December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    GGGrrr niet gelukt dus

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
  3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..wat fijn dat ze thuis is!!! [​IMG]
    Lekker van gaan genieten!

Kelly..ook al zo vroeg aan t werk…heb je geen recht op verlof? :rolleyes:

Vlindertje…als ze er maar geen last van heeft hè…
    En de drolletjes dreven in t water…heb je wel een foto gemaakt? :) :)

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    kom ik ook en keer met 1 hand hihi

heb een vraag. ik heb de bv ni afgebouwd en sam krijgt nu alleen nog fv.
    ik was dus gestopt met vit k en d.
    nu zei de arts op het cb dat ik wel moest doorgaan met vit k tot sam 3 maanden is.
    ik dus weer begonnen en nu lees ik net op de site van de ggd dat ik toch moet stoppen als hij volledig op fv zit. HELP!

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    joehoe welkom thuis danielle... toch nog vroeger dan verwacht. wat moet dat heerlijk zijn :p
    geniet ervan!

6. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    WWWHHoeoeeeejjjj
    gelukt

Dit filmpje heeft mijn man vanmorgen gemaakt,
    Hij had Bjorn zijn rammelaar in handen gegeven ....eerst vond hij er niets aan maar toen het ding op zijn neus viel vond hij het toch wel leuk worden....op het einde zie je hem dusook lachen,
    Dat doet hij sinds maandag echt heel erg bewust en dat ziet zo lief uit *smelt*

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    britteke...wat raar dat je er dan mee door moest gaan..in de fv zit toch alles?
    kun je niet bellen naar t ggd?

kelly..leuk filmpje! :D
    Dat bjorn m al kan vasthouden!
    Mika kan dat nog niet hoor..

8. Geen foto van drollen,,hahaha.

Hongerig(en winderig)meisje roept....tijd voor een flesje.
    Fijne dag dames

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik zat eerst in de ziekte wet....die liep op 14-12 af maar ik was net begonnen met reintegreren (mijn oude werk wilde ik absoluut niet meer doen)Dus ik was al met een opleiding bezig.
    Maar die zou ik niet voor het einde van mijn uitkering afhebben en dan zou ik dus een tijd zonder inkomsten zitten.
    Nu had het uwv het zo kunnen regelen dat ik zwangerschapsuitkering kon krijgen en daarmee dus de inkomsten een tijdje langer rekken.
    Maar dat hield wel in dat ik zo snel mogelijk na de bevalling weer moest gaan beginnenmet stage lopen en de opleiding...des te sneller kan ik betaalt weerk gaan doen...des te minder maanden zit ik zonder inkomsten
    Dus vandaar dat ik weer zo snel aan het werk ben gegaan

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    vlindertje..hè jammer..geen foto.. :)

kelly..oh vandaar..moet je elke dag werken?

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    *breekt in*

Daniëlle welkom thuis! Eindelijk als gezinnetje bijelkaar! Geniet van je papa en mama.

*breek uit*

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    ff met 1 hand typen ;)

jeetje dames, alweer aan het werk! :confused:

Kelly wat n leuk filmpje, heerlijk kind zeg :D

Jipeeeee! ben blij voor jullie Johanna! Lekker genieten nu

Miep morgen je auto'tje! Mag je wel rijden met je zere polsen? hope so. En la ik dat nou goed? met je hond naar de kapper?

Nelly, Liv zit ook helemaal onder de bultjes, ook in d'r gezicht bij d'r oortjes, nek en op d'r hoofd, heel rood is het, ze heeft het al n paar dagen sóchtends lijkt het nog feller rood en er komt n beetje gelig vocht uit. De kraamhulp had gezegt dat dit door mij hormonen komt, ik heb op google n beetje zitten zoeken en het schijnt tussen de 4e en 5de week veel voor te komen.

xx

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Vlindertje Liv is 3x in de tummytub geweest daarna wilde ze echt niet meer, nu wilt ze allee in het grote bad.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    essebes...ja mag wel rijden hoor..maar m'n polsen zo min mogelijk bewegen... ;)
    enne het was de hond van me moeder die naar de kapper was..die heb ik opgehaald.. :)

tummytub...heb ik 2 keer gedaan..vind zelf het badje handiger..ben dan altijd alleen..vandaar...

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hoi Hoi dames,

Mn man is vandaag vrij en zijn we gaan ontbijten in de stad. Daarna naar het stadhuis om Jayda bij mij en bij papa in de paspoorten in te schrijven...
    Na het ontbijt gingen we ook pasfoto's voor Jayda maken en die zijn gelukt! Zo cute die pasfoto's!
    Al die tijd hing Jayda aan mij in de draagzak van chicco. Heerlijke ding!

Na urenlang in het stadhuis te hebben gezeten warenw e eindelijk klaar en volegnde week krijgen we stickers in onze paspoorten!

Ik kon het niet laten en ben naar de bijenkorf geweest en heb voor Jayda geshopt. Een esprit pakje en een tommy hilfiger joggingspak.
    Daarna ben ik langs de etos geweest en heb 3 pakken baby dray gehaald nummer 3.
    Nu heb ik hier 6 pakken 3x2 en 3x3!

We hebben bij oma geluncht en nu zijn we thuis.
    Ik heb vanavond een etentje bij een vriendin en mn man en Jayda blijven thuis!

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    WELKOM THUIS DANIELLE

Fijn miep morgen je auto ! En bedankt jij hebt ook een knap kereltje.

Jesse vind de tummytub nog helemaal super. Zal per kindje dus verschillen.

Ben net met Jesse naar het weeguurtje geweest. Hij weegt nu 4200 gram.
    4 weken geleden woog ie 3100 gram. dus 1100 gram aangekomen in 4 weken :)
    Hij mag nu naar de 5 voedingen op een dag maar zit nog aan 7 :confused:
    We gaan eerst maar eens 6 proberen denk ik.

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep, wel voorzichtig doen hoor! ja ik dacht al bij jou honden valt niet zoveel te knippen toch? ;) Ik vind het badje ook handiger, maar oef wat zwaar altijd he?!

Juffie, je hebt n druk dagje zo. Ik moest net nog aan je denken, heerlijk toch dat je nu zo lekker het het meetypen bent,als ik dan terug denk hoe spannend het een paar maanden geleden elke keer weer was, het is echt wel n WONDER hoor!

Augustus, hoe is het in het ziekenuis gegaan?

xx

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Amber zoho wat is Jesse veel aangekomen, goed hoor!

Dames, nog n fijne mededeling: M'n jeuk is zo goed als verdwenen pfff echt blij mee!

Vanmorgen heb ik m'n eerste buikspieroefeningen weer gedaan :D , ik wil eerdaags ook starten met banen zwemmen, zwemmen lijkt me even het handigst voor me zodat ik nog niets belast. Je mag nu toch wel n zwembad in?

xx

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    juffie..weer leuke dingen geshopt..leuk!

amber..wat is jesse lekker gegroeid!

essebes..ja aan die van mij hoeft niet geknipt te worden..

En wat t badje betreft..ik heb zo'n thermobadje....en daar zit een slangetje aan met een stop...dus laat m zo leeg lopen in een emmer... ;)

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes..tegen mij zeiden ze minimaal 6 weken wachten want dan heb je nog een wond inwendig... :rolleyes:

Deel Deze Pagina