December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ess ben je er nog?

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..spannend! Hoop dat jullie m snel verkocht hebben!

Sanneke..wat een schatje! Die pasfoto is wel goed gelukt hè!
    En de nieuwe wasmachien! Lekker!

Maartjeh..fijn dat alles goed gaat meid!

Waterlelie..ja foto’s! daar zijn we gek op!
    En lekker vakantie..fijn..even bijtanken!
    Wat naar dat je broer t zo zwaar heeft..hoop dat de chemo aanslaat..

Olga..ahhh wat sneu..Senna vond t dus echt niet lekker..
    Had je er nog liga doorheen gedaan?

Loessie..werkse vandaag!

Groente en fruit..hier ook uit potjes!

Alieke..veel plezier met katjes kijken!

Amber..hè meid wat naar zeg dat Jesse alweer een loopoor heeft!
    Hoop dat de kno wat kan doen hoor!
    Weet zelf ook alles van oorpijn..heb zelf 5 keer gaatjes in trommelvlies gehad en dicht laten maken..
    En oorontsteking is echt niet fijn…zielig manneke..dikke knuffel hoor!

Iloon!leuk 1e tandje!
    En allemaal nieuwe spulletjes..leuk!

Juffie…dikke knuffel voor Jayda!

Salapio..lief dat ze lekker lag te spelen!

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Vanmorgen even lekker gerommeld..en Mika pap en fruit gegeven..
    ligt nu nog lekker te slapen..
    Straks even de stad in..
    Volgende week moet ik weer naar t cb..ben wel benieuwd hoeveel ie gegroeid is..
    En ik wil ook even overleggen over ons schema..of we t zo goed doen.. ;)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Puf ... steun ... zucht ...

Heb net ruim 20 minuten geroeit op ons machientje. Mn conditie doet het (verbazingwekkend) nog prima. Maar mn spieren ... :rolleyes: ... die zijn echt helemaal verdwenen! Standje 1 ging nog net, maar iets hoger :). En ik maar denken dat dat rondzeulen met Mirre zou resulteren in spierballen ...

Nou ja ... nu nog volhouden ;)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waarom zou je het niet goed doen Miep?

En wat denk je (gewicht/lengte)?

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..wat goed van je zeg!
    Hier moet ik nodig weer eens op de crosstrainer.. :rolleyes:

Tja voor mijn idee doen we t wel goed..maar de laatste fles komt vaak nog laat uit..
    En heb t idee dat Mika wel naar 3 flessen kan...dus effe overleggen.. ;)

gewicht...lengte..ik ben 4 weken geleden even wezen wegen en meten..
    toen was ie 7700g en 67.5cm..
    Hij volgde tot toen nog steeds de lijn..dus ga er van uit nu ook..
    maar t is toch spannend hè.. :)

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    pfff....hier begint het langzaam te regenen :(

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goede raad nodig! de buren heb 2 mtr hoog onkruid in de tuin staan en wij hebben ons huis natuurlijk in de verkoop. we kunnen verder goed met ze overweg....kan ik vragen of ze hun voortuin leeg willen halen? (of dat ik het voor ze doen mag) wat vinden jullie?

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor! Gewoon uitleggen dat jullie je huis in de verkoop gaan doen ... (en dat je het eventueel zelf wilt doen ;))

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @augustus: ow meis, wat een verschrikkelijk nieuws van je zus... :( Met Rosalie is het in het begin ook al zo spannend geweest en nu dit.... Verschrikkelijk!
    Heeeeeeeel veel sterkte meissie...

@Britteke: ik ben er ook als de dood voor, dat mijn (schoon)ouders ons meissie gaan volstoppen met dingen die ik haar nog niet geef. Moeilijk, moeilijk, moeilijk... :( Ondanks dat Annabel nog geen hele dagen bij de opa's en oma's is, snap ik helemaal hoe je je voelt.

@Sanneke: ge-wel-dig, die pasfoto van Niels! Hij laat zelfs netjes zijn tanden niet zien. :)

@johana79: beterschap!
    Spannend hoor, je huis nu officieel in de verkoop. :)
    En dat buuronkruid... Hmmm... Moeilijk. Toch maar even vragen en inderdaad even voorstellen dat jij dat eventueel wel wil doen.

@waterlelie: hier zitten we in hetzelfde schuitje. Beginnen met hapjes, hoe, wat, wanneer, hoeveel... :( Ach, we proberen maar wat en zien wel hoe Annabel erop reageert. Morgen is ons meissie een halfjaar en dat vieren we met haar eerste hapje! Zou slagroomtaart mogen? :) hihi...
    Balen zeg, dat het een en ander mis is gegaan tijdens je verlof.
    Ik hoop dat de chemo inderdaad aanslaat bij je broer. Beterschap!

@olga: hmmm... Senna ook al op de trampoline? ;)

@Alieke: hopelijk zit er vanavond wel een lief katje in het nestje. :)

@amber1978: ocharme Jesse, wat issie toch aan het kwakkelen. :( Hopelijk kan de KNO-arts er wat aan doen... Beterschap!

@Iloon: toe maar, een hele nieuwe inboedel! :thumup: En Yaeda ook al een tandje, leuk!

@Jufffie: wat zijn er toch veel kwakkelaartjes... Arme Jayda. Word maar snel beter meissie! :baby: Dikke knuffel.

@Salapio: wow! Kan Mirre al praten! :)
    Enne... you go girl! Zo'n roeimasjientje is toch wat anders dan een beetje peddelen in een helder meer. :)

Hmmm... Ik hoorde net de babyfoon zuchten en lief brabbelen... ;) Waarschijnlijk weer een poepluier. Ze doet er tegenwoordig twee per dag in plaats eentje in de 2-3 dagen. Ik wacht nog even. Misschien gaat Annabel weer gewoon slapen, want het is veel te vroeg om haar uit bed te halen. Rond 16.00u is ze eigenlijk pas aan de beurt... :(

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Iloon, wat lekker dat jullie zoveel spullen krijgen/ overnemen. Heb je ineens een heel nieuw huisje! En Yaeda ook al een tandje; veel kindjes al vind ik.

Amber, ach weer ziek; echt zo sneu voor Jesse. Inderdaad vaak aan het tobben met hem de afgelopen tijd. Hoop dat de KNO wat kan betekenen voor jullie.

Alieke, ik doe ook af en toe een baby cd opzetten. Senna vind het vooral leuk als ik mee ga zingen of met hem mee beweeg!

Juffie, Gelukkig gaan het met jou al wat beter, nu Jayda nog!

Salapio, zo zo, heeft Mirre de primeur met praten! Ik dacht ook dat ik wel flink wat spierballen had gekweekt van dat rondsjouwen met Senna, maar niets is minder waar helaas....

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, Salapio heeft al een pratend kind, maar jij een pratende babyfoon! Is ook knap!

Johana, ik zou het ook gewoon uitleggen aan de buren.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna ligt lekker knock out op bed. Vanmorgen natuurlijk amper geslapen. Daarna de stad ingeweest en veel gedaan. Geld gestort, naar Etos, naar de Hema voor rompers en een bikini voor mezelf (ja ik had er van de week ook al eentje gekocht.... misschien stimuleert het me om nu echt eens wat aan de lijn te gaan doen!)
    Ook nog extra korting bij de Esprit en daar moest ik natuurlijk even heen. Leuke bodywarmer met nu 60% korting gekocht en een broek en nog een overhemd voor mijn vriend. Kan ik mooi voor zijn verjaardag geven. Eigenlijk koop ik nooit zomaar kleren voor hem, maar hiervan denk ik dat hij het wel leuk vind.
    Daarna ergens anders nog een rokkie voor mezelf, kan ik mooi morgen naar de bruiloft aan van mijn schoonzusje en zwager. (ja, ben ik lekker op tijd mee he!)
    Nog even naar de feestlokatie om wat dingen door te spreken en o ja, tussendoor Senna nog de fles gegeven want die werd het wel erg zat. Ben blij dat ik weer thuis ben zeg!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Balen dat de weersvoorspellingen voor morgen niet zo best zijn!

Vrijdag gaan we dus een weekend naar Zeeland. Dus vanavond ga ik ook daarvoor maar vast wat spullen bij elkaar zoeken. Dan hoef ik niet alles vrijdag ochtend te doen....

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Olga ... ik word helemaal moe van het lezen van wat jij allemaal hebt gedaan en nog moet doen ... ;)

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoor net dat mijn oudleerlingen van vorig jaar (nu 6vwo en 4 vmbo) morgen hun examenuitslag krijgen en dus op school zijn ... Dus ik ga denk ik even langs met Mirre. Ook leuk om mn oude collega's te zien :D

Tenzij Mirre vannacht weer gaat spoken: dan durf ik niet een uur in de auto te zitten ...

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Is het echt zo erg dan....? Ik probeer wel rustiger aan te doen, maar vandaag lukt dat niet echt ben ik bang....Ga nu ook even lekker met Senna spelen en straks verse broccoli geven. Kijken of hij dat lekkerder vind.

Leuk om morgen even bij je oude werk langs te gaan. Gaat vast wel lukken. Mirre gaat gewoon goed slapen! Positive thinking, wie weet helpt het....

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    handig hoor, poepmelding. hier wordt tijdens of net na het drinken een scheet gelaten en dan kan je er niet omheen (om de lucht)

ik geloof dat niels zn late middagslaap wil gaan afbouwen; het is steeds later dat ik hem in bed leg, hij lijkt steeds later moe en hij ligt ook steeds langer te kletsen en te gillen. ff met de speen proberen

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sanneke, wat een geweldige foto zeg! Goed gelukt toch?

Arme Jesse en Jayda... Beterschap voor jullie en een dikke zoen!

Waterlelie, Wat vreselijk dat je broer het zo zwaar heeft. Sterkte.

Johana, gewoon vragen hoor aan de buren...

Rest weet ik effe niet meer sorry... :oops:

Ik ga effe eten maken X

Deel Deze Pagina