Ja ... dat is natuurlijk zo ... maar dat kan ik niet zo goed ... dan voel ik me echt een ontaarde moeder
hey meiden....ik ben hier niet veel te vinden afgelopen dagen.... dat komt omdat de borstvoeding niet echt wil....ppff...wordt er zo verdrietig van.... ik kolf 8 keer per dag...maar daar heeft nicky gewoon niet genoeg aan....is zo zielig.... morgen ga ik maar eens naar de apotheek om advies te vragen over het combineren van flesvoeding en borstvoeding..... sorrie voor mijn ego berichtje...ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! groetjes!
even een kort berichtje gerda heel veel sterkte meid. met die instelling en kracht van jou kom je er wel hopelijk met alle dames en beebs allles ok hier hele drukke dagen gehad. afgelopen zondag familie middag van de fam van mijn man. was vreselijk druk. ik had het daarna echt helemaal gehad. maandag hadden de kids adv. ze waren erg druk en konden vanwege het slechte weer niet buiten. grrrrrrrr vandaag met jesse naar mijn mentorklas geweest. was super leuk. ze hebben jesse vast gehouden. en ik heb beschuitjes uitgedeeld. smiddags visite gehad. bij mijn schoonouders gegeten. en vanavond 9 collega's op kraamvisite het was me het dagje wel enne jesse is precies 1 maand oud morgen 1ste keer cb
Het inbakeren helpt echt! (tot nu toe) Ze heeft sinds weken niet zoveel geslapen op een dag dan dat ze vanavond heeft gedaan. Net de fles gehad en ligt weer lekker slaapie te doen. Claartje; Loïs krijgt 200cc maar is waarschijnlijk ook zwaarder dan jou meiden (ong. 6kg)
ik maak voor Evan flessen van 120cc soms drinkt hij die helemaal leeg en soms laat hij er 20 of 30cc van staan en dan 6 flessen per 24 uur. Evan weegt nu 4290 gram. Hij drinkt best veel maar doet het er goed op! vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor nacontrole, alles was goed en we hoeven niet meer terug te komen! hele opluchting na die moeilijke start van Evan! Al met al is hij nu een gezond kereltje! Ik werd gebeld door trotsemoeders.nl ook al zo'n aansmeer toestand...aanbieding hier aanbieding daar....... alles afgeslagen! Dat liedje van marco borsato! zooooo mooi! ik heb daar tijdens de zwangerschap zo om gehuild! hij staat ook op mijn hyve.... inbakeren....denk toch dat ik het ook eens ga proberen, heb daar ook een leuk boekje over gekregen van mijn mams! krampjes en moeilijk poepen... mag nutrilon omneo gaan proberen, hoef niet alle flessen te vervangen maar 1 of 2 flessen, ben benieuwd wat het gaat doen! laten huilen.... vind ik echt enorm moeilijk.....soms krijst hij echt de longen uit zijn lijf! vanavond toch even gelaten en wel even om de hoek gespiekt! binnen het kwartier sliep hij! pukkeltjes; volgens arts in het ziekenhuis komt het door hormonen van de moeder... gaat vanzelf weer over. miep; hier ook een pijnlijke pols... had ik al tijdens de zwangerschap, hield erg veel vocht vast, ene dag gaat beter dan de andere. Soms lijkt het wel of ik er geen controle over heb, vooral op de dagen dat het meer pijn doet. toch maar eens langs de dokter denk ik. essebes; feestje! kijk je uit met drinken.... schijnt hard aan te komen! (de eerste) alieke; pfff lastig zo'n schoonmoeder! geloof dat ik al uit mijn vel gesprongen was! gerda; pffff meid heftig! ik hoop dat de fysio je wat gaat ondersteunen enne..... respect hoor voor je instelling!
Salapio een ontaarde moeder? Ah nee joh! Hoop dat de zalfjes helpen! Kreeftje mika zit nog op ongeveer hetzelfde..hij krijgt per dag gemiddeld 650 á 700cc verdeeld over 6 voedingen..hij krijgt nu wel meer honger dus ik ga t vandaag eens verhogen kijken of ie t opneemt.. Loessie misschien bijvoeding gaan geven dan krijg je zelf iets meer rust.. Dikke knuffel meid! Amber..succes vandaag bij t cb! Alieke..fijn dat loïs lekker heeft geslapen! Bipat..Wat fijn dat de nacontrole goed was! als je last heb van je polsen ..wel naar de dokter gaan hoor.. Het lijkt hier nu op een peesontsteking..aan allebei de kanten? Raar hè.. Maar heb medicijnen gekregen..en een brace om..dat scheelt enorm! W
Goedemorgen Claartje, dat is minder zeg. Ik ben wel erg afgevallen tijdens het borstvoeden. Maar had ook veel stress, misschien is het de combi geweest. Salapio, ja het is echt een feest om die kleding kast nu open te doen. Heb al mijn positietenten ook weg gegedaan Ooohw als ik je een tip mag geven voor de krampjes zal ik dit eens proberen http://www.solgar.nl/groep/2/Producten/ ... ct=1000256 Top spul. Ik heb 10 jaar in een drogist gewerkt en dit was toch het middel wat altijd hielp. Bipat, wat heerlijk zegg dat evan door slaapt AAAhhh nu ligt Rosalie te huilen dus ik ben weer weg... Ga straks wel verders
hey dames Charlotteheeft net weer alles onder gespuugd.... Pfffff was wel weer de eerste keer sinds gisteren ...... Nu hoor ik haar weer huilen.... wat een super mooi liedje zeg! Kreeg er gewoon weer tranen van in mijn ogen........ Ik wou reageren maar door het liedje ben ik allesffkwijt Ff kijken wat ik nog weet: Drinken:Ik maak ook flessen van 120 cc `s ochtend drink ze die helemaal leeg en dan in de loop van de dag laat ze vaak 20 cc staan.... Ikkom de ene keer op 6 voedingen en de andere keer op 7 voedingen ,ligt eraan hoe vaak ze zich meld....... Miep:Las wat over je polsen , dat je snel de brace eraf mag?Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Ik biedt de meiden 120cc aan inhun flesjes. Soms biedt ik thirza eens 1 of 2 voedingen 130cc aan. Thirza krijgt het eigenlijk elke voeding op en kyara laat meestal 10 a 20cc staan. Als ik minder dan 120 ga geven is Thirza heelmaal niet tevreden dus ik kan dan gewoon mijn gevoel volgen en zo doorgaan? Ze groeien verder goed de laatste keer op de weegschaal was vorige week en toen woog Thirza 3650gr en kyara woog 3470gr. De meiden zitten op 6 voedingen op een dag. Maandag naar het CB en dan worden ze weer gewogen. Ik ga het soweiso even over de voeding hebben dan. ZAL vandaag even wat meer reageren hoor meiden
goedemorgen dames Ik men zooo moe heb geen pufff meer. Tugce is om de drie uur wakker. Ik weet niet wat doorslapen is van Tugce. Ik ben best een beetje jaloers op andere baby Maar ik moet niet klagen ze maakt het veder goed en ze is zoooo lief
Volgens mij doe je het super zo Kreeftje! aa niet jaloers zijn Ayse...... Kun je anders niet proberen dat als ze zich meld na 3 uurtjes dat je der ff laat jengelen en dan na bijvoorbeeld 3,5 uur voed? en dat steeds meer gaat rekken naar 4 uurtjes?
Miep & Miep, jaaaa zeker zin in m'n feestje! We hebben n strandpaviljoen afgehuurd. Salapio, gelukkig heeft Mirre geen eczeem pjieew...en jij ook nog n creme gekregen, ik hoop dat het wat vd pijn wegneemt voor je! Ik heb vanmorgen de dokter gebeld, heb idd spruw, vanmiddag moest ik terugbellen dus dan hoor ik wel wat ik voorgeschreven krijg. Bipat, hihihi jaha bdie voelde ik best wel die rose'tjes, maar ik vond het ook wel ff lekker hoor! *hips* Gerda, wanneer hoor je iets over je bedrijfje? XX
Vlindertje, jij had dus ook last van spruw, hoe lang duurde het tot het wegging met die creme? Ayse, kan je niet ook n tukkie gaan doen s'middags als je meisje slaapt? Kreeftje, ik moest toevallig gister aan je denken, heb je dat aangevoeld?
Morning! Zo ik kan de wereld weer aan Liv is gister om 23u gaan slapen (ipv tot 3 u s'nachts wakker blijven) en ze kwam pas om 5u yahooooo! Ik voel me dus lekker uitgeslapen. Ik kreeg nog n tip van ook n net bevallen mama. Bij de Hans Textiel verkopen ze corrigerende onderbroeken. Kost iets van 5,- en schijnt die rolletjes bij de buik echt plat te drukken 8) . Ik ga het proberen hoor, ga het wel heel stiekem aantrekken zodat m'n vried het niet ziet Zal er wel vreselijk uitzien Maar hij is ondertussen ook wel wat gewend denk...whahahaha!
Hihihihi Die moet ik ook hebben! T flubbert nog aan alle kanten ook al houd ik mn buik in! En lekker Es dat je uitgeslapen bent! HIer ook goed geslapen!
Goedemorgen allemaal Even een kort berichtje. Hier nog steeds aan de borstvoeding. Er zijn zoveel allergieen in de familie dat ik het nog door wil zetten. Bij het cb vroegen ze of ik het nog een week aan wilde kijken en als het dan echt niet lukte, zouden we een plan maken om het anders aan te pakken. Dus ik probeer het nog maar even. In principe is Noah een tevreden mannetje. Ik kan ook helemaal smelten als hij met zijn grote kijkers mij aanstaart. Maar soms als hij door blijft huilen dan kan ik wel eens mijn geduld verliezen en wat 'bozer' reageren. Ik vind dat zo erg. Vanochtend hebben we heerlijk samen in het grote bed nog 2 uurtjes geslapen. Dan geniet ik echt. De roze wolken drijven hier dan ook echt wel over, maar er zijn ook momenten dat ik er gewoon mee wil kappen en iets voor mijzelf wil doen. Ik ben af en toe ook wel jaloers op mijn man. Die kan soms gewoon lekker zijn dingetjes doen. Ook voel ik me niet altijd gesteund zoals ik zou willen. Een knuffel of een zoen zouden veel doen, maar die zijn soms ver te vinden. In het begin was hij zo zorgzaam en lief. Nu is dat wat anders geworden. Zijn geduld kan soms echt opraken als Noah huilt en dan krijg ik hem om vervolgens ervoor te zorgen dat Noah stil wordt. Maar het arme kind heeft nog zo'n last van darmkrampjes dat hij niet stil te krijgen is. Ik voed Noah graag in bed. Dan is hij veel rustiger. Met mijn man over gehad en hij vond dat goed. Maar als ik hem voed en Noah iets teveel jengelt, dan kan hij zich zo resoluut omdraaien met een grote plof en diep zuchten -> dan voel ik me weer schuldig. Zijn er meer meiden die dat ook zo ervaren of ben ik de enige? Ik vind het heel erg om te vertellen, maar dat neemt ook een beetje het plezier weg.
waterlelie ik herken je verhaal precies! Je had zo hier kunnen zijn en mijn vriend kunnen beschrijven Tako is ook heel de dag aan het werk en als ik hem dan `s avonds ff Lotte geef om der stil te houden als ik de fles maak of als ik hem vraag om ff der pamper te verschonen dan gaat het met tegenzin als het hem ff niet uit komt........ Maar hij kan ook ontzettend leuk doen met haar maar soms dan denk ik van hallo,het is je dochter.
wat een super tip es die dingen kan ik ook wel gebruiken heb nog zat babyvet aan mijn buik vanaf vrijdag duik ik weer de sportschool in en eigenlijk wou ik zaterdag weer ff half dagje werken.......
Alieke, zeer bekend schoonmoeder verhaal. ik wordt er ook helemaal frusty van pffff... Gerda, Sterkte meid! Je hebt een goede instelling en een prachtige zoon! Ingepinge, prachtig liedje! Kreeftje, Sam drinkt tussen de 120 en 150 cc per keer. Essebes, heerlijk he dat je eens hebt kunnen bijslapen. Het begint hier nu ook wel eens voor te komen hihi. Heb je inmiddels ook al een tv'tje gekocht voor Liv? Waterlelie, bekend verhaal. Ik kan soms ook iets bozer reageren op Sam als ik hem bv niet stil kan krijgen. Achteraf voel ik me dan schuldig en een slechte moeder . Ben ook wel eens jaloers op mijn vriend en als ik er dan iets van zeg.. dat ik moe ben of dat hij ook wel eens iets mag overnemen zegt ie: jij hebt toch verlof! Duss.... In het begin deed hij me ook met alles helpen maar dat wordt ook steeds minder helaas. Gelukkig neemt ie het wel eens een avond van me over zodat ik bij kan slapen maar snap je frustraties hoor!