goedemiddag allemaal ! We zijn weer thuis. Vanavond even bijlezen en dan kom ik even reageren. Ga nu wassen en even spulletjes opruimen Tot laters
Was trouwens net even in Kruidvat. Kwam een vrouw op de wandelwagen af, en keek zo vertederd naar Hannah. Ze riep haar vriendin, en praatten samen wat in het spaans. En toen zei ze: zo, en nu ga ik naar huis om een baby te maken! Grappig toch?
foto's....weer mooie en leuke foto's voorbij zien komen! miep..wat vervelend dat Mika zo'n ramp is met eten momenteel! ogen..Yaeda heeft licht blauwe ogen! zitten..gaat ook steeds beter hier! autostoel....Yaeda heeft sinds 2 weken ook haar autostoel gekregen van oma...ze zit er goed in en kan alles zien De stoel kan zelfs in ligstand..das wel fijn! Die van ons kostte 40 euro bij automaterialenzaak Heuts...prima stoel! misskeita..beterschap voor Hannah! amber...welkom terug! Hier druk vandaag geweest..4 cake's gebakken want ben morgen jarig en vier het dan ook..word dus een gezellige drukke dag morgen! Ben benieuwd wat de verrassing van mijn vriend is.
Amber....leuke vakantie gehad?! Sanneke...lekker vakantie! Heerlijk hoor...geniet ervan... Juffie....dus Jayda lekker druk spelen in de box? haha Miep...hier over een tijdje ook eens kijken naar een buggy....die wandelwagen is echt een *$^%#^ding! Iloon...morgen jarig?! Gezellig....alvast gefeliciteerd hoor! hier gezellig gehad met mijn oud-klasgenootje.... heb nieuwe foto's op mijn hyves gezet.... Nicky in Wit-russische jurkje...( Afschuwelijk) maar heb gezegd tegen me pleegzussie dat ik um heel erg mooi vind.... en een foto met Tanya...( Wit-russisch!) dus voor degenen die nieuwsgierig zijn....kiek maar effe!
heb even globaal bijgelezen dus sorry als ik iemand vergeet... danielle heeft bruine ogen ikzelf heb ze hartstikke blauw..maar paps heeft groen met een bruin puntje erin....en het bruine puntje heeft blijkbaar de doorslag gegeven euhm danielle is idd groot haar voeten steken uit de mc maar zolang haar hoofd er niet overheen steekt blijft ze nog maar mooi even erin zitten...heb de autostoel wel klaarstaan. sanneke vakantie! lekker meid ik zag een heleboel leuke foto's voorbijkomen...wat een schatjes allemaal. juffie goed om weer van je te lezen....jeetje jayda al bijna weer een jaar..wat gaat dat hard zeg! *gaat ook op het nutrix pak kijken of jochie op senna lijkt * danielle heeft haar dag niet vandaag..ze was bij mijn mams maar heeft de hele dag gejammerd denk dat het de tandjes zijn....ze was overigens thuis wel weer heel gezellig en lief...dus tja....
en dames vinden jullie dat ie lijkt ?...of ben ik de enige ...staat volgens mij op de blauwe en de gele...het is iig een complimentje hoor Olga ...
Ja hoor...ik moet zeggen dat het jochie van het pak Nutrix inderdaad op Senna lijkt. Of Senna op hem natuurlijk. Had er nog nooit zo naar gekeken; wel grappig!
Es, hoop dat het morgen een beetje weer wordt om te fietsen. Liv zit vast niet direct op een enorme plensbui te wachten (en jij ook niet denk ik) Sanneke, joehoe lekker vakantie voor jou! Wanneer gaan jullie weg? Miep, vind je het niet jammer dat jullie niet op vakantie gaan? Of hou je daar zelf niet zo van? Een weekendje is ook al helemaal lekker natuurlijk en dat zou je altijd nog kunnen doen. Hoe lang is je vriend vrij? Misskeita, spannend ook al met een huis bezig!Hannah, beterschap voor je oortjes! Loessie, leuk dat je weer contact hebt met een oude vriendin. Lekker baby praat gehad? Juffie, je zal wel veel bekijks gehad hebben in de winkel toen Jayda in het zitje zat. Leuk hoor. Wij hebben alvast de Tobi autostoel gekocht (van maxi cosi) En volgens mij krigt Jayda zeker genoeg vocht binnen hoor. Senna drinkt ook nog amper andere sapjes en hij krijgt totaal nog wel 720 ml melk op een dag en verder gewoon groente en fruit. Nannaf, geslaagd voor een autostoel?
Amber, hebben jullie het leuk gehad? Pfff, nu druk wasjes aan het draaien zeker.... Danielle je was niet de enige die haar dag niet had. Senna was volgens zijn vader ook niet in zijn hum. Weinig geslapen en mopperig. Gevolg is dat mijn vriend nu zoooo moe is. Ha ha, dat heb ik natuurlijk nooit he.....
Vandaag is de dochter van mijn zusje 1 geworden. Ze vieren het morgen. Maar ik heb natuurlijk een leuke kaart met een feestslinger opgestuurd en een sms en telefoontje gegeven. Is natuurlijk heel bijzonder voor ze! Morgenochtend eerst nog babymeeting van de gym. Alle kindjes zijn nu 7 a 8 maanden oud, dus wel leuk om te zien wat ze allemaal doen.
haha olga ik zit gezellig met je mee te lezen...je bent zo gezellig aan het kletsen dani is als een blok in slaap gevallen....had haar voor de zekerheid wat chamodent gegeven voor de tandjes (mocht dat het zijn) en ze is echt omgevallen... frederike je hebt gelijk...mijn nutrix zal nooit meer dezelfde zijn, haha....ik denk dat dochterlief het nu nog lekkerder vindt gekheid maar kindje op het pak lijkt idd op senna..(of andersom ) trouwens danielle loopt ook al kleine stukjes in de box....gekke ding is zo snel met alles, onvoorstelbaar. *leest stukje van gerda over canvas* Miep wat waanzinnig lief van je zeg...wauw...respect Iloon jarig morgen?! fijne verjaardag meid! manlief is naar verjaardag schoonzusje dus ik ben helemaal remi, haha...er is ook nog weinig op tv geloof ik..
olga, daar zal ik dan een stokje voor steken.... (dat je de pagina in je eentje volkletst). wij gaan over 3 weken weg, k denk vrijdagmorgen en we gaan kamperen in duitsland met mn zwager, schoonzus en hun dan 5 maanden oude babydochter.gezellie. olga, ik heb ook al meerdere keren aan senna gedacht als ik de nutrixbaby zag, echt waar. ik heb niels zn peer door de bloemkool gemixt en meneer at er met veel smaak van. toen de bloemkool op was de rest van het potje naar binnen gelepeld en dat ging prima! Ik had ht wel warm gemaakt (jak). morgen maar eens met een ander smaakje fruit proberen.
ik kan me echt NIET voorstellen dat er al kindjes zijn die stapjes doen, wow! geinig hoor. niels zit nog niet eens stevig. kan nog zo voorover of opzij kukelen.