papa is hier ook gelukkig! heeft 3 t-shirtjes gehad - 2 voor angelina en 1 voor zichzelf. vrijdag de daddybox van difrax gehad en ik kon niet wachten dus die al open gemaakt...zoooooo die viel zwaar tegen! nou augustus veel plezier ermee
Goedemorgen! Bipat fijn dat t zon leuk feest was! Amber..ik heb alles in maat 74 gekocht.. Nu moeten we gaan sparen in maat 80.. Maar dat zal wel winterkleren worden..dus wachten op de nieuwe collecties.. Nelly..fijn dat de fotos gelukt zijn! en wat een popje toch! Augustus..heb je al vakantie..? Lekker joh! En wat een leuke fotos! Ook al in de tripptrapp..moeten wij eerdaags ook maar eens gaan proberen.. Lindy..hoop dat de spuiten helpen meid! Balen van de auto! Britteke..leerse! Vaderdagcadeautjes alle papas zijn verwend! Hier heeft ie een muismat gekregen met Mika erop.. En een doos vol spullen voor de Wii.. En Mika heeft zn I love papa shirt aan..
*Jufffie en jayda zijn nogs teeds ziek, heosten snot, niezen, zuchten, jammeren, boos worden op papa en chago! We gaan zo onze bed induiken* Fijne zondag en tot morgen!
Frensh ik vond de doos op zich wel grappig..Had me er geen voorstelling van gemaakt dus dan kan het ook niet tegenvallen.. Miep thanx. Ja heb nu 2 weken vakantie..
BRITTEKE, lekker slapen dus ... meegroeistoel van prenatal hebben wij ook, met een krasje dus met extra korting (en die krasjes komen er vanzelf ook wel in ) SANNEKE, veel plezier (rijkelijk laat ) LOESIE, was bbq leuk? ILOON, Mirre huilt niet op zo'n moment, maar krijst ... kan ik niet aanhoren ... En ik ben ook gewoon niet van het laten huilen, dan liever gebroken nachten ... ja echt UITSLAG, grappig hoor al die voorspellingen achteraf FRENCH, lekker gesjopt ES, onwijs leuke foto's! Vervelend van de jeuk en knuffie voor je meisje! En jeeeej 6 maanden! En jekkie vervelend nachtje weer ... en natuuuuurlijk ben je nog helemaal in luf met je meisje. Hopelijk gaat ze je binnenkort heel lekker laten slapen! NELLY, Huilpoli niet nodig hoor ... als ze bij ons is ... geen traantje in t oogje ... ze wil gewoon absoluut niet slapen *zucht* ... maar het gaat alweer beter hoor Leuk joh dat Annabel zo goed heeft gegeten! Ben benieuwd naar de foto's. En fantastisch een 4 generatiefoto ... zat bij ons ook in planning, maar helaas net niet gelukt Leuke foto's van Annabel JOHANA. leuke verrassing tijdens t opruimen ALIEKE, beterschap meissie! DIANNE, leuk weer wat van je te horen! BIPAT, fijn dat het leuk was! UGUSTUS, leuke foto! LINDY, veel sterkte en beterschap2 JUFFIE EN JAYDA, beterschap! *** Gisterennacht heeft Mirre doorgeslapen Vannacht maar 1x voor voeding, lief weer gaan slapen Ze weegt nu 6,5 kilo (440 gram in 3 weken) Het sprongetje lijkt 1. voorbij, 2. gepauzeerd ... (ik hoop nummer 1)
Hoi meiden, lekker rustig hier! Gisteren een drukke daggehad, dus vandaag lekker aan 't chillen met my girl. Ze heeft al veel geslapen, en is nu ontzettend vrolijk Soooo lovely! Mijn man is al de hele dag weg, dus niet echt een gezellige vaderdag hier...
goedeavond @salapio lekker dat mirre een nachtje doorgeslapen heeft ! loessie as de bbq leuk ? misskeita jammer dat je man er niet was op vaderdag alle pappa's zijn goed verwent heb ik gelezen. onze papa heeft van thomas een foto gehad op een lijstje beplakt met macaroni en in het goud gespoten. van lieke een verftekening en een liedje. van jesse een gedichtje met een hand en voetafdruk. van alle kids heeft ie een foto boek gehad met allemaal foto's van hem en de kids. door fotograaf gemaakt. een digitaal fotolijstje. een spel voor de wii en een blik met pappa snoep. en thomas en lieke hebben pappa ontbijt op bed gebracht. jesse had een romper aan met i love pappa. verder rustig dagje gehad. bij mijn schoonouders op visite geweest.
@augustus: dat wordt een leuke vakantie. Veel plezier! En leuke foto's van je meissie. Nu al verslaafd aan de spelcomputer? 8) @Lindy: getver, ingebroken in de auto. Ze hebben gewoon van andermans spullen af te blijven! En heel veel beterschap met je polsen. Pfff... Moeilijk hoor, je arm zoveel mogelijk ontzien met zo'n kleine in huis. Ontzettend lief dat je ons toch op de hoogte houdt, maar denk aan jezelf meid! @Britteke: vandaag lekker het rijk alleen gehad! Is het gelukt met het studeren? In ieder geval alvast succes dinsdag! @French: balen dat die Difrax-doos tegen viel! Het is maar goed dat je nog andere kadootjes had. @Jufffie: stelletje snotneuzen! Gauw beter worden he! @Salapio: ooow, meis, wat fijn dat Mirre het weer goed doet! Go Mirre, go Mirre, yeah! @amber1978: wat heerlijk zeg, die knutselwerkjes van de kids! Enne, nog bedankt voor de tip van het aankleedkussen. We hebben hier nu een knaloranje, maar niet speciaal voor het EK hoor! Had jij daar trouwens een hoes voor bijbesteld? Ik heb dat niet gedaan, omdat ik die zelf wil proberen te maken. :-k Weet jij toevallig hoe groot die hoezen zijn? Voor vaderdag had mijn man een tegeltje gekregen met een persoonlijke tekst erop (hij werd er heel lief emotioneel van) en ik had een meerkeuze-tegoedbon gemaakt, omdat ik veel te veel ideeen in mijn hoofd had. Nu mag hij zelf kiezen en dan wordt het waarschijnlijk een weekendje weg. Ook het rondje opa's en oma's zit er vandaag weer op. Annabel heeft het geweldig gedaan. Ondanks dat ze overdag weinig geslapen heeft, bleef ze supervrolijk! En kletsen dat ze deed, geweldig! Alleen na de laatste voeding was ze een beetje mopperig toen we haar in bedje legden, maar dat geeft niet. Verder kan ik niet wachten tot ze in de Tripp-trapp kan. Zolang ze zelf nog niet goed kan zitten, gebruiken we het wipstoeltje voor de hapjes. Oooooow, k ben zo vlieft op smeissie!
Goedemorgen.. wat een rust hier gister zeg.. Juffie en Jayda..beterschap! augustus..lekker 2 weken vakantie!veel plezier! Salapio..Mirre lekker gegroeid..en lief geslapen!fijn! Misskeita..nog wel een leuke vaderdag gehad? Amber..zo die papa bij jou is ook goed verwend zeg!lief! nelly..lekker hè..die kids van ons! echt genieten! Hapjes..doe ik of in de bumbo of op schoot..dat vind ik zelfs nog makkelijker.. Tripp trapp hier ook nog niet geprobeerd.. Gisteravond uit eten geweest..Mika mee natuurlijk. We hadden de stokke zo neer gezet dat ie bij ons aan tafel zat.. Echt een uitkomst met de stokke..lekker hoog en zo rechtop! Dat vond ie prachtig..pas na 2 uur had ie zoiets van..ik wil eruit.. Dus toen even op schoot gehad..maar t was een gezellige avond.. Op t laatst was ie zo moe..dus thuis gauw de laatste fles erin en is lekker gaan slapen.. Mijn papa centjes gegeven..voor een snoeimachine of zoiets...en ook een muismat met Mika erop.. Straks even boodschappen doen..en vanmiddag visite...
Nelly, thanx! ja de WII is niet veilig met Rosalie in de buurt, netzoals de afstandsbediening en mijn mobieltje... miep gezellig hoor dat jullie uit eten zijn geweest. Die stokke wagen is echt ideaal daarvoor. Rosalie was om kwart over 5 wakker en wilde niet meer slapen
Hier alweer vrolijk op't werk Nog maar twee weekjes lesgeven, daarna 2 weekjes vergaderen en dan 7 weken vakantieeeeeeeeeee! Gisteravond, toen mijn hubbie thuiskwam, hebben we het toch nog even gezellig gehad samen met Hannah. Ze had op het KDV een allerschattigst knutselwerkje gefabriceerd. Super! Toch nog een klein beetje vaderdag...
Goeiemorrggennn De week is weer begonnen, pff wat gaan de weken toch snel! Mijn planning voor de dag: - (nu?) in de ochtend leren - Loïs fles hapjes geven - Douchen blablabla - naar het dorp, pakketje terug sturen & kaartjes voor Dominator halen. - terug naar huis, misschien nog leren. - 16.15 mannetje terug, boodschappen doen. Hoe is het met jullie?! Ik ben gelukkig weer opgeknapt
Nelly, Ik heb nog wel goed kunnen leren maar ik voel me zo alleen als Sam niet thuis is.. hebben jullie dat ook? Sam had iets meer moeite met opa en oma. Die doen ook altijd zo hysterisch, alsof ze hem nooit zien. Nou ze zien hem minmaal 2x per week dus... Miep, hier eten in de wipper of in de schommel (dan staat ie niet aan he haha). Soms ook in de Bumbo en gisteren voor het eerst in de kinderstoel een danoontje op. Keuze genoeg dus... Enne heerlijk uit eten geweest! Zie ik nog niet zitten met Sam eerlijk gezegd. We gingen zaterdag effe een broodje eten bij de Delifrance en dat was al zwaar haha. Augustus, Alweer vroeg wakker. Sam was ook om 5 uur wakker maar heeft daarna nog effe bijgeslapen tot 9 uur. Misskeite, fijn dat je toch nog een gezellige dag hebt gehad. En lekker bijna vakantie!
Alieke, gelukkig weer opgeknapt. Druk dagje voor de boeg! Die van mij... Effe nixen Sam fruit geven Douchen naar het CB effe boodschappen doen en daarna weer leren tot ik erbij neerval Iloon, nog lekker in de speeltuin geweest. Hier regende het heeeeeeeel hard!
Weer ee slapeloze nacht en dit keer sliep jayda weer goed alleen ik had zo'n last vast blaffende hoest en koorts. Net de huisarts gebeld en ik mag samen met jayda om 14u langskomen. Mn man wordt helemaal gek van Jays en mijn geblaf!
haj meiden mijn planning is eigelijk niet zo veel rusten blehh.. beetje naar buiten kijken tv kijken.. eten staat al klaar hoef het alleen op te warmen. typ nu met 1 hand. erg vervelend. maarja. vanmiddag komt een vriendin me helpen met me huishouden lief he. spreek julie vanavond weer. en dan zal ik even proberen te reageren. hier gaat het redelijk pijn is iets minder maar heb nu een slaapende hand de hele dag al. blehh.. tot vanaaf meiden.