lindy, lekker slapen zwaaizwaai miep missk. geen idee van amerikaanse maten! johana, lekker spaghetti! sex, hier weer op het oude niveau french, wat een verhaal zeg!
hier is het canvasdoek binnen! echt snel. Eergister de foto ingestuurd ofzo en nu al bezorgd! en hij is heel mooi geworden. nu nog een plekje om op te hangen enne... vandaag is onze trouwdag, 6 jaar getrouwd! we hebben niks bijzonders gedaan, want morgen gaan we weekendje weg tot maandag! mn vent kwam wel vanmiddag eerder thuis, maar dat was omdat zn paspoort verlengd moest worden en niels erbij in gezet werd. daarvoor was toestemming van mij nodig. Toen hebben we ook gelijk maar hem bij mijn paspoort erbij gezet omdat ik hem anders nooit kan identificeren als ik in mn eentje ben of als ik terug moet uit het buitenland ofzo. Hebben jullie dit al geregeld?
ik heb alles doorgelezen maar ben een boel weer vergeten geloof ik...sorry meiden. french klinkt als een schattig katje! loesie wat vervelend al die mails! lindy meid tijd om je s.leven op te spicen hier eigenlijk ook wel weer op het oude nivo... sanneke super dat de canvas binnen is! hier drukke werkdag achter de rug...danielle lijkt iets beter te worden ze was in ieder geval vandaag beter te pruimen. en ik zag twee tandjes doorschijnen aan de onderkant
effe geen tijd om te reageren maar wilde wel even komen melden dat Sam zijn tandje eindelijk door is! JOEHOEEE!
LINDY, seksleven ... pfff ... als ik mn bed ruik = slaap ... dus je kunt je indenken hoe pittig ons seksleven is ... De tips van Jufffie klinken goed! En het meeste doen wij ook ... behalve dan afsluiten met 'het' ... Nou ja ... komt wel weer goed. Denk dat het hier ook scheelt dat mijn hormoonhuishouding nog in dienst staat van BV, heb ook nog geen eisprong. Als dat weer in orde is, gaat het denk ik ook weer op het gewone niveau ... EN ALS MIRRE EEN KEERTJE DOORSLAAPT! SANNEKE, gefeli! MIEP, zwaaizwaai terug MISSKEITA, geen idee FRENCH, oepsie kaartje JOHANA, gelukkig daan weer beter en binnenkort 2 tandjes ... leuk!
HIHI Morgen ben ik de hele dag thuis... Ga ik proberen te regelen maar tis echt nog maar een punt hoor
ja ik heb het ze gister gezegd...en ze reageerden echt super en zagen zelf ook wel dat het zo niet kon. ze hebben alle onkruid verwijdert en er vandaag leuke bloemetjes ingezet..dus ben blij
manlief was vandaag thuis en de buur was nog speciaal naar hem toegegaan om te zeggen dat ik wel gelijk had en dat ze het wel snapte...en idd denk dat hun ook blij zijn..ze kunnen weer naar buiten kijken.
miss keita en natuurlijk ook voor alle anderen: Stil geluk is ons overkomen mooier dan in onze mooiste dromen Vandaag hebben wij ons hart verloren vandaag werd onze zoon geboren. eigenlijk heel eenvoudig maar na alle meegemaakte ellende was dit heel erg treffend...
goedemorgen mama's! ben een stuk beter gestemd dan gisteren als het gaat om het weer! Het ziet er naar uit dat we vanmiddag en vanavond prima weer hebben! joepieeeeeee! is zo zonde he van alle voorbereidingen..... ben benieuwd hoe alles gaat lopen en natuurlijk wat de voetbaluitslag gaat worden! ik doe een gokje.........2-1 voor oranje! Evan gaat vanmiddag naar oma en blijft daar een nachtje logeren......is goed voor hem, is niks met al die herrie in de straat! papa en mama vinden het wat moeilijk.....het is de eerste keer dat hij dan niet bij ons is! morgenochtend gaan we hem gauw weer halen! meiden jullie ook een fijne dag en duimen dat het mooi weer blijft en dat oranje mag gaan winnen! dikke kus voor jullie allemaal!
Goedemorgen allemaal Sanneke nog gefeliciteerd ! Bipat echt een mooi gedichtje Veel plezier vanavond. Enne eerste nacht zonder Evan. Komt wel goed. Morgen lekker vroeg weer ophalen. French wat lief om zo goed voor de poes te zorgen. Meeste mensen zouden er nog niet naar om kijken. Sanneke en Olga veel plezier in Zeeland. Het weer lijkt iets beter te worden. Johanna fijn dat de buurtjes de tuin hebben opgeknapt. En nu snel het huis verkopen. @salapio. Meis ik heb af en toe zo met je te doen. Ik zou willen dat ik een tip voor je had dat Mirre eens lekker zou slapen. Dan zou het allemaal wel makkelijker maken. Het enige wat ik kan zeggen is het wordt beter als ze straks groter is maar daar heb je nu niets aan. Dikke knuffel van Jesse en mij. Seksleven: Is hier op het moment ook niet alles. We hebben het gewoon erg druk en over het algemeen is de slaapkamer dus ook echt om te slapen. Als ik straks zomervakatie heb dan kunnen we weer eens tijd maken voor elkaar. Britt Sam ook al een tandje ! Joepie Enne ORANJE wordt 2-1 voor . Ik ga voor de winst
Hier is verder alles goed. Jesse is weer een beetje aan het opknappen. En gisteren was de laatste dag van de vierdaagse. Ze hebben het allebij uitgelopen. en ze zijn nu de trotse bezitters van een medaille. Ook Jesse. Vandaag een beetje poetsen want vanavond krijgen we voetbalkijkers. en dit is mijn eerste vrije dag deze week. volgende week laatse lesweek
Jeej! Bipat lekker hoor! Amber, dank voor knuf ... kan m gebruiken, vannacht weer bal (0u, 1u, 3u -> bij ons in bed, geslapen tot 6u ofzo) ... Maar als ze sochtends dan naast je wakker wordt, superblij en vrolijk *smelt* *gaaaaap* (gelukkig hoef ik geen les te geven - studenten moeten presentaties houden)
En fijn dat Jesse weer aan het opknappen is! En super van de medailles ... En yeah laatste lesweek (voor mij ook ) lekker ego van mij ...
Bipat, mooi gedichtje hoor! Amber, wat goed dat de kids de avond vierdaagse he ben uitgelopen. En lekker dat Jesse weer aan het opknappen is. Salapio, weer slecht geslapen.... best heavy lijkt me! Ik weet niet wat me overkomt. Normaal werd Sam elke ochtend al tussen 5 en 6 wakker. Hij moest dan echt een voeding. Sinds zijn tandje door is (toen die doorkwam was het een grote ramp hihi) slaapt hij gewoon door en moet ik hem wakker maken. Tot hoe laat laten jullie je kindjes liggen? Ik maak Sam tussen half 8 en 8 uur wakker. Heerlijk hoor. Hij heeft daarna nog tot 10 uur bij mij in bed geslapen. Gisteren heeft ie voor het eerst kip met spinazie op. Hij vond het niet zo hihi. Straks krijgt ie voor het eerst pap met een lepel.