DANIELLE WELKOM THUIS LIEFJE! @ AUGUSTUS, Hoe was het in het ziekenhuis? Mijn gastouder geef ik ook E5 per uur! @ Miep, hahahahah Jayda aan de zelfbruiningscreme. nee dara beginnen we ff niet aan. Cool meid ene nieuwe wagen. Wat dat betreft ben ik echt een autogek. ben momenteel aan het sparen voor golf5. Prijzig maar mooi en heerlijk om erin te racen. Als het goed gaan we ook ermee op vakantie! @ Ess, Lieverd idd ik vind het heerlijk om mee te kletsen en nu voel ik me hier 'thuis'. Ik heb 1 keer maar bij augustus mama's gepost en ik voelde mij daar een 'vreemde' en buitengesloten! Jayda wordt nu ouder en ik besef hoeveel geluk wij hebben gehad. Soms denk ik bij mezelf ga de berichten lezen van deafgelopen maanden maar dat durf ik niet. Ik hou voor Jayda ook een dagboek bij maar die lees ik ook niet terug! verder merk ik wel dat ik bepaalde dingen los kan laten en accepteer het zoals het is. Wel heb ik moeite met mn man die alles is vergeten en doet alsof er niks aan de hand is geweest. En omdat hij een zakenmans is sta ik soms er alleen voor! Af en toe vind ik het wel zwaar hoor! Maar toch geniet ik volop en ik heb absoluut geen spijt dat ik hieraan ben begonnen. Op een of ander manier ben ik er sterker uitgekomen. Ik kan echt veel hebben! Wat is Liv gegeorid zeg. Dat jurkje heeft Jayda ook in maat 62 dus daar past ze nog lang niet in. Ik heb al bepaalde kleingstukken voor de lente besteld van H&M webshop! heb je ale en outfit gevonden voor jezelf en Liv voor het kraamfeestje?
Wist je dat ik hier een verkeerde slangetje heb meegekregen. Wel van bebe jou maar niet van het thermobadje. Waar kan ik die halen? Jayda baddert nog steeds in de tummy. Miep, past Mika al in maat 56? Jayda nog steeds in maat 50 en die kan af en toe wat groot vallen!
Ja Jesse is flink gegroeid mijn vriendin is net bevallen van een zoon ! 1 weekje te vroeg. kan ik lekker op kraamvisite
je ehbt echt heerlijke kinderen. Bofkont! Ik zou er 3 willen maar durf absoluut niet om zwanger te raken! Trauma!
essebes...sweet pics en ik denk dat het baby-acne is...heeft Yaeda ook gehad en ging vanzelf na 6 wkn weg. amber...ook sweet pics..en lekker bijgekomen idd! johana...heb je verhaal gelezen! Heftig zeg! En wat fijn dat Danielle thuis is..geniet ervan meid! maartje...zo he..hoop dat het bloeden gestopt is! ayse...Gaat zeker snel..Yaeda ook alweer bijna 2 mnd nelly...mss baby-acne? juffie...lekker geshopt weer...leuk hoor! Yaeda ligt al de hele middag lekker in bed te slapen..heerlijk! Ze krijgt nu 150cc FV...en dat 5 a 6 keer per dag. Ben maandag benieuwd wat ze nu weegt!
heej dames, heb even wat minder tijd om online te komen. Olga smste dat haar internet er even uitligt en ze dus niet kan komen kletsen...Ze mist iedereen en doet iedereen de groetjes. Ik ben gister acuut gestopt met BV. 't Ging echt niet meer en ik zag het niet zitten om nog weken te gaan afbouwen. Mn kraamverpleegkundige helpt me en tot nu toe gaat het goed met mn borsten. Wel stuwing, maar das al minder dan gister. Niels was al aan de fles gewend, maar hij doet er nu echt meeeeeeegalang over om te drinken en hij drinkt niet grote hoeveelheden. Hij valt steeds in slaap en drinkt als ie wel wakker is zo langzaam dat ie wel een uur doet over 70 cc. Mama wordt er een beetje wanhopig van. Ik zit ook niet zo lekker in mn velletje momenteel. nou, ik kap maar weer. Als iemand nog tips heeft... welkom (mag ook via pb) liefs sanneke
Jufffie....ik weet niet waar je zo'n slangetje kan halen..misschien bij de winkel waar je m hebt gekocht? amber..leuk hoor..straks kunnen ze samen spelen! iloon..lekker hoor dat ze zo lekker slaapt..mika ligt hier ook in bedje..
meis als ik mee had gemaakt wat jij hebt moeten doormaken bij de eerste had ik er nu ook geen 3. ik hoop dat je het ooit een plaatsje kunt geven en dat je wens om meer kindjes te krijgen toch uitkomt. bedankt voor het compliment. ik ben heel trots op alle 3
@maartjeh ,meid dag is schrikken he. Ik heb dit ook gehad en ben mij rot geschrokken...mijn verloskundige zei dat als het meer zou worden dat het kan zijn dat je baarmoeder niet schoon is,maar kan ook zijn dat je lichaamgaat werken om de stolsels eruit te werken. Ik hoop voor je dat je lichaam het zelf doet. @sanneke ,ik heb wel eerst een beetje afgebouwd met borstvoeding en gekolft tussen door. Mijn probleem was-is dat de productie steeds op peil bleef,nu ben ik ook echt gestopt. Wat hier helpt is een strakke bh en voor de nacht doe ik een strakke elastieke band over mijn bh(nu overdag heb ik hem ook maar ziet er niet uit...net of ik plat ben)
zOOo ik kom weer even binnen vallen.. We zijn vanormgen in het ziekenhuis geweest en alles ziet er goed uit! Rosalie doet het prima. Ze is alweer 54 cm en 4400 gram. Ik ga weer banken, ben kapot zeg!
hoi vlindertje, de stuwing is het probleem niet, maar het drinken van Niels. Vannacht werd ik wel steeds nat van de melk wakker, maar vandaag valt het alweer reuze mee. Gelukkig heeft ie net wel een goede fles naar binnen gewerkt (bij mn man) Ik ben ook zo'n megacontrolfreak dat ik het ook allemaal even wat tijd moet geven. Maar das lekker lastig als je een m.c.f. bent ik ga even boerenkool maken, mzzl!
@ Juffie, wat knap van je dat je nu al kan zeggen dat je hier sterker uit bent gekomen, heb echt respect voor je hoor! Mannen verwerken heftige gebeurtenissen heel anders dan vrouwen, meestal idd door te doen alsof er nooit iets gebeurd is, kan best frustrerend zijn ja. En als je er nog niet aan toe bent om alles terug te lezen moet je dat lekker nog niet doen, eerst emotioneel weer sterk in je schoenen komen te staan, maar volgens mij gaat dat de goede kant op met jou! Goedzo lieverd! Ik heb al wel n outfit gekocht, ben er alleen niet zo tevreden over ,ben bang dat ik met dit figuur nergens tevreden over ben ik weet het mag niet klagen, maar ik wil zsm m'n oude figuur terug ( Es=grote ongeduld ) Leuk he dat jurkje vd H&M! Ow ik ga ook even online shoppen 8) Miep, ik dacht hmmm ik ben bijna 6 weken verder, mag heus wel n beetje oefenen (stout he? 8) ) maar misschien niet heel slim van mij. Handig zo'n slangetje! Ik ga elke keer bijna door m'n rug.. Sanneke, lief controlfreakje van me Kusje voor jou schat, ik hoop dat die lieve Niels s wat sneller door gaat drinken Later (op z'n 18e in de kroeg) zijn we blij als ze niet zo hard gaan met de drankjes xx
Maartje, is het bloeden gestopt? Was wel schrikken zeg! Laat je even wat weten? Augustus, wat hebben ze nou precies onderzocht in het ziekenhuis? Iig erg fijn dat alles er goed uit zag!
Johana, lekker genieten nu essebes, ze kijken de reflexen en de groei na bij de kinderarts. Over 2 weken moeten we naar de neuroloog. Volgende maand weer een MRI scan en dan in april weer naar Leiden...
Erg spannend allemaal Augustus, ik blijf voor je duimen dat alle onderzoeken n goede uitkomst hebben! Iloon hoe lang heeft Yeada last gehad van die Acne? Liv heeft het nu bijna 1 week. Olga, ik hoop dat je snel weer internet hebt!