December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    loessie jij ook succes met nicky in bed krijgen.
    vervelend als dat zo lastig gaat.

jesse slaapt ook slechter met dit warme weer. smorgens heel vroeg wakker

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hi girls,

Ik heb alles even gelezen, maar lukt me nu niet om te reageren denk ik... Dat zeg ik altijd en doe het dan stiekem toch....

Sanneke, leuke foto's van Niels! Ha ha, ik heb direct 4 schepjes rijstebloem in zijn fles gedaan. Ging prima hoor. Hij lijkt bij die laatste fles ook minder te spugen. Maar dan is hij ook rustig natuurlijk en gaat gelijk weer slapen.

Salapio, ook als iets voorde de 100e keer wordt gevraagt blijf je nog lief een link neerzetten met uitleg erbij! Wat ben je toch een schat!

Ik las dat kindjes goed gegroeid waren en dat er tandjes zijn gesignaleerd. Leuk leuk!

Senna slaapt al een tijdej in zijn kamer in het ledikant. In zijn wieg lag hij steeds met zijn hoofd tegen de spijlen te bonken en met zijn armen ertegen te slaan. Vond het eerst wel moeilijk, maar al snel ook wel lekker hoor!

Kindjes uit hun ritme/last van sprongetje....Senna had het ook de laatste week. Gisteren en vandaag gaat het weer lekker met hem, met iedere avond voor het slapen een mega hyper anderhalf uurtje!

Ongi...ik ben het al weer 4 keer geweest. Weet niet wat ik meemaak joh. Voor Senna een jaar lang geen normale cyclus (duurde soms wel 8 weken) en nu opeens heel regellmatig. Wel fijn voor als we weer een keer voor een tweede willen gaan.

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    wat een super leuke foto van liv bij de skyradio wedstrijd
    echt een knappe meid heb je es.

ik vind Mirre ook een hele leuke meiden naam. Liv, Nicky en Loïs vind ik trouwens ook erg leuk.

bij de jongens vind ik naast jesse natuurlijk Mika, Senna en Niels hele leuke namen.

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, wat een leuke foto's weer! Die van dat voetje in het zand is zo cute!

Essebes, Miep past bij haar op ouders thuis op de dieren en is dus weinig aanwezig deze week. Senna duwt ook soms zijn benen onder zich en zijn kontje een beertje omhoog. Mara daar blijft het ook bij hoor...

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O jeetje, wat niet vervelend bedoeld hoor....Maar vind dat gewoon altijd zo lief van Salapio.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik heb even op wat baby's gestemd, maar die van Rubin krijg ik inderdaad niet in beeld....

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    mooie foto's voorbij zien komen!

amber ook nog bedankt voor je tips en adviezen!

ongesteldheid....hier al 2 keer en ben net een maand weer aan de pil....
    gisteren net de laatste pil weer gehad, maar heb gedurende de 21 dagen dat ik de pil slikte gewoon gebloed....
    eerder had ik dit nooit....is dit wel normaal? of is de pil dan te licht?!

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    weet ik hoor olga....haha :)

ik heb ook weer op wat beebjes gestemd....

ik doe zelf niet mee...word al bestookt met mailtjes om op hun beebjes te stemmen....dus doe ik dat maar ;)

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    YES! Nicky slaapt......

ik heb het weer gewonnen....tegenwoordig is het elke avond een strijd...ppfff...hihi

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Fijn dat ze slaapt Loessie!

Hier gaat het gelukkig in de avond nu steeds goed met in slaap vallen. Af en toe even 10 minuten brullen, maar dat is niet zo erg.

12. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Jeetje, wat is er weer veel bijgekletst. Het is alweer even geleden dat ik er was. Sorry, maar manlief heeft nog geen andere baan en zit dus nog veel achter de computer op zoek naar vacatures en sollicitatiebrieven en mailtjes te schrijven. En 's avonds na de laatste voeding rond 22.00 uur heb ik geen puf meer om op het forum te komen. Nu is manlief de hort op en neem ik dus even de gelegenheid om eens te kijken hoe het hier gaat.

Ik heb veel leuke dingen gelezen; tandjes, bijna willen kruipen, goed groeien, nephoesten. Erg leuk en dan zie je wel dat onze kindjes lekker groeien en zich lekker ontwikkelen. Echt super.

@ Sanneke, wat een leuke foto's van Niels.

Hier gaat het ook allemaal goed. Eliora heeft afgelopen zaterdag voor het eerst van rug naar buik gerold! Ze kan nu beide kanten op. Ik ben zo trots op haar. En ze doet dat nu elke keer als ze weer even in de box ligt.

Sinds 1,5 week zit ze weer op 2 nachtvoedingen en totaal nog op 8/9. Ze heeft ruim een week overdag maar heel weinig geslapen, hooguit 1,5 uur per dag, nu gaat dat gelukkig wat beter. Eliora probeert soms ook wat te kruipen en als het dan niet lukt, is ze gefrusteerd, maar dat is ze elke keer als er iets niet lukt wat ze graag zou willen doen. Ze zit nu lekker in het wipstoeltje en naar mij te kijken en wat te kletsen, erg leuk.

Zo, ik stop weer even. Hopelijk tot snel en een fijne avond allemaal.

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    pareltje....fijn dat alles goed gaat!

Olga....fijn dat Senna zo snel slaapt.....

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    is idd lief van salapio

enne thnx olga. ik heb ook een foto van voetje van jesse en van mij. leuk voor later.

pareltje fijn dat alles goed gaat met eliora.

loessie fijn dat nicky nu slaapt.

jesse heeft ook nog geen moeite met in slaap vallen savonds.
    overdag slaapt ie wel veel minder

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    amber, fijn dat Jesse er 's avonds geen last heeft van niet in slaap kunnen slapen....

Nicky slaapt ook steeds minder overdag!

16. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames

weer leuke fotos gezien

Sanneke leuke foto.

Tugce slaapt ook overdag minder. Ik geef haar nu ook 4 flesjes laatste 21.00 ze slaapt gewoon lekker door tot 7.00.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja! Wat ben ik lief hè?! :)

:rolleyes: (ja heel humoristisch)

ES, Mirre is van die 3 wijzen uit het oosten: brachten wierrook, goud en mirre mee voor Jezus. Maar er zit geen religieus idee achter hoor ... gewoon mooie naam. En het is een plantje ... dus dat is ook wel leuk voor ons natuurliefhebbers. En het ruikt heel lekker (en dat doet Mirre, meestal, ook). We hadden trouwens wel een bijbeltekst op het kaartje staan (uit -wat mij betreft- het mooiste stukje bijbel):

Mijn geliefde is mij
    een bundeltje Mirre
    rustend tussen mijn borsten

:D

En meer lastige slapers dus ... sterke hoor allemaal!

Amber, wat een lekker ventje is die Jesse toch! En leuk die foto;s van het strand. Zou ik ook wel willen showen, maar Mirre in the nude vind ik wel een beetje eng zo op Internet ...

18. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    over meeting hoe gaan jullie naar kampen misschien kunnen we samen reizen

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik ga met de trein ayse

als het goed is reis ik via utrecht kunnen we vanaf daar samen

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    mooie tekst salapio !

enne thnx voor je compliment.

enne nude zou ik dus ook niet doen. je weet nooit wat mensen er verder mee doen

mirre is ook een knappe meid !

Deel Deze Pagina