Goeiemorgen, Johana, hoe uit een koemelk allergie zich? Waterlelie, gaat het al beter met Noah? Rosalie heeft geslapen van half 10 tot half 6. Heb haar toen maar wakker gemaakt voor een fles. Of had ik haar kunnen laten slapen? Vond het zoo lang..
miep..wat leuk dat je bij Gerda was geweest..leuk hoor! amber...Beterschap voor Thomas en Lieke! lindy..wat fijn dat je huisje af is en jullie er bijna inkunnen! inge....vraag me af hoe het met haar is..al tijdje niks meer van gehoord! Heb een vraag of hoe jullie je kleintje vervoerenin de auto..wij hebben een wat oudere maxi-cosi en die lijkt me niet echt geschikt om Yaeda mee in de auto te nemen voor een lange rit. Mijn mannetje heeft wss snel zijn rijbewijs en in mei hebben wij een communiefeest in de buurt van Den Haag en dat is toch zeker 2 a 3 uur rijden....Welk autostoeltje gebruiken jullie voor de kleine?
goedemorgen dames Miep gezellig bij Gerda leuk. Lijk me leuk om een meeting te hebben als onze babytje wat ouder zijn. Gezellig naar Ikea veel plezier. Amber sneu voor lieke hoop dat ze snel beter is. Leuke fotos lijst spannend pasfoto te maken. We gaan straks met Tugce naar cb ze krijgt haar eerste prik spannend.
Succes met het eerste prikje Ayse Enne Iloon wij hebben een Maxi cosi City Dat is het model voor degene die je nu allemaal ziet maar nog steeds een prima stoeltje hoor. Ik zou even zoeken naar consumenten onderzoek over autostoeltjes daarin kun je zien welke stoeltjes goed zijn.
Morning Ladies! Hier een lekker nachtje achter de rug. Roosmarijn heeft geslapen van half 7 's avonds tot half 3. En toen kwam ze om half 7 weer. Maar dan is ze ook klaar wakker en wil echt niet meer slapen hihi! EIgenwijsje. Daarna even lekker geknuffeld en toen in badje gedaan. Ik denk dat ik vandaag eens naar Babypark ga. Lekker even wat babydingen kopen. Miep: Jij ook al aan het shoppen! Veel plezier! Iloon: Ik heb de cabriofix (zeg maar het laatste model). Deze zat bij de bugaboo toen we deze kochten (aktie). Ik weet niet of de leeftijd van een stoeltje er echt toe doet. Als het maar nooit hard is gevallen of iets anders mee gebeurd is, anders breekt de schaal en dan is het inderdaad niet zo veilig. Maar als Yeada er goed in ligt kan het toch niet zoveel kwaad? Amber: Veel beterschap voor jouw kindjes! Het heerst momenteel ook zo!
Ik heb gezocht via consumentenonderzoek en kwam daar een gewone autostoel tegen in de categorie 0+...daar kan ze dan in van 0 tot 4 jaar....lijkt me beter dan de maxi-cosi! Deze stoel kun je dan ook in de ligstand zetten..wel zo makkelijk nu ze nog zo klein is Ga binnenkort eens in de winkel kijken voor een goede autostoel!
Hallo Heb net bezoek gehad van een januarimama... We hebben elkaar ook veel op de yoga gesproken. Het was erg leuk alleen de kids waren erg onrustig. We hebben net aan een kopje thee op. Maar leuk om elkaars kinderen te bewonderen. We schelen maar 4 dagen. Noah was erg wakker en wilde drinken. Na 10 minuten viel hij al in slaap en ligt nu in zijn wipstoeltje.. Maar er zit hem een druk dwars dus mag weer aan de bak.... Hoop straks nog wat zelf te kunnen eten en dan met hem naar buiten te gaan... Het is zooooo mooi weer!
dat kan zich verschillend uitten..bij danielle was het bloed en slijm in de ontlasting --en dan echt flink wat-- echt pijn --dat hoorde je aan het huilen-- en het teruggeven van melk.... ik hoorde dat exceem of uitslag ook een teken kan zijn maar dat had ze niet.
Jee Johana... Zo jong en dan al zo'n heftige allergie. Hoe reageert Danielle op de melk die je nu geeft?
Zoo idd erg heftig zo'n allergie.. Doen ze dan ook nog tests? heb eindelijk de zieknhuis rekening betaald van mn bevalling. Jeeeeej daar had ik wel ff lekker van kunnen shoppen zeg Over shoppen gesproken heb weer een leuk mexx broekje voor Rosalie gekocht. Zo cute, kon hem niet laten hangen. En de visite die morgen zou komen is ziek, dus wij gaan shoppen met zijn 3en in Leiden...Ik hoop dat ik mij kan inhouden bij de LIEF winkel.
met die melk heeft ze nergens last van....je ziet echt heel duidelijk verschil. en ze doen daar idd test voor ...maar omdat ze in het ziekenhuis het ook een keer had toen ze daar lag...heb ik het 'geluk' gehad dat ze al een kweekje gemaakt hadden....dus vandaar dat ze er zo snel achter zijn gekomen..normaal duurt dat allemaal veel langer.
Zo, even lekker naar buiten geweest met Noah. In het begin zette hij het toch op een huilen... Ontroostbaar. Ik helemaal in de stress en net toen we weer wilden omkeren, viel hij als een blok in slaap. Hij was ook de helft van de ochtend wakker omdat we bezoek hadden. Hoop dat hij nu weer zijn ritme kan hervinden. Wel raar, zodra het bijna tijd is om te gaan voeden, gaan mijn borsten pijn doen. Echt enorme stuwing! Hoe je lijf reageert op een kindje zeg...
Pfff ... net voor het eerst gekolft na een voeding... wat een :c: gevoel! En kwam ook niet echt veel meer uit, ruim 30cc Moet wel beter gaan, zie dit echt niet zitten op mn werk. Hoewel ik dan natuurlijk een voeding vervang ipv 'nakolven' ... We hebben Mirre wakker in dr wiegje gelegd, maar ze is het er nog niet helemaal mee eens. Hoewel het nu eventjes stil is ... *spannend*
Mirre ligt inmiddels al weer bij mn man in zn armen , is ook veel te wakker ... Hier ook stuwing als het voedertijd is.