he dames even snel een berichtje ben veel te lang niet meer heer geweest. Al vanaf het moment dat ik ben gaan werken dus va 1-4. Heb heel erg moeten wennen aan de combinatie werken en een tweede. Ik kan nu niet kletsen maar ga dit weekend proberen om weer eens bij te komen kletsen. Met femke gaat het prima en met mama ook behalve de kilo's dan groetjes Inge hoop dat alles prima gaat met iedereen
Nannaf, Sam heeft ook zo'n periode gehad dat hij vaker wakker werd snachts. Heel vermoeiend. B ij hem ging het vanzelf over na ruim een week. Ik hoop dat het bij Jonathan ook zo is. Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met een sprongetje? En ik blijf sowieso mijn eigen ding doen hoor, maar het blijft moeilijk om het naast me neer te leggen.
ik hoop inderdaad op een sprongetje, mar hij heeft het nog nooit zo duidelijk gehad als nu. naast je neerleggen is altijd lastig! fijn dat je wel met je vriend er over kunt praten! @inge:hoi! fijn dat he tgoed met je gaat, hier ook een heel aantal kilo's teveel.
moet er nog zeker 8 kilo af. BV ben ik mee gestopt met pijn in mijn hart. Ga van het weekend lekker bij kletsen moet nu echt door met werken gr inge
Bij Sam was deze sprong ook erg zwaar hoor... Hij heeft er ook nooit zo onder geleden zeg maar. Toch even afwachten helaas...
Ik kom straks weer ff rond de middag eerst ff poetsen en ngo wat dingen met de kids doen. ik ga ook even stemmen stemmen jullie ook op ryan?
mamabeer, gestemd! Wauw.. hij gaat wel goed zeg! Stem je ook nog even op Sam? http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... lery%2F165 Poets ze! Inge, werk ze!
Hoi dames, Ik ben netw akker en voel me beroerd! Buikpijn, rugpijn en misselijk! Echte menstruatieklachten maar ik ben net ongi geweest. Ik blijf maar bloed verliezen. jeetje ik ben hetw el zat en die spiraal van mij wel eruit! Jayda heeft in de nacht zitten spoken en ze slaapt nu alleen maar met een shortama en een zomerslaapzak. Maar alsnog heeft ze het warm en dan gaat ze keren in haar bed. Dat betekent ook dat ze haar hoofd stoot of haar benen zitten ondanks de slaapzak tussen de spijlen en dan bezeert ze zich! Pffffffffff heel vermoeiend allemaal want dan moet ik mn ebd uit haar weer goed neerleggen en dr sussen en dan valt ze weer in slaap! Ik zie dat iedereen meedoet dus ik wil ook meedoen met baby v/h jaar! Hoe gaat dat in znw erking? Kan je dagelijks meeredre malen stemmen? @ Britt, Jouw schoonma lijkt op de mijne en wat ben ik blij dat ze weg is! Heel veel sterkte! @ Ess, Hoest met LIV?
juffie sterkte meid! je kan jayda aanmelden op de site. je kan wel een paar keer stemmen met verschillende adressen maar niet te vaak want dan worden je stemmen verwijderd! Succes! ik stem wel hoor!
hier het liefste 15 kilo eraf! maar het wil maar niet lukken. het is tijd voor J zijn fles maar ligt natuurlijk nu diep in rust ik laat hem nog maar even liggen tot 11.30 ofzo. en dan straks naar het centrum. manlief volgende week naar londen op excursie met z'n leerlingen. ik ga dan naar mijn ouders met J t/m donderdag. daar geen internet dus ook niet online.