maartjeh, jij hebt geen foto's meer in je album? johana, fijn dat het nu goed gaat. Wel gek idee dat Senna al 6 weken oud is en nog maar 52 cm en nog geen 4 kilo. Wat een verschil met jou meissie he...Was ze allergies voor jou borstvoeding? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat voor voeding geef je haar nu dan? Wat een lieve foto dat ze je echt zo ligt aan te kijken! Augustus, weet niet of het nog minder gaat worden. zal ik wel vragen op na controle. kok ze, hopelijk kan je vanacht wel slapen.
nee ik had laatst de zwangerschapsfoto`s verwijderd en toen wou ik charlotte fotos erin doen maar die waren telkens te groot of ik kreeg een foutmelding
maartjeh, ik heb een berichtje op je site achter gelaten! heb jij het programmma paint op je computer? daar kun je makkelijk foto's mee verkleinen.
Hier op de site kun je ook foto's verkleinen... Zooo pasta saus staat klaar, kan het bijna geen koken noemen haha
augustus, lekker makkelijk toch! Ik heb kant en klare aardappelen gekocht gisteren; hoef ik vandaag niet te schillen!
Ook altijd zo'n rot klus aardappels schillen... Kant en klaar is toch wel lekker makkelijk he. Scheelt iig een hoop tijd. Ik heb de eerste 2 jaar dat ik op emzelf woonde geen aardappel geschild, kocht het altijd kant en klaar...Erg he
olga thanks voor je berichtje..... zal eens kijken of ik de foto`s kleiner krijg! dan kan iedereen weer in mijn album spieken oei lekker augustus
olga ze heeft een ernstige vorm van koemelkallergie...dus we hebben nu speciale dieetvoeding...en nu is het ergste leed geleden. en maartjeh..ik ben er wel weer bovenop hoor...dat was ik eigenlijk na een paar dagen alweer...merk alleen dat ik niet teveel moet tillen..heb vandaag even drie halve emmers water in het badje gemikt maar nu doet mijn buik pijn...kortom..dom dus hier dus de borstvoeding gestopt...nu doet mijn borst echt enorm pijn..er zitten geen harde of rode vlakken in maar tis erg onprettig..echt stuwing zeg maar. ik doe steeds zolang mogelijk wachten en dan maseer ik en kolf ik de overdruk er af..en paar minutjes...heb ook een kuurtje van de dokter gekregen hoop maar dat die snel aanslaat..maar als iemand mischien tips heeft tegen borstauwies dan hoor ik ze graag. leuke avatar heb je trouwens
thanks...... ben gek op woezel en pip Ik heb bij mijn stuwing wat gehad aan de tips die ik van iemand hier kreeg..... Zal ze ff opzoeken!
Hier een heel onrustige Noah... Hij wil niet slapen, niet goed eten.. Ik krijg er een beetje een punthoofd van... Ik weet ook niet meer wat hij wil... Pfffff, word er een beetje moedeloos van...
aa waterlelie balen zeg dat hij zo onrustig is en als je hem in badje doet? wordt hij daar niet lekker rustig en ontspannen van
Ik denk dat ik wel weet hoe het komt. Ik heb hem vandaag 3 keer moeten verschonen qua kleding omdat hij een spuitluier had, geplast toen ik een luier om wilde doen en hevig gespuugd na een voeding. Ook kreeg ik net visite toen hij honger had en omdat ik alleen was heb ik de voeding afgekapt. Niet slim allemaal. Gelukkig is mijn man nu thuis en kan hij misschien de rust brengen.....
Vlindertje..weet je al wat het is bij Megan? Hoop dat t niks is hoor! Iloon..je hebt gelijk hoor..lekker laten liggen..laat schoonmams maar wachten.. Enne ..ik ben niet bij t cb geweest..dat was Mika van Momhairy Sanneke..fijn dat de inbakerdoek werkt! Johanna..hier ligt Mika ook wel eens in de ligstand in t wippertje! Olga..fijn dat je weer internet hebt! En wat een lieve foto! Juffie..fijn dat je schoonmams komt helpen! Salapio..wat zielig dat Mirre vannacht zo gehuild heeft.. Maartjeh..leuke fotos! En wat een lieve sokjes! Waterlelie..vervelend dat Noah zo onrustig is
hallooo...ik ben er weer.. druk dagje vandaag gehad.. Ben vanmorgen op visite geweest bij Gerda! Het was hartstikke gezellig! ik ben ook nog verwend met een stoere spijkerbroek en gaaf shirtje! met bijpassende sokjes! Was erg leuk om in real live Nick eens te mogen zien! En wat een lief ventje is dat! Echt een schatje!
olga; hier ook een knip...gaat nu iets beter als vorige week...ook bij mij 'wijkt' eerste stukje. is wat gevoelig. helaas heb ik ook last van Hs een vervelende huidaandoening waarbij je last hebt van abcessen ....ook in dat gebied helaas en nu de hormonen op hol zijn geslagen heb ik daar veel last van dus weet soms niet of het de knip is die ik voel of een ontsteking! erg lastig! sex moet ik ff nog niet aan denken! wil wel maar voelt nog niet goed! jammer vandaag lekker geshopt! slaapzak van nijntje gekocht en een schattig nijntje pakje! was erg gezellig!