Ik heb ook al een tijdje maatje 2. Roosmarijn past ze best en qua maat zit er niet echt verschil in. Maatje 2 is alleen net iets langer. Maar dat is met die Poepluiers soms best wel handig!
hier een lekker rustig nachtje achter de rug..dochterlief heeft op de nieuwe voeding heerlijk geslapen gelukkig. hier heeft danielle ook luiers maatje 3 aan en kledingmaatje 56--als het groot valt-- of 62....tja tis nu eenmaal een grote beebie
ingepinge, ik maak nu idd het laatste pak mt 1 op en schakel ook over op maatje2. scheelt inderdaad met die overvolle poepluiers Johana, wat fijn dat de voeding goed aanslaat, maar waarom heeft danielle nu speciale voeding? Heb ik even gemist denk ik
oo dan kan ik denk ik ook wel over op maatje 2 hier ook overvolle poepluiers johanna wat super zeg meis wat een goed gevoel moet dan geven dat ze het erzo goed op doet
LOESIE, sterkte meis! AMBER, wat een drukte! ALIEKE, wat fijn dat ze zo lekker slaapt! BIPAT, fijn dat de controles goed waren en nu voorbij zijn! AYSE, om de drie uur wakker is normaal voor kleine babietjes. Zeker als ze de borst krijgen ... sterker nog, de meeste baby's hebben dan weer echt eten nodig! Maar wordt wel steeds minder hoor! En gelukkig is ze verder heel lief ESSEBES, he jekkie spruw, hopelijk helpt het middeltje goed en toch slim dat je ff hebt gebeld! En heerlijk zo lekker uitgeslapen! WATERLELIE, je verhaal klinkt heel erg bekend in de oren. Heb in het begin ook echt mn draai moeten vinden met BV en voeden s nachts. Zeker toen mn man weer ging werken. Ik wilde liever in bed voeden, maar hij kon daar vaak niet van slapen, zeker als het lastig ging en Mirre driftig werd (en ik wanhopig - werd hij ook weer wanhopig van). En ja die mannen hebben het inderdaad makkelijker omdat ze snel hun gewone leventje weer kunnen oppakken. Daar staat wel tegenover dat ze een stukje intimiteit missen. Dat ervaart mijn man ook echt zo - wat hem betreft hadden we al weken geleden overgestapt op de fles. Maar goed, er komt een moment (ik heb dat nu sinds een klein weekje) dat de BV goed gaat, dat je je zekerder voelt en dat ook je kindje het beter snapt en beter kan. Dus niet schuldig voelen, niet wanhopen (makkelijk gezegd he), probeer te genieten van de mooie momenten en denk maar aan mijn wijze woorden lol als het weer even :c: gaat! KNUF (shit ... Mirre lag net lekker te slapen in dr wiegje, begint nu weer te krijsen ... en bezoek)
@waterlelie...hier soms ook een zuchtende man. Als hij thuis komt en ik met een huilend kind eten aan het koken ben,(lees van de box naar keuken aan het rennen)dan heb ik het ook even echt gehad en dan zucht man lief als ik vraag of hij haar even wil troosten. Volgens mij hebben veel mannen dit probleem. Mijn vriend hoeft Megan alleen op zaterdag nacht te doen de rest van de week neem ik de zorg op mij,want hij moet zijn studie met nog 3 zware exames af maken voor eind februari. @essebes...ik had eerst voor Megan een soort dikke paste die ik 4 x per dag in haar mondje moest smeren...dood eng want het kleefde heel erg en ze verslikte zich er heel vaak in. Na 2 weken nog steeds witte tong en ben toen voor iets anders gaan vragen en heb toen vloeibare medicijnen gehad die je met een pipet moest geven,medicijnen mocht je maar 1 week gebruiken en het was weg bij haar. Ik heb gel gekregen die ik 2 x per dag op mijn tepel moest smeren...max 2 weken en ik heb het 1,5 week gebruikt en heb geen pijn meer. Wat een nacht heb ik achter de rug..pfff. Elke uur werd Megan heel hard huilend wakker(net of ze wakker schrikt)en was bijna niet te troosten...en daarna kon ik weer niet slapen. Voel mij nu echt een zombie...zou graag terug willen naar bed maar Megan denkt daar anders over. Zijn jullie kindjes ook zo huilerig en alleen stil als ze tegen je aan liggen?
Vlindertje...Yaeda had er ook last van en sliep ook alleen maar als ze bij me was...maar dat is nu gelukkig over en nu slaapt ze de hele nacht door! Denk dat het gewoon een sprongetje is ofzo
Meiden, weten jullie wanneer die verkleiner uit de maxi cosi kan? Ik heb het idee dat Roosmarijn er wat bescheten(jaja mijn woorden) in ligt. Niet echt lekker dus. Volgens mij wordt ze gewoon wat te lang voor die verkleiner?
Hebben jullie kleintjes ook wel eens dat ze met een schrik (denk ik) wakker worden en meteen ontroostbaar beginnen te huilen? Ik schrok me een ongeluk! Nu ligt Noah weer tevreden te slapen. Dan kan ik echt uren naar hem kijken.... 8-[ Zo, het huis is ook weer een beetje aan kant. Ik krijg zo visite. Ingepinge; ik zou niet weten hoe dat met de verkleiner zit. Noah verzuipt nog in de stoel, dus wij hebben hem zeker nog nodig... Misschien proberen hoe Roosmarijn zonder verkleiner zit?
waterlelie, niels heeft dat ook wel eens (sat ie schrikt ofzo en begint te schreeuwen). balen dat je man er zo mee omgaat. misschien helpt het als je uitlegt dat jij er ook een dagtaak aan hebt.(en nachttaak) typ nu met 1 hand; reageer later misschien nog wel wat uitgebreider. xxx
herkenbaar waterlelie...d wordt ook regelmatig wakker...schreeuwt dan en als ik ga kijken heeft ze haar oogjes dicht...ik zie het als het verwerken van dingen in hun slaap. hier de bv aan het afbouwen..krijg vanmiddag wat medicatie ervoor van de huisarts..damn wat is die stuwing vervelend...en als ik niet snel genoeg kolf is mijn hele shirt nat..grrrrr weet even niet zo snel wie het vroeg maar D. moet op speciale voeding omdat ze behoorlijke koemelkallergie heeft en erg slecht reageert op de bv.
Net gezellig bezoek gehad van een oud-collega. Zij is ook zwanger en is 1 februari uitgerekend. Ze heeft zo'n mooie buik... Ik kreeg een beetje heimwee. Maar het grappige was dat zij er juist naar uitkijkt om zo'n buikje als ik te hebben... Het zit haar in de weg.. Noah ligt nog lekker te slapen. Ik denk dat hij zo wakker wordt. Mijn borsten beginnen nu al pijn te doen. Stuwing... Ik denk dat ik zo eerst ga kolven. Met een beetje geluk wordt hij wakker als mijn man thuis is. Dan kan hij even knuffelen terwijl ik de melkfabriek aan heb.
Dat is dan nog een heel gedoe zeg Johana... Ik hoop dat Danielle snel goed op de andere voeding reageert. Stuwing is inderdaad vervelend. Ik heb zoogcompressen in, dat helpt wel moet ik zeggen. Ik heb nog geen natte shirts gehad.
Maartjeh de brace moet er nog omblijven zolang het nodig is..maar ik doe m al wel soms af hoor.. Essebes..leuk een strandpaviljoen! Mannen..: nou hier heeft ie in het begin 1 keer gezegd..goh hij huilt alweer..en dat terwijl ie bijna niet huilt..toen heb ik m duidelijk gemaakt dat ie dat niet weer hoeft te zeggen.. En sindsdien doet ie dat ook niet meer..en troosten we m samen als t nodig is.. De nachtvoeding doe ik altijd omdat hij werkt en ik ben nog vrij.. Vind ik ook helemaal niet erg! Shoppen helemaal geweldig..ik kan wel blijven kopen Jeslin..wat vervelend dat je zon pijn hebt.. Hoop dat de gyn wat voor je kan doen! Kreeftje..wat een mooie meiden heb je! Gerda heerlijk hoor dat Nick zon lieverd is! Kleertjes..hier ook al wat kleertjes opgeruimd..naar zolder! Salapio wat een lieve avatar heb je! Ingepinge..dat idee heb ik ook met die verkleiner..ik weet t ook niet wanneer die eruit moet..
Kreeg vanmiddag een leuk shirtje over de post..had ik besteld op internet.. foto in album...beetje slechte foto... maar je kan t zien.. nu nog erin groeien..
wie heeft er nog boertrucs? Rechtophouden en op het ruggetje kloppen ken ik al... Niels wil vandaag echt helemaal niet in de wieg slapen... ligt nu in de combicotti te knorren. Salapio, maakt mirre ook een beetje een 'aanloopgeluidje' als ze in de combic. ligt? Hij lijkt er zelf geen last van te hebben. En hoe z'n hoofd er precies in moet zonder eruit te rollen of helemaal onder mn oksel te gaan heb ik ook nog niet helemaal door... Ik heb vandaaag de pacco picolo gekocht. WAt een haken en ogen zitten er aan inbakeren zeg! Ik dacht gewoon:inwikkelen in een doekie en klaar, maar het is nogal ingewikkeld alieke (dacht dat jij het was), hoe baker jij lois in, jij moest toch ook vaker laten slapen?
Sanneke; geen andere boertips. Ik moet altijd vrij lang wachten tot Noah boert.. Ik hou hem rechtop en klop op zijn rug. Op zijn billetjes kloppen werkt ook wel eens. Ik wandel dan ook vaak door het huis. Ik baker niet in. Ik wikkel Noah in als hij onrustig is en dat vindt hij fijn. Dan gebruik ik zo'n doek met een mutsje of de wikkeldoek van de Hema. Oh, kom later terug. De kleine boef wil eten.
Op een gegeven moment zijn losse doeken gevaarlijk omdat ze daarin verstrikt kunnen raken. Net heeft Niels zeker de halve voeding eruit gegooid. Echt overgegeven. Zo zielig.
Ach gos, Niels toch... Ik vind dat ook zo zielig als ze echt moeten spugen. Dus geen mondje terug. Als ik hem in een losse doek wikkel, gaat hij er nooit mee naar bed. Ik ben altijd in de buurt als ik dat gedaan heb. Ik doe het ook alleen als Noah heel erg overprikkeld is. Inbakeren is een heel aparte techniek die ik niet beheers. Ik denk wel dat het heel onrustige kindjes kan helpen. Mijn kraamverpleegkundige vond het alleen niet aan te raden als je borstvoeding geeft. Dan kan hij niet op zijn handjes sabbelen wat een duidelijk hongersignaal is. Daarom wikkel ik hem alleen maar...