ik probeer t wel..maar minimaal..over een dag denk ik 50cc en daar moet ik hard m'n best voor doen... En eerder dronk ie al gewoon meer...
hoihoi ben ik ook weer eens. drukke dagen gehad, zat meer op school dan thuis. nog 2 1/2 dag en dan vakantie! ik ga zo alles maar es bijlezen maar ik geloof dat ik niels al weer hoor (na 3 kwartier slapen...)
hallo mama's, hoe is het met jullie? en met jullie kinders? ik ben vandaag onderzocht door de cardioloog en ik ben helemaal goedgekeurd! hoera!
wat is het weer rustig hier zeg! loopy goed om van je te horen meid...fijn dat je goed bevonden is...hoe is het verder met je? hier lekker met mams naar de markt geweest vanochtend, danielle heeft nauwelijks geslapen maar was heel goed te pas...nu ligt ze lekker te slapen..
hey meiden, wat is het hier stil! vandaag lekker dagje thuis met mijn mannetje en Sam op het KDV. We hebben heerlijk uitgeslapen en samen boodschapjes gedaan... Vandaag hebben we de knoop doorgehakt en we gaan verhuizen! Weg uit de stad... en lekker nieuwbouw... pffff vind het zo spannend! Dinsdag gaan we de koopakte tekenen. Verder niet zoveel nieuws hier. Ik heb weinig tijd om bij te lezen en te reageren... sorry allemaal knuffels van mij en Sam.
Hoi allemaal Maartjeh Leuk filmpje wat eet ze lekker rustig dat gebeurt hier niet altijd. Lindy Wel moelijk zo'n situatie op je werk, hoop dat het snel anders wordt. Britteke Goed te horen dat de tussen tijdse toets gied is gegaan , nog heel even en je hebt je bent op de goede weg. Wat leuk verhuizen heb je iets om na uit te kijken . Misskeita Wat een leuke foto's Hannah lijkt veel ouder. Olga Goed zeg op de stepper, hier ook de apparaten in huis maar helaas mag niets kan niets. Juffie Zwaai terug. Miep Misschien vind Miak het prettige eerst lang te slapen en dan pas eten ,kijken hoe het vanavond gaat. Melk pap appel is hier ook een probleem maar zelf vind ik het ook erg vies dus kan me best voor stellen dat Nick het ook niet zo lekker vind , maar als het moet eet hij alles op net zijn papa. Of maak je hem gewoon weer optijd wakker. Salapio Hier heeft Nick vandaag aardappels gehad en broccoli en bloemkool , hij heeft ook stukje bloem kool gehad maar hij gaf het steeds aan de hond , hij wist niet goed wat hij er mee moest enals ik het in zijn mond deed ging hij ook lachen maar met 3 honden was de bloemkool zo op. Leuk he die bewegingen die ze maken. Alieke Heerlijk uitslapen. Paraltje Leuk wat van je te horen. MOmhairy Zwaai zwaai Speelgoed hier ook elke keer iets anders, hij heeft ook zoveel. Sanneke Hoi leuk dat je er weer bent. Loopy Hee leuk man wat van je te horen goe dnieuws dus hoe is het verder met je. JOhana Inderdaad rustiger he wordt steeds rustiger of niet. Gerda
Zo zeg, zeker rustig hier! @Jufffie: hoe gaat het met Jayda? En met jou? @Bipat: de kinderboerderij hier in de buurt (Tjalklaan, West) is wel aardig, maar niet geweldig. Bij het zuiderpark zit een veel leukere. Is voor jou toch dichterbij? @Salapio: Mirre nog steeds aan het nachtbraken. Sterkte! AL vakantie? @Loopy: wat een goed nieuws! Hoe gaat het verder met je? @Sanneke: nog even doorzetten, bijna valantie. Maar wat wegen die laatste loodjes vaak zwaar he? @Britteke: fijn dat je vrijstelling hebt voor je bijzondere verrichtingen. Scheelt toch weer. @Speelgoed: ja, idd, Hannah is ook wel toe aan iets nieuws. Heb haar net zo'n stapeltoren gegeven (kraamkadootje, lag nog in de kast). Alle onderdelen liggen kriskras door de kamer, maar volgens mij vind ze 't wel leuk.
haj meiden kwam ff snel langs om bij te lezen.. ben te moe om te reageren sorry zal morgen er weer actief zijn hoor mijn zusje komt een lang weekend gezellig dikke knuffl slaap lekker voor straks ga ff me meisje knuffel geven
Momhairy, leuk dat je gaat uitbouwen. Krijgt je huis toch gelijk een heel ander uiterlijk van! Pareltje, ja banaan werkt stoppend he. Geraspte appel een beetje bruin laten worden schijnt dan juist weer laxerend te werken. Miep, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar je bent zelf ook niet zo'n makkelijke eter toch? Zou het bij Mika in zijn genen zitten ofzo? Het lijkt me niet hoor....je hebt hem ook vanaf het begin gewoon alles aangeboden. Zal wel een fase zijn en over een tijdje kun je er om lachen. Daar gaan we gewoon vanuit! Alieke, weer lekker kunnen uitslapen, heerlijk. Denkt je vriend toch goed mee de laatste tijd! Mirre, he kruip je ook achteruit! Frustrerend he dat je speelgoed dan alleen maar verder weg ligt.... Bipat, oh ik hoop dat je uitgenodigt wordt voor een gesprek! Maartjeh, het is gewoon een heel simpel step ding wat ik hier heb staan. Gewoon alleen 2 voetpedalen zeg maar. Het feit dat ik er niet voor weg hoef, maakt het wel wat makkelijker om te doen. Maar heb hem al een paar jaar en doe dan soms periodes heel fanatiek steppen en dan weer maanden niks.
Britteke, weinig nieuws schrijf je....ik vind het wel groot nieuws hoor dat jullie een huis gaan kopen! Helemaal leuk zeg! Sanneke, moet je in deze laatste week meer dagen werken? Pfff, maar dan lekker lang vrij en genieten van Niels. Heb je al leuke dingen op de planning staan? Loopy, fijn dat je goedgekeurd bent! En je zit weer rond je vruchtbare periode zie ik. Go for it! Johana, lieve pics van je meisje!
De ouwe sportser is weer back! Olga; nou hij denkt zeker veel mee. We hebben afgelopen maandag weer een gesprek gehad bij de AMW en dat heeft veel geholpen, hopen dat het ook zo blijft! Hij kwam vandaag met een bloemmetje thuis! allemaal even; * aaaghh wat lieff* Ik ga snel nog even wat aan school doen en opruimen hier. (jaja doe rustig aan) Liefs mij en Loïs
Johana, wat een mooie foto's van je meisje! Miep, wat naar zeg dat Mika zo slecht blijft drinken. Zo lang hij zich maar happy voelt en goed blijft groeien zou ik me niet te snel zorgen maken! Misskeita, hoe is het met je man? Lindy, slaap lekker meissie! Olga, ja naast het GROTE nieuws heb ik echt verder weinig nieuws hahaha Alieke, * aaaghh wat lieff* whahahahaha Effe serieus: kan je wel goed doen he... Fijn dat het wat beter gaat nu
hey allemaal.... ik ben er ook weer eens....heb niet bijgelezen.... las alleen wat tips van es voor nicky d'r ontlasting.... dank je! hier alles goed.....pleegzussie vanmiddag aangekomen...erg gezellig! veel werken, werken, werken.... heb even een vraagje...Nicky heeft nog steeds erg last van obstipatie.... is het verstandig om misschien wat bambix groeiontbijt door haar fles te doen 's ochtends!? las dat er vel vezels in zitten en goed is voor de darmpjes..... wat denken jullie?! ik ga morgen of vrijdag effe bijlezen....ben nog erg druk! hoop dat alles goed gaat met jullie....
Lieve allemaal, Jayda kan los zitten en dit heeft ze heel de middag gedaan. Daarna hebben we haar voor het eerst in bad gedaan (Daaaag tummytub) en daar heeft ze ook in gezeten! Vanmiddag heeft ze ook gesnoept van broodje ei van mama. Ze vond EI heel erg lekker! Verder heeft ze een woord geleerd; Dadada! We zijn vanochtend ook bij de fysio geweest en ze vond dat Jayda te veel met dr handjes ging slaan. Verder was ze ook snel afgeleid... Ach het gaat de ene oor in de andere oor weer uit. Volgende week woensdag om 9.15 bij de kinderarts en om 11.30 bij de fysio en daarna zwemmen. ze wil haar ff in de gaten houden! PS Ik ga ff wat foto's van jayda showen!