Bipat, dat is helemaal vervelend zeg dat je ook nog last hebt van abcessen. En zin hebben....tja, ik weet het nog niet. Ben zowiezo als ik naar bed ga echt gesloopt en blij dat ik kan slapen... Leuke spulletjes heb je gekocht! Miep, wat leuk dat je bij Gerda bent geweest! Je schrijft wel dat Nick in real live heel leuk was, maar dat was Gerda dan toch vast ook wel he! Maartjeh, gelukt met de foto's, erg leuk! Waterlelie, is je kleine ventje alweer wat rustiger? Senna heeft ook een slechte slaapdag vandaag en is veel aan het mopperen. Lastig als je gewoon niet weet waarvan het komt. Gelukkig wordt hij meestal wel stil en rustig als ik hem bij me houdt, maar dat kan niet de hele dag natuurlijk.... Johana, shake'se! Olga
Nou, dat is nou het vervelende.... Ik weet niet precies waar het aan ligt. Hij ligt nu bij mijn man op schoot en is rustig, maar ik denk dat hij honger heeft. Mag nu ook wel na 2 uurtjes.... Ik hoop dat hij dan lekker gaat slapen... Duimen jullie voor me? 8)
JOHANA, witte koolbaderen uit de koelkast in je bh doen helpt ook supergoed! MIEP, wat leuk op bezoek bij Gerda & Nick! WATERLELIE, vervelend meis ... niet wanhopen ... ligt niet aan jou, ws heeft Noah last van krampjes of gewoon te veel prikkels ... misschien is badje goed idee? Sterkte!
Waterlelie hopelijk slaapt Noah zometeen lekker Ik kruip er vandaag heel vroeg in met Jesse. Ik heb hier twee zieke kids al vanaf gisteren en bengesloopt. Met Jesse is gelukkig wel alles goed tot snel
heey meiden, ben erg druk maar wilde even melden als alles hier goed gaat, kom snel weer met jullie kletsen! groetjes!
Haj meid sorry sorry sorry dat k zo weinig van me laat horen maar ons huis is af we zijn druk bezig geweest met behangen en verven en volgende week gaan wij over heb dan tijdelijk geen internet meer. dus jullie zullen mij een tijdje moeten missen als k bij mijn schoonouders ben kan k wel even een berichtje achter laten hier gaat het hardstikke goed demy is eindleijk op geboorten gewicht en drinkt goed .. ik ben een beetje grieperig maar ja dat gaat ook wel weer over hoop dat het hier met iedereen goed gaat een dikke knuffel voor iedereen
Mirre wordt ook onrustig ... ga denk ik maar even 'schaatsen' door de huiskamer met r ... of r in badje doen en dan lekker saampies naar bed ... oooooh meiden denk ik eens in ... heel vroeg naar bed gaan en dan door kunnen slapen tot wanneer je wilt! *zwijmel* Fijna avond allemaal en hopelijk slaap wel!
Hoi allemaal, jeetje, wat vervelend zeg! Al die onrustige babies, hopelijk kalmeren ze allemaal snel en gaan jullie een rustige avond/nacht tegemoet. Hier gaat alles goed, Eliora heeft ons de afgelopen nacht ongeveer 6.5 uur laten slapen! Wat een heerlijkheid was dat. En nu ligt ze lekker in haar wipstoeltje in de box met boven haar een babygym. Ze zat net tegen dingetjes aan te slaan, maar ik weet niet of ze dat bewust doet, maar ik vind het wel leuk om te zien. Morgenochtend weer visite, dan komt mijn oudste broertje met vrouw en kinderen even op de koffie. Gaan jullie al vaak met jullie kindje naar buiten? Ik probeer elke dag naar buiten te gaan, ook als het regent, gelukkig bestaan er regenschermen. En voor degenen die borstvoeding geven. Eten jullie ook meer nu je borstvoeding geeft? Ik wel, ipv 2 broden in de week, gaan er nu 4 broden in de week erdoor.... Een fijne en hopelijk rustige avond toegewenst.
Ik meld me ook weer eventjes! Een hele dikke knuffel voor alle lieve mama's die druk in de weer zijn met het rustig krijgen van hun kindjes!Ik hoop dat ze de komende nacht allemaal heeel lekker gaan slapen zodat jullie ook een beetje bij kunnen tanken. Pareltje: Ik ga ook elke dag even een rondje dorp en wat boodschapjes doen. Ik ook wel weer gezellig, even wat aanspraak. Normaal praat ik bijna de hele tijd tegen Roosmarijn als ze wakker is, alleen de enige reactie die ik krijg is UHHHHH of AHHH hihi. Maar vandaag vond ik het wat te regenachtig, dus het regenscherm is mooi binnengebleven. Miep: Gezellie bij Gerda op de koffie! Ik heb vandaag het boek van Oei ik groei gekocht! Op het eerste gezicht vind ik het erg leuk, ga me er zo maar eens wat meer in verdiepen. Vandaag nog visite gehad, weer leuke dingetjes gekregen. ZO langzamerhand weet ik eigenlijk niet meer waar ik het moet laten. Verder krijg ik steeds weer die beruchte vraag: Wanneer moet je weer beginnen met werken? Uh... DAAR WIL IK NOG LANG NIET AAN DENKEN! Maar toch, over 5 weken zal ik ook weer aan da slag moeten. Wat gaat dat hard meiden! Ik weet nog dat ik aan het begin van mijn verlof dacht, hoe krijg ik die tijd vol? Nou dat is toch aardig gelukt moet ik zeggen. Zit er serieus aan te denken om iets voor mezelf te gaan beginnen zodat ik meer thuis kan werken. He ik typ altijd veel te veel in een keer.Volgende keer een korter berichtje hoor!
waterlelie...hier maakt nicky ook regelmatig in haar slaap rare geluiden of een huiltje hoor... vlindertje...kan me voorstellen dat je geschrokken bent... ik ken dat ook niet hoor...hoe was het dan bij de dokter? iloon...schoonmoeders..ppff...ik ken het meid... maar inderdaad JIJ bent de baas! sanneke....wat fijn dat het met het inbakeren zo goed gaat... super hoor! johanna....nicky gaat als ze een wakker uurtje heeft wel de even de box in of in het wipstoeltje hoor... olga...fijn dat je weer internet hebt! en wat een mooie foto's! en aan seks denken we hier ook nog niet hoor...teminste, ik niet...mijn man wel... Salapio...wat een mooie foto's zeg... wat is ze toch een schatje he... en mijn man krijgt haar soms ook zo ineens stil hoor, terwijl ik al een poos bezig ben haar stil te krijgen... kan dan erg frustrerend zijn vind ik... ayse..negenmaanden beurs ga ik misschien ook wel heen...moet effe kijken of het uitkomt.... maartjeh...hier van beneden ook nog niet bekeken hoor...durf niet zo goed... miep...wat leuk dat je bij gerda op visite bent geweest... amber...vervelend dat thomas en lieke ziek zijn....beterschap! lekker op tijd onder de wol... lindy...super dat je huis af is... pareltje....hier ga ik ook elke dag met nicky naar buiten... en morgen visite...gezellig!
ppff...ben een uur bezig geweest met bijlezen en reageren....en nu ben ik moe.... ga mijn bedje maar eens opzoeken... ik hoop voor iedereen een goede nacht ( ook voor mezelf) en weltrusten!
hoi allemaal hier even gauw een berichtje tussen door moren ga ik wel weer reageren. ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal. zoals jullie al hadden gelezen heb ik vandaag bezoek gehad van Miep en Miep en Mika. Het was inderdaad erg gezellig , we hebben lekker kunnen kletsen . verder is Nick ook erg verwend met een mooi pakje en een hele mooie tuimelaar. zelf ben ik ook verwend met een mooie bos bloemen en onze honden waar ook erg blij met mieps komt want zij kregen ook wat lekkers. het was dus een gezellig ochtend. verder gaat het zijn gangetje. zoals jullie zien ben ik weer terug op mijn oude naam. ik moet de tijdelijk vervanger weg gooien zij de moderator dus dat ga ik nu even doen en de foto's dan ook even verplaatsen. fijne avond allemaal liefs gerda
Olga ..Gerda was ook heel leuk om in real live te ontmoeten! Amber..beterschap voor je kids! Lindy succes met verhuizen! Salapio..schaatsen? Pareltje..lekker doorgeslapen..fijn! Naar buiten gaan? als t regent niet maar als t droog is wel.. Ingepinge erg hè dat de tijd zo snel gaat! Vreselijk!maar toch moeten we weer werken hè Loessie..ook trusten.. Gerda..weer gezellig op je oude account! enne t was leuk hè vanmorgen! Net heerlijk tv gekeken..en zometeen lekker naar bedje nog even lezen.. Weltrusten allemaal!
Goedemorgen... goh ik hoefde niks bij te lezen.. wat een rust hier.. Ik ga straks met me zus naar de ikea.. neem de kinderwagen wel mee..anders zit ie te lang in de maxicosi.. effe neuzen..en misschien langs de makro..
Goedemorgen allemaal Veel plezier bij de ikea Miep ! En idd niet te lang in de maxi cosi Ik ben gisteren bij de prenatal geweest. En heb daar een heel leuk setje voor Jesse gekocht. Straks ga ik een pasfoto laten maken van Jesse. Ik heb een fotolijst gehad waar je van elke maand een klein fotootje in kunt doen. Thomas gaat gelukkig weer naar school. Lieke is nog wel erg ziek. Ze heeft gisteren heel haar bed vol gespuugd en nog hoge koorts. Moet opa maar even op komen passen want ik wil wel even naar buiten met Jesse