is wel een goed idee de groente stomen voor de kids ! ik heb tot nu ttoe alles gewoon gekookt. waar ligt katwijk aan zee ? ik weet niet of dat te reizen is voor mij ?
Lekker he Amber. Helaas heb ik het al een tijdje niet gegeten! Ik vraag mams of ze het volgende week vrijdag wil klaarmaken en dan kan ik het bij dr gaan nuttigen!
Vrijgezellenfeest van mn zusje We gaan naar Amsterdam met een hele groep meiden (nichten/vriendinnen/buurmeisjes). Eerst gaan we een professionele fotoshoot laten maken daarna gaan we uit eten in een Marokkaanse restaurant (http://www.restaurantmamouche.nl/)!
juffie, mooi pan joh! en dat eten ziet er ook heerlijk uit! katwijk aan zee ligt volgens mij in zuid-holland
gisteren naar preston palace geweest in Almelo... was beregezellig! nu maar effe een paar pagina's bijlezen
he dames daar ben ik dan eindelijk weer eens ik zag nog iets van een meeting voorbij komen maar door de week gaat me echt niet lukken dan moet ik werken vorige week bij het cb woog femke al weer 6100 gram. Sinds vorige week slaapt femke ook weer door, had ze even af geleerd toen mama weer moest gaan werken. Nou op het werk is het allemaal heel hectisch geweest meteen moeilijke klussen en de concentratie was nihil Nu langzaam begin ik weer te wennen Verder gaat het met femke weer prima ik zag nog iets van een we fit voorbij komen wil ik ook graag hoe werkt dit precies wat heb je er allemaal voor nodig en wat zijn de kosten belastingdienst hebben wij ook nog niet terug de kinderen gaan nu ipv 2 1/2 dag 3 dagen naar de creche die extra middag ga ik boodschappen doen en mijn huis schoonmaken kinderopvang echt belachelijk dat ze er op gaan korten ze willen iedereen aan het werk en dan gaan ze daar op korten belachelijk tja wat moet ik nog meer vertellen ik weet eigenlijk niet meer wat ik wel en wat ik niet meer verteld heb. ik ga proberen om ieder weekend even te komen bijkletsen
inge....fijn dat het goed met jullie gaat en leuk om je hier weer eens te zien Ga zo mijn bedje opzoeken, want moet er morgen errug vroeg uit! Glenn heeft een voetbaltoernooi morgen en moeten al om 8.00u verzamelen. Oma komt op de meiden passen totdat Pascal wakker is,want ja die komt uit de nachtdienst. Hoop dat het iets beter weer is dan vandaag!
Haj meiden riolering is gemaakt lag aan de stank afsluiters gelukkig alles opgelost vandaag met een oude schoolvriend de stad in geweest super gezellig alleen beetje balen avn het weer demy vond het erg leuk heb voor haar nog een super leuk jurkje gekocht en een shirt voor me zelf 2 paar slippers Nelly bedankt voor de tip heb het vanmorgen uitgevoerd hielp wel maar gelukkig is het nu hopelijk verholpen even van de week affwachten Leuke foto`s gezien heeft iemand de fotoshoot gedaan bij V&D? hoe duur is het? Hier nog geen rijstebloem door de fles gaat nog prima zo op 5 voedingen van 200cc ik ga nu lekker tv kijken tot morgen morgen is het Opruimdag als een wervelwind door het huis heen hihi
femke krijgt op dit moment 4x 150 ml en 1x 180ml en fruithapje was echt leuk om haar dit voor de eerste keer te geven ik ben vorige week ook gestopt met borstvoeding te geven, er kwam bijna niks meer uit Hoewel het me toch wel pijn deed, voor de allerlaatste keer voor altijd borstvoeding geven maar ja aan alles komt een eind hoi iloon tja eindelijk weer eens tijd hiervoor ik heb het daar naast ook zo druk met mijn zwangerschapskleding te verkopen ik heb echt zoveel en vind het jammer om weg te gooien eerst alleen hier op de site geprobeerd maar dat ging niet echt snel dus nu heb ik een winkel geopend op marktplaza echt leuk om te doen kijken jullie ook eens http://mamavantwee.marktplaza.nl/
Hoi dames Zo we zijn we terug van ons uitje ik doe morgen een verslagje, en dan ga ik ook even terug lezen dat is nu even te veel dus tot morgen . Groetjes Gerda
Hey Inge, gezellie dat je er ook weer bent! Belachelijk idd he, van de kinderopvang. Juffie, leuke link, heb hem meteen bij m'n favorieten gedaan. Miep & Miep, zwaai terug, ben je nog steeds aan het oppassen? Lindy, gelukkig geen stank meer! Iloon, ik duim voor lekker weer morgen. Augustus, ben de nutrix vergeten tekopen...jammer...duimen dat ze moregn niet om 4u komt. Salapio: *tovert met d'r toverstafje wat energie voor mama Salapio & wat "ochtenduitslaappoeder"naar Mirre* Gerda, leuk uitstapje gehad? Loessie, Preston palace is toch n hotel? Zomaar weekendje weggeweest ofzo? XX
O,ja zo voelt het om ongesteld te zijn... Ben al twee x doorgelekt vandaag, ben zo MEGA heftig de sjaak, ik ga maar snel weer aan de pil hoor, was vergeten hoe pittig het altijd bij mij is zonder de pil, nog meer meiden last van? Hihi, ben wel weer heel m'n huis weer op z'n kop aan het zetten, schoonmaakwoede *proest* LET OP DAMES! MEGA aanbieding bij Burgerhout Superstore (Rotterdam en Sliedrecht) Wij hebben alvast het autostoeltje van Maxicosy gekocht, nu in de aanbieding voor 100,-, is natuurlijk geen geld. Ik vond de Maxicosy Tobi erg leuk, maar de verkoopster raadde me deze af te kopen ivm veel fabrieksfoutjes. Ben nog niet geslaagd met de buggy, bestellen jullie ze via internet? Ja, ik ga ook maar naar m'n mandje toe. We hebben lekker niets gepland vh weekend, vind het heerlijk! Kom morgen nog wel ff buurten. XX
Weet iemand hoeveel punten er ongeveer nodig zijn om n kans te maken bij Sky radio baby van het jaar? Enne...willen jullie nog n keertje stemmen? Thank ya! Trusten
Hallo allemaal ik kan niet echt slapen vannacht met Ryan weer bij de nightcare geweest en durf niet echt te gaan slapen Ryan heeft heel veel overgegeven en dit keer was het niet wit van de melk maar rood bruin maandag moet ik naar de kinderarts en word hij van top tot teen onderzocht ze dachten dat ie mss een beschadiging in z'n maag had snap alleen niet waarom ze hem dan niet daar houden zal wel aan mij liggen ben best een beetje boos
Jeetje Mamabeer Ja kan me voorstellen dat je niet durfde te gaan slapen! Wat belachelijk dat ze hem nu niet daarhouden. Kusje voor jullie alletwee...