Hier een rustige nacht gehad. Sam sliep voor het eerst om 23 uur! Om half 4 kwam hij voor een voeding en wilde niet meer naar bed haha. Dus ik was ook wakker tot 6 uur. Daarna hebben we nog effe geslapen van 7 tot 10. Mag dus niet klagen. Gisteren effe in de stad geweest en superschattig truitje gekocht bij de H&M. 'S avonds collega's op visite gehad. Was weer eens gezellig! Vandaag een mama dag. Lekker een beetje aanpoten en knuffelen met ons mannetje Ik heb trouwens ook helemaal niets van Felicitas gehoord... Hoeft van mij ook niet hoor haha.
He Waterlelie, wat vervelend meid! Ik kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is zeker als je geen steun krijgt! Maar bij mezelf ging het de eerste 3 weken ook zo! En ik moet zekkeg dat het nu echt een stuk beter gaat! En het is moeilijk om je geduld te bewaren, daar hoef je je niet schuildig over te voelen hoor! Wat bij mij heel erg hielp was het gewoon te accepteren en niet te kijken/luisteren naar wat anderen ervan vertelden. Want dan ga je spiegelen en die kindjes deden het allemaal zoo voorbeeldig! Terwijl ik van mening ben dat heel veel mensen ook niet helemaal de waarheid spreken en die kindjes ook best wel huilen hoor! Probeer er ook met je man over te praten dat jij je zo voelt en dat Noah echt last heeft van krampjes, die lieve schat kan er ook niets aan doen. Ik hoop dat je het samen kunt oplossen! Dikke knuffel voor jullie meis!
Goede morgen dames, Over mijn verhaal vanonze oudste dochter vroegen er iemand hoe oud ze is, ze word volgende maand 5. Hier gaat het niet zo lekker met lincy wel gelukkig ze heeft haar huil en wakker uurtjes nu voor de laatse voeding van 22.30 maar slaapt daarna door tot 6 a 7 uur dus dat is heerlijk,ze heeft die huil uurtjes pas een paar dagen vanaf de voeding van 15.30 dan wil ze niet slapen ik denk zelf dat ze dan teveel indrukken heeft omdat de oudste dan ook thuis is en verder is het de hele dag redelijk rustig hier en snachts ook dus denk dat het daar mee te maken heeft. Ikzelf ben net weer naar de huisarts geweest ik kreeg vanochtend weer hevige pijn in mijn onderbuik ik ben zelf van mening dat het niet mijn blaas is maarja ik ben geen dokter,die vond wel dat er een echo gemaakt moest worden maar dat kan pas 8 februari,daar heb ik nu natuurlijk niks aan Had hem terug gebeld maar dan krijg ik de ass. aan de telefoon en die weet niet hoe ze met mensen om moet gaan,dus heb zelf maar de gyneacoloog weer gebeld daar ben ik 2 weken geleden ook geweest,en nu mag ik morgen komen ik hoop echt dat ze dan wat doen want ik word er echt niet goed van voel me eigen nu ook weer niet lekker had wat verhoging misselijk en als ik mijn op mijn onderbuik druk dan doet het echt zeer,zei tegen de huisarts dat hij dat ook maar moest doen heeft hij half gedaan want ik hoefde niet te gaan liggen,ik kan op zo'n moment ook niet percies goed uitleggen wat en waar ik pijn voel maar ik heb ernu genoeg van,dus we zien morgen wel. Vloeien doe ik ook bijna niet meer al een paar dagen overdag helemaal niks en dan als ik naar de wc ben geweest voor de grote boodschap komer er een paar druppeltjes dus dat valt allemaal wel mee vond ik maar de huisarts vond dat wel lang duren,ben 3 weken geleden bevallen. Dus er zit niks anders op dan afwachtte maar morgen,en vandaag maar zien wat de dag brengt zometeen de oudste van school halen dat gaat allemaal door. groetjes jeslin
Ahhh wat lief zeg...en wat dacht je hopelijk wel een beetje positief MEiden het is erg druk hier met de 2 kleintjes, heb echt weinig tijd over voor andere dingen en loop mezelf soms een beetje voorbij. Het gaat allemaal super met de 2 schatjes en ze groeien goed. Met mijzelf gaat het ook goed en ben nu na de bevalling 23 kg kwijt geraakt ik zit nu op 85 kg dat is bijna het gewicht waar ik mee ben begonnen dus best knap al zeg ik het zelf. @voeding MEiden thanxx voor de reacties ik ga dan maargewoon op deze manier door @Waterlelie en maartjeh Sluit me helemaal bij jullie aan! Het gaat hier net zo...ik herken het helemaal. Ik doe het voor de meeste gevallen al helemaal alleen en als ik dan even vraag om een luier te moeten verschonen gaat het soms met tegenzin. Ook de nachten verlopen ook moeizaam en doe ik eigenlijk (meestal) alleen. En ik kan jullie zeggen met 2 van die hummeltjes ben ik ook echt gauw een paar uur verder voor ik zelf mijn rust weer krijg. Soms zit ik er ook echt helemaal even door en ben ik gewoon bek en bekaf! Maar manlief kan wel weer heel lekker met de meiden zitten en knuffelen dat is wel een heerlijk gezicht! @essebes Wat lekker zeg dat je meisje zo goed heeft geslapen! Hier kwamen de meiden na de laatste voeding om 1.30 om half 7 weer dus ook op zich best fijn Meiden ik zal later even wat uitgebreider reagreen hoor! Maar ben echt druk met van alles en nog wat en heb ook nog lekker veel was...pfffffff Liefssss
Het is echt niet dat ik mijn man in een kwaad daglicht wil stellen hoor. Maar soms voel ik me er zo alleen voor staan en de hormonen willen ook nog niet echt meewerken. En hier lees ik er niet veel van terug... Maar even iets leuks: Hebben jullie al leuke spelletjes bedacht die je met je kindje speelt als hij/zij wakker is? Noah is gek op zijn mobile maar ik wil wat meer interactie.... En trouwens... De uitverkoop is inderdaad niet goed voor mijn portomonnee.... 8)
heb ff 2 foto's in album gezet.... @waterlelie Hier zijn de meiden gek op alles wat maar licht geeft.....
mei het is ook helemaal niet dat je je mannetje in een kwaad daglicht zet! helemaal niet juist......Het is zo herkenbaar maar ik denk dat de meeste het gewoon voor zich houden Ik zou wel spelletjes willen doen maar heb er nog geen bedacht ze kan wel al heel leuk in de box naar de knuffeltjes aan het boxkleed slaan de geluidjes die ze dan maak zijn zo ontzettend leuk nope door de uitverkoop gaat het geldnog sneller uit mijn portemonne
Kreeftje wat een heerlijke meiden blijven het toch.. Ik vroeg me zo af heb je nu ook aparte kleertjes voor beide? Of hebben ze elkaars kleertjes ook weleens aan?
hoi dames waterlelie een dikke knuffel voor jouw. het komt allemaal wel goed, Ik snap je helemaal, een nichtje van mij had het zelfde ,,zoveel spanningen onderling, maar het is ook allemaal nog zo nieuw voor je beiden ,,en mannen reageren nou eenmaal wat makkelijker soms,,het heeft tijd nodig, dus probeer lekket te genieten en bij haar hielp het dat ze gewoon lekker een avond voor zichzelf nam lekker naar en vriendin of koopavond, en zo bouwde mijnneef een goed contact op mijn zijn zoon,,,en een man doet altijd anders tegen zijn baby als de moeder er niet bij is..dan zijn ze veel liever en zorgzamer,,geloof me dus misschien een tip. maar in ieder geval een dikke knuffel. Kreeftje knap hoor hoe jij het allemaal doet ik heb respect voor je . Vanmiddag heb ik ook 2 uur een afspraak dan weet ik hoe mijn toekomst er verder uit ziet met mijn bedrijfje. En hier heeft Nick het weer goed gedaan,,en hij is gewoon zo lief, hij is een super makkelijker baby, ben daar wel heel blij mee ivm omstandigheden. hij heeft vannacht weer de hele nacht door geslapen tot half acht. en verder moeten we vandaag nieuwe pampers halen maat je 2 past hem niet meer ,,zijn er meerdere die al op 3 zitten ik kom later vanmmidag nog wel weer. Gerda
Thanxx voor het compliment! Ik heb voor elk aparte kleertjes wel meestal dezelfde strijl alleen dan wel alles net een beetje anders..bijv de kleur of net even wat andere opschriften. Ik moet zeggen als ik het dan de volgende keer weer aan wil doen dat ze dan de kleertjes weer geheel anders aan hebben en de 1 het van de ander aan heeft. Ja dan mag ik elke dag wel foto's gaan maken...hahahaha... @gerda Thanxxxx! Hier trouwens nog steeds maatje 1 van pampers en kleding maatje 50
oo spannend vanmiddag gerda heel veel succes en geef je kereltje maar een dikke knuff! Pampers: Charlotte past nog steeds maatje 1
Sam past ook nog in maat 1 van luiers maar van de week maat 2 geprobeerd en dat ging eigenlijk ook wel. Hij zit denk ik net in de overgang hihi. Kleding heeft hij nog maat 50-56. Sommige dingen in mt 50 zijn hem nu wel te klein maar heb nog niks opgeborgen hehe.
kreeftje, net je foto's even bekeken. Wat een prachtige meiden zijn het zeg en ze zijn al flink gegroeid. Leuk om te zien
flesvoeding...Yaeda krijgt nu 5 keer per dag 160cc luiers...maatje 2 past hier nog steeds kleertjes..gister al wat kleertjes kunnen opbergen omdat het niet meer pasde Begint al langzaam richting maatje 62 te gaan