Loesie, Ik had voor Sam druppeltjes van VSM toen hij wat last had van zijn ontlasting. Heb je die al geprobeerd bij Nicky? Jufffie, wat leuk weer wat van je te horen! En wat fijn dat het goed gaat met Jayda. Zo ziek geweest en toch lekker doorgaan he.... je hebt een sterk meissie! effe je foto's kijken!
Britteke....ja die heb ik geprobeerd.... nu nog mee bezig....al 2 weken.... maar helpt niks.... Juffie...wat een gave foto;s van Jayda.... knappe meid heb je hoor!
Hey meid, Idd dat zei de fysio ook. Kids stoppen ff met 'ontwikkeling' als ze ziek zijn. maar Jayda gata gewoon door! Bikkel!
mooi mannetje hoor britteke.... ik ga slapen....moet morgen om 6.00 uur beginnen met werken! weltrusten allemaal!
Het gaat meid. Ben erg aan het worstelen met mn gevoelens en dat weekje in ZH heeft mij NIET goed gedaan. Gelukkig ga ik over 1,5 week naar Frankrijk! Alles goed met jou en Sam?
hopelijk kan je lekker tot rust komen! het zit jullie allemaal niet mee he... knuff Hier alles oke hoor.. alles gaat zijn gangetje he
hallo dames Ik heb alles gelzen niet veel tijd om te reageren wel leuke fotos gezien. loopy wat fijn dat alles goed was. Tugce is paar dagen ziekjes erg sneu hoge koorts. Veel huilen vanacht bijna niet geslapen. Vandaag naar huisarts geweest ze heeft ooronsteking zo zielig. We hebebn ontibiotica gekregen hopen dat helpt. liefs Ayse en Tigce
Effies snel om t hoekje gluren...net klaar met werken, morgen weer werken dus nu hop hop hop naar bed... Loopy, fijn te horen dat alles goed is ik [-o< dat Bas* heel snel een broertje of zusje mag krijgen. Hoe gaat het met jou? Britteke, WOW!!!! Wat n knap ventje, die ogen *zwijmel* dat word n hartebrekertje Juffie, knufknuf en idd bikkeltje die dame van jou! Mika melkie is lekker hoor kusje Liv Ik gaaaaaaa...