December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, ik zal ook maar eens wat van dat chamodent gaan halen. En Senna is nu ook als een blok in slaap gevallen (nou ja een uur geleden al)

Sanneke, volgens mij was je vorig jaar met Niels in je buik ook naar Duitsland of heb ik dat mis? En leuk hoor met familie en nog een klein ukkie op pad. Is die zwager de twin van je man?
    Go Niels go! Goed hoor dat het perenhapje nu wel op ging.
    En ik kan me ook nog echt niet voorstellen dat kindjes van dezelfde leeftijd als Senna al goed zitten en gaan staan. En ik vind dat Senna al zoveel kan en leert de laatste tijd.

Wat grappig dat je ook al aan senna dacht bij dat pak van Nutrix!

Ik ga even douchen en dan bank hangen.

2. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames

Juffies hebben vakantie heerlijk dames geniet ervan

Wij gaan niet op vaknatie jammer we hebben huis gekocht we kunnen januarie in. Dus dagen sparen om te verhuizen. Wel in september ee week vrij.
    Met Tugce gaat beter heerlijk ze is zo bezig met kruipen nu kan ze op haar knieen. Ik word er zo blij als ik haar zo zie.
    Ze kan nog niet alleen zitten dat komt wel

3. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    pfieuw ik ben niet gek ;)

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes..ben benieuwd wat t gaat worden..
    Maxicosi of toch een groter stoeltje..

Misskeita..beterschap voor Hannah!

Amber..fijn dat je er weer bent meid!
    Hebben jullie t leuk gehad?

Iloon..alvast gefeliciteerd..lekker cake gebakken..jammie!

Loessie..wat balen zeg dat je wandelwagen niet naar je zin is!
    Hier bevalt de wagen perfect..maar een buggy vast voor op de fiets is wel handig hè..
    Heb de foto’s bekeken..wel lieff hoor!

Olga..ik vindt m ook lijken!
    Enne ik ben gek op vakantie..heerlijk een paar weken niks doen bij een zwembad met minimaal 30graden..liefst 40..en all inclusive..
    Maar toen we de honden kregen zijn we daarmee gestopt..wou niemand opzadelen met mijn honden..dus ik vindt t niet erg om thuis te zijn..
    Zo’n vakantie is ook niks voor Mika..
    Misschien volgend jaar maar eens kijken of we weggaan..

Johanna..fijn dat Daantje lekker in slaap is gevallen!

Sanneke..lekker op vakantie..heerlijk!
    Mika doet dat ook allemaal nog niet hoor…

Ayse..wat leuk een huis gekocht!
    Gefeliciteerd!

Mijn vriend is naar een bbq van z’n werk..dus ik zit lekker alleen voor de tv..
    Beetje online pokeren enz..
    Mika had slecht gegeten..dus die ga ik straks nog maar even wakker maken voor wat extra’s

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hier ben ik effe snel. Ik moet zo echt effe in bad want er hangt me toch een zure lucht om me heen.
    Sam heeft vanavond echt veel gespuugd. En allemaal rood/oranje want hij heeft een stoofpotje met tomaat op bleeeeh.

Maar ik wilde effe snel op 2 dingen reageren:

MIEP! WAT SUPERLIEF DAT JE JE CANVAS HEBT AFGESTAAN AAN GERDA EN NICK! HELEMAAL SUPER ZEG!

Olga, ik heb ook al vaak aan Senna gedacht maar ik durfde het nooit echt te zeggen. Ik dacht: misschien sla ik de plank wel helemaal mis. hahaha
    Toch grappig dat Frederike er nu mee komt :D

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    nu ga ik in bad ...

slaap lekker voor strax!

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke..balen..volgens mij krijg je t niet uit de kleren..
    ik probeer altijd warme hap te geven in mika's pyama en ik in een oud shirt.. :oops:
    badderse.. ;)

8. augustus

augustus Niet meer actief

meiden ff snel een vraag het merk Ducky Beau valt toch iets kleiner meestal?

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    olga..tnxxx :)

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik vind van wel.. ;)

11. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    johana...jij ook bedankt meid en wat gaat jouw kleintje snel zeg!

miep..jij ook bedankt voor de felicitatie!

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    dames ik zit een beetje met een probleempje...ik zit al een hele tijd te twijfelen of ik ff naar de dokter moet...het gaat om het volgende...ik heb het gevoel dat ik te strak gehecht ben :oops:....het euh past niet meer...(jeetje wat genant :oops: :oops: ) ...mijn vriend en ik hebben het nu een aantal keer geprobeerd maar nog steeds zonder succes...hij komt er gewoon niet in...:(...ik ben zo bang dat ze de boel weer open moeten halen :confused: ....en misschien stel ik me ook wel aan....ben natuurlijk wel steeds een beetje zenuwachtig van ojee gaat het lukken...wat zouden jullie doen in mijn geval ?...

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    frederike
    erg vervelend... ik zou er wel mee naar de huisarts gaan...ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit heb gehoord. Heb je al gegoogled? (ik google zelf echt alles namelijk :D).
    Ik hoop inderdaad niet dat ze het dan weer open zouden moeten maken... AUCH!

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    nou dat is het m nou net...in de euh volgens mij kinderen...of ouders van nu was ook iemand die dat had en die is er toen aan geopereerd...dus vandaar dat ik er nu over na denk om er (eindelijk) ook even mee naar de dokter te gaan (maar ik wil nieieieieieieiet :cry:)

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ik lees het ook ja dat er een herstelingreep voor nodig kan zijn maar het is een kleine ingreep staat er?
    Kan me goed voorstellen dat je er geen zin in hebt... lastig hoor. Ik las ook dat het nog kan versoepelen als het littekenweefsel is.
    Gelijk effe gekeken voor je hihi :D

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ik duik nu lekker mijn bedje in!
    Slaap lekker!

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ooohhh ik word al helemaal misselijk als ik er aan denk :oops:

slaap lekker britteke !

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    frederike..wat vervelend meid...lijkt me ook vreselijk..
    maar ik zou wel even heen gaan..misschien is t wel met masseren of zoiets losser te maken?
    ik hoop t hoor..

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedenacht alvast allemaal

Ik heb vanavond geprobeerd een beetje bij te lezen. Maar op iedereen reageren lukt nu ee niet hoor.

Miep wat vervelend dat Mika zo slecht drinkt zeg. Hoop toch dat dat snel overgaat.

Liv en Danielle knap meiden dat jullie al zo goed kunnen staan.

Fietsstoeltje hier hebben ze op cb gezegd dat het mag vanaf het moment dat ze goed kunnen zitten. Wij hebben al gefietst met Jesse. Super leuk.

Malaika, Bowie, Djaminah en Loopy leuk om weer eens iets te horen van jullie meiden.

Sanneke en Salapio wat een lieve avatars hebben jullie

En weer super mooie foto's gezien.

frederike het filmpje van Rubin erg cute ! Wat betreft je probleem zou ik even googlen en dan toch maar naar de dokter Hoe erg ook

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    En wat fijn dat Jayda weer uit het ziekenhuis is

Iloon alvast gefeliciteerd voor morgen

autostoel. Wij hebben een maxicosi de SPS.
    Maar voorlopig blijft Jesse nog in de maxicosi. Kan nog prima. Jesse is niet zo lang. 67,5 cm.

Nou de vakantie was superrrrrrrrr. Heerlijk gewandelt, gefietst, uit eten geweest gezwommen etc
    De kinderen hebben zich vermaakt in de kidsclub.

Ik heb heerlijk twee boeken gelezen. Spelletjes gedaan. bowlen, minigolven en nog veel meer

We hebben maar twee ochtenden wat minder weer gehad verder viel het reuze mee. Het had wat warmer gemogen maar dat mocht de pret niet drukken.

Jesse heeft wel erg slecht geslapen daar minimaal 1 keer per nacht wakker. En waarom ? Dat is ons nog een raadsel.

zo en nu ga ik lekker snel slapen

de foto's van onze vakantie staan op mijn hyves

Deel Deze Pagina