepels. De pijn zit echt van binnen. Ik zie gewoon nu alweer op tegen de volgende voeding @Bowie: wat ontzettend vervelend dat jullie niet zo'n lekkere start hebben met je knul. Blijf positief! Ik denk aan je. Hopelijk heb je snel weer tijd om mee te kletsen. KNUFF