Pfff, mijn werkweek zit er weer op! Kom moeilijk weer in het ritme na die vakantie. Volgende week alleen maar surveilleren, want al mijn klassen zijn op excursie. Kan ik eindelijk mijn achterstallige nakijkwerk eens doen... Met Hannah gaat 't goed. Ze begint weer wat vrolijker te worden. Na haar prikjes (gisteren) was ze wat sloom en niet meer zo lacherig. Maar ze is nu weer bijna good old Hannah
YES! Het geld van de belastingdienst is binnen. Whoehoeeeeeee. Vond het al wat lang duren dit jaar...
hier nog niets gehoord van de belastingdienst fijn dat jij al geld terug hebt misskeita wennen he na vakantie. hier nog 4,5 week lesgeven zwaai zwaai miep
hier ook nog niks van de belastingdienst helaas. Wij hebben gisteren de Wii gehaald incl. Wii Fit. Heb al flink wat staan sporten... grappig ding!
britt lekker geslapen met sam heerlijk ! juffie niet zo twijfelen aan jezelf hoor. je merkt toch wel aan je meissie hie goed het gaat. moet je zien wat jij al bereikt hebt met je meid. volg je hart en doe wat jij goed vind. spelletjes: kiekeboe, komt een muisje aangelopen. verder kietelen en kinderliedjes waar je iets bij doet. bv helikopter. voorlezen doe ik regelmatig bij thomas en lieke oa wanneer ze gaan slapen. jesse is er dan gewoon bij. verder speelt jesse graag in de box. en heel veel knuffelen dat doen jesse en ik het liefst nelly miss bij prenatal ? nannaf 29 mei bij miep in kampen lindy hier vanaf 10.30 mooi weer. heb vanmiddag heerlijk gewandelt. enne we hebben vandaag vakantie geboekt. we gaan van 11 juli t/m 18 juli terug naar centerparcs. maar nu met alle kids. we hebben een luxe kinderhuisje. heb er nu al zin in. wat gaan jullie doen deze zomer ?
wij hebben sinds vorige week ook de wii grappig ding ! thomas vind het bowlen super. de fit moeten we nog kopen
haj meiden ik ga zo naar bed mijn kleding kast is opgeruimd zit al de hele middag in de stank ze zijn in de straat met de riolering bezig en on shuis staat nog ouderwets op zand en palen en nu doen ze dus wat in de grond pompen en nu gaat dus de stand van de riolering zo bij mijn in de keuken omhoog vet smerig blehh.. wordt er kots misselijk door. hopelijk is het morgen minder want dit is niet te harden zeg blehh.. slaap lekker doeg
spelletjes...komt een muisje, zingen, dansen, kiekeboe enz... zomer....wij gaan dagjes er op uit met de kids als Pascal vakantie heeft. Verheug me er nu al op want we hebben nu de auto straks! Zoo drukke dag weer geweest vandaag. Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, met de kids bezig geweest, Serena naar school gebracht en weer gehaald. Gekookt , gepoetst en nu lekker niks meer doen. Volgende week eindelijk vakantiegeld, en dan kunnen we eindelijk een auto kopen en lekker met de kids erop uit.
Lindy, jakkes zeg! hopelijk is het morgen minder! Amber, lekker hoor centerparcs. wij hebben lang gewtwijfeld maar we doen dit jaar nix. naar welke centerparcs gaan jullie? Iloon, lekker druk dagje. hier ook bijna vakantiegeld! is al wel voor een deel op maar goed... haha
Amber, weer gezellig naar CP, wij gaan einde van het jaar weer..ZO leuk he. Ik speel ook wel "spelletjes" met Rosalie, er komt een muisje en kiekeboe...Ook doen we vaan klap eens in je handjes en dan met de handjes mee bewegen.. Ik ga volgende week beginnen met voorlezen.. Ik kom even spammen http://album.partyflock.nl/38831846.jpg
Wat een misschien bij jullie ook tegen de stank helpt, is een natte doek op de afvoer leggen. Wij hebben in een huisje gewoond waarvan de doucheafvoer enorm stonk als het regende en toen hielp dat. Maar ik hoop dat ze snel klaar zijn met die werkzaamheden.
Goedemorgen meiden! Hoop dat het dadelijk stopt met regenen,want moet nog ff langs de winkel Verder lekker rustig dagje vandaag!
He meiden! Ik leef nog hoor! En Semmie ook! Gaat allemaal prima, ben alleen druk met werk en in het weekend was het elke keer zo mooi weer dat ik eigenlijk alleen maar op pad ben geweest, dus geen tijd gehad om me hier even te melden. Sannkeke, dankje voor je berichtje, heel lief dat je aan me denkt. Ik ga van het weekend even bijlezen om te kijken hoe het allemaal met jullie gaat en dan kom ik weer terug. kus kus kus Bowie